دارالترجمه در شیراز

ساترا اولین دارالترجمه رسمی آنلاین در ایران است که خدمات ترجمه رسمی به صورت فوری را بدون نیاز به حضور فیزیکی شما انجام می دهد.

انتخاب سند

سند مورد نظر خود را مانند شناسنامه، دانشنامه و ریزنمرات از لیست اسناد انتخاب کنید. سپس، اطلاعات موردنیاز دارالترجمه مانند تعداد نسخه‌ها، اسپل اسامی و تاییدات درخواستی را وارد کنید.

تماس دارالترجمه با شما

در اسرع وقت از دارالترجمه با شما تماس گرفته می‌شود و برای ارسال مدارک شما را راهنمایی می کنه

انجام و تحویل ترجمه رسمی

بعد از دریافت مدارک، شما را به صورت آنلاین از طریق پیامک ، ایمیل و سایت دارالترجمه در جریان پیشرفت پروژه می‌گذاریم و در زمان مقرر ترجمه های شما را تحویل می‌دهیم.

با ساترا امکانات بیشتری داشته باشید

برای ترجمه مدارک دانشگاهیم به این مرکز رجوع کردم. برخورد کارکنان مناسب بود. مدارک رو از شما تحویل می گیرند و در همون ابتدا بهتون زمان تحویل رو اعلام می کنند. قیمت ها بر طبق تعرفه است. در طول انجام کار شما از طریق ایمیل و یا پیامک در جریان پیشرفت کارتون قرار می گیرید. نسخه اولیه ترجمه برای شما ارسال میشه، تا چک کنید و در صورت وجود اشکال اصلاح بشه که در مورد کار من یک مورد اشکال جزیی وجود داشت، که از طریق لینک فراهم شده توسط ساترا اعلام شد و نهایتا توسط آنها برطرف شد. کلام آخر اینکه سرعت عمل خوبی دارند. من راضی هستم..
محمد طاهری
مشتری ساترا
من بسیار راضی بودم.به موقع مدارک رو تحویل میگیرن و به موقع تحویل می‌دهند. رفتارشون عالی و کارشون بسیار حرفه ای است.
هما اثنی عشری
مشتری ساترا
از نظر تعرفه با جاهای دیگه مقایسه نکردم. چون من به دلیل مشغله زیاد دنبال ترجمه رسمی آنلاین بودم در جستجوی گوگل با ساترا آشنا شدم و کاملاً هم راضی بودم. هم اظ نظر کیفیت هم از نظر راهنمایی و اخلاق پرسنل. پیک هم به موقع هم برای گرفتن مدارک اومد و هم برای تحویل مدارک. حتماً پیشنهاد میکنم.
آروین صارمی
مشتری ساترا

پست فوری و رایگان دارالترجمه ساترا برای ارسال و دریافت مدارک در شیراز آماده است!

اهمیت دارالترجمه‌های رسمی

 

یکی از مهمترین ملزومات مهم برای مهاجرت و یا سفر به کشوری دیگر، ترجمه‌ی رسمی اسناد و مدارک و سایر متون معتبر به زبان مقصد است. این ترجمه‌ها با ترجمه‌های عادی متفاوت هستند و باید توسط متخصص و مترجم رسمی انجام و تایید شوند. به منظور برآورده کردن این نیاز، امروزه دارالترجمه‌های رسمی دایر شده‌اند. این دارالترجمه‌ها با کمک مترجمان رسمی به صورت رسمی مهمترین اسناد و مدارک را ترجمه کرده و به متقاضیان تحویل می‌دهند. مهمترین نکته در این ترجمه‌های رسمی، مهر تایید مترجم رسمی و دادگستری است که نشان از صحت ترجمه دارد. دقت در ترجمه و مطابقت آن با سند اصلی از جمله مهم‌ترین مواردی است که توسط مترجمان خبره‌ی این موسسات صورت می‌گیرد. زیرا در صورت عدم وفاداری به متن، ترجمه‌ی این متون اعتباری نخواهد داشت. با توجه به ضرورت وجود دارالترجمه‌های رسمی برای ترجمه‌ی رسمی این متون، امروزه مراکز مختلف آن در سراسر کشور به وجود آمده‌اند تا بتوانند این نیاز را در کمترین زمان ممکن برآورده سازند. لذا علاوه بر پایتخت، می‌توان به دارالترجمه‌های رسمی بزرگ در سایر شهرها از جمله دارالترجمه در شیراز اشاره کرد که متون مختلف را به زبان‌های گوناگون برای ساکنان این شهر ترجمه می‌کند.

 

دارالترجمه در شیراز

 

به دلیل مراجعه‌ی حضوری هزاران متقاضی به دارالترجمه‌های رسمی، امروزه مشکلات بسیاری برای ترجمه‌ی حضوری توسط این مراکز به وجود آمده است. با توجه به حجم کاری بسیار زیاد نه تنها دارالترجمه‌های رسمی به دلیل ازدحام با مشکل ترجمه‌ی بیش از اندازه‌ی این متون مواجه هستند، بلکه متقاضیان نیز قادر نخواهد بود مدارک خود را در موقع مقرر دریافت کنند. این مشکلات نه تنها برای این دفاتر در پایتخت، بلکه برای سایر شهرهای کشور از جمله شعب دارالترجمه در شیراز نیز وجود خواهد داشت.

ساترا یکی از معتبرترین دارالترحمه‌های رسمی در تهران است که به سادگی کلیه‌ی مشکلاتی را که سایر دارالترجمه‌های رسمی در سراسر کشور با آن رو به رو هستند، برطرف کرده است. از آن جا که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش شبکه‌های اینترنت بسیاری از کارها آسان‌تر شده است، ساترا نیز کار ترجمه‌ی رسمی متون را به صورت غیر حضوری و به صورت آنلاین انجام می‌دهد. لذا متقاضیان در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به وب سایت ساترا و ثبت سفارش خود اسناد و مدارک خود را به صورت رسمی توسط مترجمان خبره‌ی ساترا به زبان مورد نظر خود ترجمه کنند.

امکان ترجمه‌ی غیر حضوری اسناد و مدارک در ساترا تنها مختص ساکنان پایتخت نیست. بلکه ساترا یک دارالترجمه‌ی رسمی غیر حضوری برای تمام متقاضیان در سراسر کشور است. به عنوان مثال، افرادی که در شیراز ساکن هستند و قصد ترجمه‌ی رسمی اسناد و مدارک خود را دارند، دیگر نیازی به مراجعه‌ی حضوری به دارالترجمه در شیراز نداشته و می‌توانند از طریق وب سایت ساترا و ارسال اسناد و مدارک مورد نظر خود از طریق پست، این کار را به راحتی و در کمترین زمان انجام دهند. لازم به ذکر است که این ترجمه‌های رسمی با مهر معتبر همراه خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی نحوه‌ی ثبت سفارش به وب‌ سایت ساترا مراجعه کرده و یا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

بستن