دارالترجمه در اصفهان

ساترا اولین دارالترجمه رسمی آنلاین در ایران است که خدمات ترجمه رسمی به صورت فوری را بدون نیاز به حضور فیزیکی شما انجام می دهد. شما هرجای اصفهان باشید پیک ما به صورت رایگان مدارک شما رو تحویل می گیره کارهای ترجمه رو انجام می دیم و دوباره با پیک رایگان براتون ارسال می کنیم.

انتخاب سند

سند مورد نظر خود را مانند شناسنامه، دانشنامه و ریزنمرات از لیست اسناد انتخاب کنید. سپس، اطلاعات موردنیاز دارالترجمه مانند تعداد نسخه‌ها، اسپل اسامی و تاییدات درخواستی را وارد کنید.

تماس دارالترجمه با شما

در اسرع وقت از دارالترجمه با شما تماس گرفته می‌شود و برای ارسال مدارک شما را راهنمایی می کنه

انجام و تحویل ترجمه رسمی

بعد از دریافت مدارک، شما را به صورت آنلاین از طریق پیامک ، ایمیل و سایت دارالترجمه در جریان پیشرفت پروژه می‌گذاریم و در زمان مقرر ترجمه های شما را تحویل می‌دهیم.

با ساترا امکانات بیشتری داشته باشید

برای ترجمه مدارک دانشگاهیم به این مرکز رجوع کردم. برخورد کارکنان مناسب بود. مدارک رو از شما تحویل می گیرند و در همون ابتدا بهتون زمان تحویل رو اعلام می کنند. قیمت ها بر طبق تعرفه است. در طول انجام کار شما از طریق ایمیل و یا پیامک در جریان پیشرفت کارتون قرار می گیرید. نسخه اولیه ترجمه برای شما ارسال میشه، تا چک کنید و در صورت وجود اشکال اصلاح بشه که در مورد کار من یک مورد اشکال جزیی وجود داشت، که از طریق لینک فراهم شده توسط ساترا اعلام شد و نهایتا توسط آنها برطرف شد. کلام آخر اینکه سرعت عمل خوبی دارند. من راضی هستم..
محمد طاهری
مشتری ساترا
من بسیار راضی بودم.به موقع مدارک رو تحویل میگیرن و به موقع تحویل می‌دهند. رفتارشون عالی و کارشون بسیار حرفه ای است.
هما اثنی عشری
مشتری ساترا
از نظر تعرفه با جاهای دیگه مقایسه نکردم. چون من به دلیل مشغله زیاد دنبال ترجمه رسمی آنلاین بودم در جستجوی گوگل با ساترا آشنا شدم و کاملاً هم راضی بودم. هم اظ نظر کیفیت هم از نظر راهنمایی و اخلاق پرسنل. پیک هم به موقع هم برای گرفتن مدارک اومد و هم برای تحویل مدارک. حتماً پیشنهاد میکنم.
آروین صارمی
مشتری ساترا

پست فوری و رایگان دارالترجمه ساترا برای ارسال و دریافت مدارک در اصفهان آماده است!

بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت و سفر به کشوری دیگر را دارند، لازم است برخی از متون، اسناد و مدارک مورد نیاز را به زبان مقصد ترجمه کنند. ترجمه‌ی این متون مانند ترجمه‌های عادی نبوده و به تایید و مهر مترجم رسمی، دادگستری و امور خارجه نیاز دارد. بدین منظور، امروز دفاتر رسمی ترجمه و موسسات گوناگون دایر شده‌اند تا این نیاز مسافران را برآورده سازند. شیوه‌ی ترجمه‌ی دارالترجمه‌های رسمی بسیار خاص و حساس است. به منظور ترجمه‌ی صحیح و انتقال مفاهیم به شیوه‌ی کاملا صحیح و درست، مترجمان رسمی باید کاملا به متن اصلی اسناد و مدارک وفادار بوده و دقت لازم را جهت ترجمه‌ی درست آن‌ها به عمل آورند. لذا امانت داری و عدم ترجمه‌ی سلیقه‌ای توسط مترجمان رسمی این دارالترجمه‌ها از جمله مواردی است که باید مورد بررسی قرار گیرد. در صورتی که ترجمه‌ی این متون بر اساس سند اصلی صورت نگیرد، امکان عدم تایید متون ترجمه شده توسط سفارت‌ها، دانشگاه‌ها و سایر مراکز در کشور مقصد وجود دارد. با توجه به اهمیت ترجمه‌ی رسمی توسط دارالترجمه‌ها، امروزه دفاتر و شعب گوناگون دارالترجمه‌های رسمی در سراسر کشور و در نقاط مختلف ایران به وجود آمده‌اند. از جمله دارالترجمه‌های ایران می‌توان به دارالترجمه در اصفهان اشاره کرد که نیاز مردم این شهر در رابطه را ترجمه‌ی متون به صورت رسمی را برآورده می‌سازد.

 

دارالترجمه در اصفهان

امروزه با توجه به افزایش تقاضا برای ترجمه‌ی رسمی متون و اسناد و مدارک به زبان‌های مختلف، خدمات دارالترجمه‌های رسمی نیز گسترش یافته است تا این موسسات بتوانند نیاز متقاضیان را با سرعت بیشتر و کیفیت بالاتر انجام دهند. با وجود این، با توجه به حجم زیاد تقاضا برای ترجمه، ترافیک زیاد در دارالترجمه‌های رسمی سبب تاخیر در کار این موسسات می‌گردد. این مشکل به ویژه در سایر شهرهای ایران که تعداد دارالترجمه‌های رسمی کمتر از سایر مناطق می‌باشد، چشمگیرتر است.

به منظور رفع مشکلات مراجعه‌ی حضوری به دارالترجمه‌ی رسمی، ساترا به عنوان یکی از معتبرترین دارالترجمه‌‌های رسمی راه حل موثری را به متقاضیان در شهرهای مختلف ایران پیشنهاد می‌کند. با دارالترجمه ساترا دیگر نیازی به مراجعه‌ی حضوری به دارالترجمه‌های رسمی نبوده و علاقه‌‌مندان می‌توانند به صورت غیر حضوری اسناد و مدارک مورد نظر خود را برای ترجمه‌ی رسمی به این موسسه ارسال نموده و آن را به صورت ترجمه شده همراه با مهر مترجم و دادگستری درب منزل دریافت نمایند.

امکان استفاده از این قابلیت دارالترجمه‌ی رسمی ساترا علاوه بر ساکنان پایتخت برای شهرهای دیگر نیز امکان پذیر است. به عنوان مثال، ساکنین شهر اصفهان دیگر نیازی به مراجعه به دارالترجمه در اصفهان نداشته و می‌توانند مدارک مورد نظر خود را ارسال کرده و به صورت ترجمه شده در کمترین زمان ممکن دریافت نمایند. لذا دارالترجمه‌ی رسمی ساترا به سادگی به عنوان دارالترجمه در اصفهان عمل می‌کند. اگر شما نیز ساکن شهر اصفهان هستید، دیگر نیازی به مراجعه‌ی حضوری به دارالترجمه در اصفهان نداشته و می‌توانید به صورت آنلاین مدارک خود را با ساترا به صورت رسمی به هر زبانی که در نظر دارید ترجمه کنید. برای اطلاعات بیشتر به سایت ساترا مراجعه کرده و یا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

بستن