مهاجرت به اسپانیا

هر آنچه باید در مورد والنسیا بدانید

والسنیا دومین شهر بزرگ اسپانیا است که معمولاً جزو اولین انتخاب مهاجران و گردشگران است. اگر شما نیز قصد سفر یا مهاجرت به والسنیا را دارید، بهتر است این شهر را به خوبی بشناسید تا بتوانید خودتان را برای سفر یا مهاجرت به این شهر اسپانیا آماده کنید. اما والنسیا کجاست؟ آب و هوای آن چگونه است؟ چه فستیوال‌هایی در شهر والنسیا برگزار می‌شود؟ بهترین زمان سفر به والنسیا چیست؟ در این مطلب، هر آنچه باید در مورد والسنیا بدانید برای‌تان خواهیم گفت. لازم به ذکر است که شما برای مهاجرت به اسپانیا، نیاز دارید تا اسناد و مدارک خود را به زبان اسپانیایی ترجمه کنید. دارالترجمه اسپانیایی ساترا، خدمات ترجمۀ رسمی فارسی به اسپانیایی را با بهترین کیفیت و بدون نیاز به مراجعۀ حضوری، به شما ارائه می‌دهد.

تاریخچه شهر والنسیا

کافی است نگاهی به نقشه اسپانیا بیندازید تا والنسیا را در شرق آن مشاهده کنید، دقیقاً در مجاورت دریای مدیترانه. والنسیا از قدیمی‌ترین و زیباترین شهرهای اسپانیا است که در سال ۱۳۸ پیش از میلاد مسیح، رومیان آن را تأسیس کردند. بسیاری معتقدند که والنسیا قدیمی‌ترین شهر اسپانیا است و باطبع، آثار تاریخی متعددی در قلب آن قرار دارد. جالب است بدانید والنسیا در گذشته پایتخت اسپانیا بوده است. طی جهان داخلی اسپانیا، والنسیا به مدت یازده ماه پایتخت اسپانیا شد.

در حال حاضر، والنسیا سومین شهر پرجمعیت در اسپانیا است. این شهر بعد از مادرید و بارسلونا قرار می‌گیرد.

آب و هوای والنسیا چگونه است؟

و اما می‌رسیم به آب و هوای والنسیا! بالاترین دمای والنسیا ۴۳٫۴ سانتی گراد و پایین ترین میزان دما در این شهر ۷٫۲ سانتی گراد است. تقریباً سیصد روز از سال، هوای والنسیا آفتابی است. جالب است بدانید که والنسیا کمترین میزان بارندگی را، در مقایسه با دیگر شهرهای اسپانیا، دارد.

زمستان‌های والنسیا بسیار معتدل است و تابستان‌های آن گرم است.

دانشگاه‌های شهر والنسیا

در شهر والنسیا، دانشگاه‌های دولتی و خصوصی متعددی وجود دارد. از دانشگاه‌های دولتی اسپانیا می‌توان به Menendez Pelayo International University و Polytechnic university of Valencia اشاره کرد. همچنین CEU و European University نیز از دانشگاه‌های خصوصی این کشور هستند.

دانشگاه والنسیا Universidad Politécnica de Valencia (UPV) از بهترین دانشگاه‌های اسپانیا است و در همین شهر زیبا قرار دارد.

بنابراین اگر قصد تحصیل در اسپانیا یا اروپا را دارید، والنسیا گزینه بسیار مناسبی برای‌تان خواهد بود.

بندر والنسیا چه ویژگی‌هایی دارد؟

بندر والنسیا شلوغ‌ترین بندر اسپانیا و مدیترانه است. از لحاظه شلوغی، در اروپا رتبه پنجم را دارد و در سراسر جهان، رتبه سی‌ام را به خود اختصاص می‌دهد.

اقتصاد شهر والنسیا

قرن پانزدهم نقطه عطفی در اقتصاد محلی اسپانیا بود. در قرن پانزدهم، والنسیا شایده عصر طلایی بود و با ۷۵۰۰۰ سکنه تبدیل به شهری بسیار بزرگ شد. بنای La Lonja، از آثار ثبت‌شده در یونسکو، در همین عصر طلایی ساخته شده است.

بازار مرکزی (Mercado Central) یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین بازار محصولات تازه در سراسر اروپا است. این بازار اولین بازار در جهان بود که سفارش‌های آنلاین را از سوی مشتریان پذیرفت و اجناس را نیز در درب منزل به آن‌ها تحویل داد.

معماری شهر والنسیا

والنسیا شهر هنر و علم است و همین مسئله باعث شده است جزو اولین انتخاب گردشگران باشد. در این شهر، شاهکارهای معماری متعددی به چشم می‌خورد که نمونه‌شان در هیچ جای دیگری از دنیا وجود ندارد. از این آثار معماری در فیلم و سریال‌ها نیز استفاده شده است. برای مثال، در Tomorrowland و فصل سوم Westworld می‌توانید آثار معماری را مشاهده کنید.

فستیوال‌های شهر والنسیا

در شهر والنسیا، سالانه فستیوال‌های متعددی برگزار می‌‎شود. در طول سال، انواع فستیوال فرهنگی، هنری، علمی برگزار می‌شود. برای مثال، انواع فستیوال فیلم و موسیقی در این شهر بزگرا می‌شود. اگر دوست دارید، در فستیوال‌های والنسیا شرکت کنید، بهتر است از زمان برگزاری فستیوال‌ها مطمئن شوید تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

والنسیا: سرزمین گل، نور و عشق

والنسیا را سرزمین گل، نور و عشق می‌دانند. هر سال، در ماه جولای، در شهر والنسیا کارزار گل برگزار می‌شود. در این جنگ، شرکت کنندگان به طرف همدیگر گل پرتاب می‌کنند. شرکت‌کنندگان این فستیوال مردمی از همه سنین هستند.

روز عشق در شهر والنسیا

روز سنت دنیس مصادف با نهم اکتبر است. نهم اکتبر روز عشق در والنسیا است. مراسم مخصوص این روز فقط در شهر والنسیا برگزار می‌شود. در واقع، روز سنت دنیس همان معادل ولنتاین است. در این روز، مردان شیرینی‌هایی به شکل میوه را در دستمال‌های ابریشیمی می‌پیچند و به زنان هدیه می‌دهند. شیرینی این مراسم mocaora نام دارد.

سخن آخر

.النسیا سومین شهر مهم و پرجمعیت اسپانیا است که در شرق این کشور و در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است. والنسیا آب و هوایی شگفت انگیز دارد، آثار تاریخی و فرهنگی متعددی در آن وجود دارد، کیفیت زندگی در آن بالا است، برنامه‌های تفریحی متعددی برای شب و روز وجود دارد و پارک و باغ‌های بسیاری نیز در آن وجود دارد. به همین دلایل، بسیاری از توریست‌ها و مهاجران این شهر بزرگ اسپانیا را برای سفر و مهاجرت انتخاب می‌کنند. به علاوه، سالانه فستیوال‌های متعددی نیز در این شهر برگزار می‌شود. اگر شما نیز فستیوال برای‌تان جذاب است، بهتر است زمان فستیوال‌های اسپانیا را بشناسید و آن‌‎ها را برای سفر انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن