مهاجرت به اسپانیا

چه زمانی بهترین زمان برای مسافرت به اسپانیا است؟

اسپانیا کشوری تاریخی و نسبتاً بزرگ با مناظر طبیعی و چشم‌نواز بسیاری است و می‌تواند مقصد مناسبی برای دوستداران تفریح در کوهستان‌ها و سواحل زیبا باشد. براساس گزارش سایت رسمی گردشگری اسپانیا، این کشور هر سال حدود سه هزار ساعت هوای آفتابی دارد. آب‌وهوای این کشور معتدل است، اما در فصول و مناطق مختلف متغیر است. آمارها حاکی از این هستند که ماه‌های بهاری (از مارس تا ژوئن)، شرایط آب‌وهوایی معتدل و مناسب هستند. در مادرید، پایتخت اسپانیا، میانگین دما از ۵۰ درجۀ فارنهایت در مارس به ۷۲ درجه در ژوئن افزایش می‌یابد و میزان بارندگی در ماه‌های آوریل و می بیشتر است. ژوئیه تا سپتامبر، گرم‌ترین ماه‌های سال هستند. در ژوئیه میانیگین دما به ۷۸ درجه فارنهایت می‌رسد و کمترین میزان بارش مختص این ماه است. به همین دلیل، بهتر است در تابستان به مناطق خارج از شهر همچون سواحل بروید و هم از آفتاب آن‌جا بهره‌مند شوید و هم بتوانید در دریا شنا کنید. در ماه‌های سپتامبر تا دسامبر و همچنین ژانویه تا مارس، با کاهش میانگین دما، هوا سردتر می‌شود، به‌طوری‌که در ژانویه میانگین دما ۴۱ درجه فارنهایت برآورد می‌شود.  لازم به ذکر است که شما برای مسافرت به اسپانیا، نیاز دارید تا اسناد و مدارک خود را به زبان اسپانیایی ترجمه کنید. دارالترجمه اسپانیایی ساترا، خدمات ترجمۀ رسمی فارسی به اسپانیایی را با بهترین کیفیت و بدون نیاز به مراجعۀ حضوری، به شما ارائه می‌دهد.

بهترین زمان برای سفر به بارسلون

بارسلون یکی از زیباترین شهرهای اسپانیا است. از معماری معروف گوتیک تا رویدادهای هیجان‌انگیز، این شهر را تبدیل به یکی از مقاصد برتر گردشگری اسپانیا کرده است. ماه ژوئن هوای خوبی برای سفر به این شهر دارد و جشن‌هایی نظیر «Nit de Sant Joan» و «Pride Barcelona» و همچنین جشنواره‌هایی مانند «Primavera Sound»، «Sónar» و «El Grec Barcelona» برگزار می‌شود.

بهترین زمان برای سفر به مادرید

در مادرید جشن‌هایی همچون « Semana Santa» در ماه آوریل و «Dos de Mayo» و «Fiesta de San Isidro» در ماه می برگزار می‌شود. اما در پاییز که هوا خنک می‌شود، می‌توانید در جشنوارۀ پاییزی (Feria del Otoño) که یک جشنوارۀ موسیقی بزرگ است و هنرمندانی از سراسر جهان در آن حضور پیدا می‌کنند، شرکت کنید. این جشنواره شامل برنامه‌هایی نظیر اپرا، باله، موسیقی و تئاتر است.

شلوغ‌ترین و خلوت‌ترین زمان‌ها برای سفر به اسپانیا

باتوجه به آمارهای سازمان همکاری و توسعۀ اقتصادی (OECD)، سه کشور برتر گردشگرپذیر انگلستان، آلمان و فرانسه هستند. بااین‌حال، تعداد گردشگران ایالات متحدۀ آمریکا نیز به‌طرز چشمگیری افزایش یافته است و در سال ۲۰۱۹، ۱۲۵ میلیون نفر به این کشور سفر کرده‌اند. با این اوصاف، بیشتر گردشگران در تابستان و اوایل پاییز به اسپانیا سفر می‌کنند و هدف اغلب مسافران، سواحل زیبا و بکر این کشور است. قیمت بلیط هواپیماها، هتل‌ها و رستوران‌ها در ماه‌های تابستانی افزایش می‌یابد. پس اگر قصد سفر به اسپانیا در ماه‌های شلوغ را دارید، باید از قبل رزروهای لازم را انجام دهید.

ماه‌های سرد نوامبر تا فوریه، خلوت‌ترین ایام سال برای سفر به اسپانیا است. در این بازۀ زمانی، بسیاری از مراکز تفریحی ساحلی به دلیل سرمای هوا تعطیل هستند. اما گردشگران می‌توانند از سایر مناطق تفریحی و اماکن گردشگری این کشور بازدید کنند.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن