دسته‌بندی نشده

مشاغل خانگی در کانادا: ۲۰ شغل پولساز و پرتقاضا

اگر به دنبال مشاغل خانگی در کانادا هستید تا بتوانید درآمد مناسبی داشته باشید جای درستی آمده‌اید. راه‌اندازی کسب‌وکار در خانه یکی از بهترین ایده‌ها برای دستیابی به رویای زندگی در کانادا است. خوشبختانه در کانادا فرصت‌های بسیاری برای راه‌اندازی کسب‌وکار در خانه وجود دارد که قصد داریم ۲۰ شغل پولساز و پرتقاضای آن را به شما معرفی کنیم.  لازم به ذکر است که شما برای مهاجرت، نیاز دارید تا اسناد و مدارک خود را ترجمه کنید. دارالترجمه ساترا، خدمات ترجمۀ رسمی را با بهترین کیفیت و بدون نیاز به مراجعۀ حضوری، به شما ارائه می‌دهد.

 

مشاغل خانگی در کانادا

در سالهای گذشته، مشاغل خانگی در کانادا طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده است. اگر به‌دنبال ایده برای شروع این مشاغل هستید در ادامه قصد داریم شما را با ۲۰ شغل پولساز و پرتقاضا در کانادا آشنا کنیم:

  1. فروشگاه آنلاین

اگر محصولی دارید که می‌توانید به‌صورت آنلاین آن را بفروشید، راه‌اندازی فروشگاه آنلاین یکی از بهترین ایده‌ها برای مشاغل خانگی در کانادا است. پلتفرم‌هایی مانند شاپیفای و آمازون راه‌اندازی فروشگاه آنلاین را برای همه آسان کرده است. می‌توانید هر چیزی را در فروشگاه‌تان بفروشید.

 

  1. نویسندگی یا ادیتوری

اگر می‌توانید نویسندگی کنید، می‌توانید در پلتفرم‌هایی مانند upwork و Fiverr به‌عنوان نویسنده یا ادیتور مشغول به کار شوید و خدمات خود را به سراسر جهان ارائه کنید.

 

  1. خدمات طراحی گرافیک

اگر در زمینه طراحی مهارت کافی داشته باشید، می‌توانید به همه مردم دنیا خدمات خود را ارائه کنید. همچنین می‌توانید در پلتفرم‌هایی مانند ۹۹designs، Freelancer و Upwork بازاریابی کنید. می‌توانید هر چیزی را از لوگو گرفته تا کارت تجاری را برای شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها طراحی کنید.

  1. مدیریت رسانه اجتماعی

اهمیت رسانه اجتماعی روز‌به‌روز در حال افزایش است، از این رو تقاضا برای مدیریت رسانه‌های اجتماعی نیز در حال افزایش است. همچنین می‌توانید خودتان رسانه اجتماعی داشته باشید و با درج تبلیغات به کسب درآمد بپزدازید.

 

  1. خدمات دستیار مجازی

خدمات دستیار مجازی از مشهورترین مشاغل خانگی در کانادا است. می‌توانید با پشتیبانی اداری خدمات خود را ارائه دهید و به کسب‌وکارهای دیگر کمک کنید تا کارهایشان را به راحتی انجام دهند.

  1. تدریس خصوصی آنلاین و یا کوچینگ

اگر به تدریس علاقه داشته باشید، می‌توانید به صورت آنلاین و در خانه تدریس را و یا خدمات کوچینگ را شروع کنید. در پلتفرم‌هایی مانند Chegg و VIPkid به راحتی می‌توانید تدریس آنلاین انجام دهید. می‌توانید هر چیزی را به صورت آنلاین تدریس کنید از جمله ریاضی و یا زبان انگلیسی.

  1. خدمات توسعه وب

اگر در توسعه یا طراحی وب مهارت داشته باشید، می‌توانید خدمات طراحی وب ‌سایت را در خانه و به صورت دورکاری ارائه کنید. همچنین می‌توانید خدماتی مانند نگهداری از وب‌سایت و سئو را نیز در خانه ارائه کنید.

  1. آموزش فیتنس آنلاین

اگر مربی ورزشی باشید می‌توانید با فروش برنامه ورزشی و خدمات مربی‌گری به‌صورت آنلاین به کسب درآمد در خانه بپردازید. می‌توانید در پلتفرم‌هایی مانند Zoom و Skype شروع کنید و به افراد کمک کنید تا به تناسب اندام دلخواهشان برسند.

 

  1. پخت غذا در خانه

اگر به پخت غذا علاقمند هستید، می‌توانید خدمات پخت غذای خانگی را در کانادا ارائه کنید. می‌توانید هر نوع غذایی را بپزید و برای فروش ارائه کنید. حتی می‌توانید برای مراسماتی مانند جشن‌های عروسی و یا مهمانی‌ها سفارش بگیرید.

 

  1. صنایع دستی یا آثار هنری

اگر در ساخت صنایع دستی مهارت دارید و یا می‌توانید آثار هنری تولید کنید، می‌توانید با کمی خلاقیت به درآمد بسیار مناسبی برسید.

 

  1. همکاری در فروش

همکاری در فروش یکی از شغل‌های پولساز و پرتقاضا در کانادا است که بدون نیاز به تولید محصول و یا ارائه خدمات می‌توانید به درآمد دلخواهتان دست یابید. می‌توانید محصولات شرکت‌های دیگر را به فروش برسانید و پورسانت دریافت کنید.

 

  1. کانال یوتیوب

اگر به تولید محتوا علاقمند باشید، می‌توانید در خانه بنشینید و کانال یوتیوب‌تان را راه‌اندازی کنید و دانش و مهارت‌تان را با مخاطب‌هایتان به اشتراک بگذارید.

  1. خدمات مشاوره حرفه‌ای

اگر در زمینه خاصی مهارت کافی دارید، می‌توانید مشاغل خانگی در کانادا را با مشاوره در یک زمینه تخصصی شروع کنید و به کسب‌وکارها و افراد توصیه‌های حرفه‌ای ارائه کنید. همچنین می‌توانید در زمینه بازاریابی یا امور مالی نیز مشاوره ارائه کنید.

 

  1. مهد کودک خانگی

اگر به مراقبت از کودکان علاقه دارید، می‌توانید خدمات خود را به خانواده‌هایی که تمایل دارند از کودک آنها مراقبت کنید ارائه کنید. می‌توانید در خانه خودتان محیطی امن و مطمئن برای کودکان فراهم کنید تا خانواده این کودکان بتوانند به شما اطمینان کنند.

 

  1. نگهداری از حیوانات خانگی

اگر عاشق حیوانات خانگی هستید، می‌توانید خدمات نگهداری از حیوانات خانگی در خانه خودتان را ارائه کنید.

 

  1. استایلیست شخصی

اگر در زمینه فشن و مد مهارت دارید، یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد از مشاغل خانگی در کانادا، ارائه خدمات در خانه برای مشتریانی است که دوست دارند استایل آنها را بهتر کنید. می‌توانید به افراد کمک کنید تا لباس‌ها و اکسسوری‌های مناسب را انتخاب کنند و استایل مناسب‌تری داشته باشند.

  1. خدمات برنامه‌ریزی برای مراسمات و رویدادها

برنامه‌ریزی برای مراسمات و رویدادها یکی از صنایعی است که به سرعت در حال پیشرفت است. می‌توانید هر نوع مراسمی از عروسی گرفته تا هر نوع مهمانی را در خانه برای مشتریان خود برنامه‌ریزی کنید و پول بگیرید.

  1. طراحی دکور خانه

با مهارت در طراحی دکور خانه می‌توانید خدمات خود را به صاحبان خانه‌ها و حتی آژانس‌های املاک ارائه کنید.

 

  1. خدمات عکاسی و یا ویدئوگرافی

خدمات عکاسی و ویدئوگرافی و یا تدوین ویدئو یکی از شغل‌های پولساز و پرتقاضا در کانادا است که می‌توانید به مردم کانادا ارائه کنید.

 

  1. فروش دوره‌های آنلاین

یکی دیگر از شغل‌های پولساز و پرتقاضا، فروش دوره‌های آنلاین است که برای شروع می‌توانید از موضوعاتی استفاده کنید که در آنها مهارت کافی دارید. فقط کافی است مخاطب‌تان را هدف قرار دهید و محتوای مناسبی را تولید کنید.

 

کلام آخر

شروع هر کدام از مشاغل خانگی در کانادا می‌تواند فرصتی عالی برای کارآفرینی و به دست آوردن استقلال مالی باشد. در این مقاله تلاش کردیم تا ۲۰ شغل پولساز و پرتقاضای کانادا را به شما معرفی کنیم تا در مورد انتخاب آنها تصمیم درست‌تری بگیرید. همچنین باید این نکته را بدانید که هر کسب‌وکاری که بخواهید راه‌اندازی کنید باید در سیستم کسب‌وکار کانادا به ثبت برسد. این کار باعث می‌شود دارای برند مخصوص به خود باشید و مطمئن باشید که کارتان را به‌صورت قانونی انجام می‌دهید.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن