دسته‌بندی نشده

راهنمای سفر به فرانسه

سفر به فرانسه رویای بسیاری از گردشگرانی است که مایلند قاره اروپا را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند. این کشور جاذبه‌ های دیدنی زیادی داشته و به عنوان یک مقصد گردشگری پرطرفدار در دنیا شناخته می ‌شود. لازم به ذکر است که شما برای سفر به کشور فرانسه، نیاز دارید تا اسناد و مدارک خود را به زبان فرانسوی ترجمه کنید. دارالترجمه فرانسه ساترا، خدمات ترجمۀ رسمی فارسی به فرانسه را با بهترین کیفیت و بدون نیاز به مراجعۀ حضوری، به شما ارائه می‌دهد.

آشنایی با فرانسه

در جنوب غربی قاره اروپا کشوری زیبا با تاریخی پربار، فرهنگ غنی و مناظر طبیعی فوق العاده قرار دارد که نام آن فرانسه است. زبان رسمی این کشور فرانسوی و واحد پول آن یورو است. فرانسه به دلیل جذابیت‌ های فراوانش توانسته نام خود را در فهرست برترین مقاصد گردشگری جهان جا دهد. این کشور هر سال میزبان حدود ۹۰ میلیون گردشگر از سرتاسر نقاط دنیاست. پاریس، مارسی، لیون، بوردو، نیس و… از جمله مهم ترین شهرهای فرانسه به شمار می ‌روند. پایتخت این کشور اروپایی یعنی شهر پاریس در مقایسه با سایر مناطق آن از بیشترین جمعیت برخوردار است.

آب و هوای کشور فرانسه

یکی از موضوعات مهمی که در سفر به فرانسه باید به آن توجه داشت وضعیت آب و هوایی این کشور است. مناطق مختلف فرانسه از نظر شرایط آب و هوایی با هم متفاوتند. نواحی غربی آن اقلیم اقیانوسی دارد. در این مناطق هوا در فصل تابستان گرم و در فصل زمستان معتدل است. بارش ‌های زیادی در این نقاط دیده می ‌شود. آب و هوای فرانسه در نواحی شمالی و شمال شرقی معتدل و در مناطق جنوبی به صورت مدیترانه ‌ای است. در سایر نقاط هم شاهد تابستان ‌های گرم و در برخی اوقات طوفانی و برودت هوا در فصل زمستان هستیم.

ماه‌ های آوریل تا ژوئن و سپتامبر تا نوامبر بهترین فرصت برای مسافرت به فرانسه محسوب می ‌شود. در این ایام شهرهای فرانسه هم از نظر آب و هوایی و هم از جنبه‌ های دیگر وضعیت بهتری دارند.

مناطق دیدنی فرانسه

سفر به فرانسه فرصت خوبی را برای بازدید از مکان‌ های دیدنی آن در اختیار گردشگران قرار می ‌دهد. طبیعت چشم نواز و متنوع فرانسه تنها نشان دهنده بخشی از زیبایی‌ های این کشور است. گردشگران با حضور در مناطق مختلف می ‌توانند از جاذبه ‌های طبیعی زیبای فرانسه از جمله کوه‌ ها، دریاچه ‌ها، آبشارها و… لذت ببرند. موزه‌ ها، قلعه ‌ها، کلیساها و… هم جزو دیدنی‌ های متعدد فرانسه هستند. چند مورد از مهم ترین مناطق دیدنی فرانسه عبارتند از:

  • برج ایفل
  • کوت دازور
  • موزه لوور
  • کارکاسون
  • بریتانی
  • خیابان شانزه لیزه
  • روستاهای منطقه آلزاس
  • شامونی مون بلان
  • میدان کنکورد
  • کلیسای سنت شپل
  • باغ‌ های لوکزامبورگ
  • طاق پیروزی
  • موزه اورسی
  • کاخ ورسای
  • بندر مارسی
  • کلیسای جامع نوتردام پاریس

بهترین زمان مسافرت به فرانسه

کسانی که می‌ خواهند بدون تور به فرانسه سفر کنند باید هزینه‌ های زیادی را بپردازند. البته اگر زمان سفر به فرانسه به نحو صحیح انتخاب شود این هزینه ‌ها تا اندازه ای کم می شود. در فصل زمستان هزینه‌ های مربوط به تهیه بلیت هواپیما و اقامت در فرانسه نسبت به دیگر ایام سال پایین‌ تر است. به همین جهت مسافرت در این فصل باعث صرفه‌ جویی در هزینه ‌های گردشگران می‌ شود. از سوی دیگر بسیاری از گردشگران علاقه زیادی به برف و سرما دارند. سفر به فرانسه در زمستان امکان لذت بردن از مناظر زیبای برفی و انواع تفریحات زمستانی را برای آنها فراهم می ‌کند.

نحوه سفر به کشور فرانسه

برای سفر به فرانسه دو گزینه در دسترس گردشگران قرار دارد: سفر با تور و سفر بدون تور. در بسیاری از مواقع گردشگران علاقه مندند تورهای مسافربری فرانسه را برای مسافرت به این کشور انتخاب کنند. هزینه خرید تور فرانسه با توجه به عوامل مختلف مثل هزینه بلیت هواپیما، خدمات مجموعه گردشگری، رزرو هتل و… مشخص و به مسافران اعلام می ‌شود. متقاضیان برای خرید تور فرانسه کافیست با آژانس مسافرتی تماس بگیرند.

برای مسافرت به فرانسه می ‌توان بدون خرید تور هم راهی این کشور شد. به این منظور دو انتخاب پیش روی گردشگران قرار دارد: سفر زمینی به فرانسه و سفر هوایی به فرانسه. سفر زمینی به فرانسه با استفاده از خودرو و قطار برای علاقه مندان قابل انجام است. طبیعتا سفر با خودرو به دلیل دشواری زیاد و طولانی بودن راه انتخاب معقولی به نظر نمی ‌رسد. بنابراین مسافرت با قطار گزینه‌ ای است که برای سفر زمینی به فرانسه پیشنهاد می ‌شود. متقاضیان برای سفر به این کشور ابتدا باید به شهر استانبول ترکیه رفته و سپس به سمت فرانسه حرکت کنند.

مسافرت هوایی یک راهکار بسیار خوب برای سفر به فرانسه است. گردشگران می ‌توانند به صورت مستقیم از ایران به فرانسه سفر کنند. بالطبع سفر با هواپیما روش گران تری است اما در عوض باعث می ‌شود گردشگران با راحتی و سرعت بیشتر به مقصد مورد نظر خود برسند. پرواز مستقیم به پایتخت فرانسه تقریبا ۶ ساعت زمان می ‌برد.

اخذ ویزای فرانسه

اخذ ویزای فرانسه اولین مرحله ‌ای است که برای مسافرت به فرانسه باید طی شود. انجام این مرحله برای کسانی که مایلند با تور فرانسه به مسافرت بروند برعهده آژانس مسافرتی است. گردشگرانی که می ‌خواهند بدون تور مسافرت کنند برای دریافت ویزای فرانسه باید شخصا دست به کار شوند. متقاضیان برای اخذ این ویزا باید حتما ویزای شنگن را در اختیار داشته باشند. ممکن است اولین باری باشد که متقاضی قصد اخذ ویزای شنگن را دارد. در این صورت امکان دارد ویزای توریستی فرانسه به او تعلق نگیرد.

اخذ ویزای توریستی فرانسه امکان سفر به نواحی گوناگون آن را برای علاقه مندان فراهم می ‌کند. گردشگران با در اختیار داشتن ویزا می‌ توانند به مدت ۳ ماه از مسافرت به این نقطه از دنیا لذت ببرند.

محل اسکان گردشگران در فرانسه

کسانی که مایلند سفر به فرانسه را تجربه کنند انتخاب ‌های مختلفی را برای اقامت در این کشور پیش رو دارند. برای صرفه جویی در هزینه‌ ها می ‌توان آپارتمان ‌های ارزان قیمت فرانسه را جهت اقامت اجاره کرد. بعضی از مسافران هم ترجیح می‌ دهند تخت ‌های موجود در هاستل‌ ها و خوابگاه‌ های ارزان قیمت را اجاره کنند. در بسیاری از مواقع هتل ‌ها به عنوان محل اسکان گردشگران انتخاب می‌ شوند. هتل‌ های ۲ ستاره و ۳ ستاره آماده ارائه انواع خدمات به گردشگران فرانسه هستند. مسافرانی که وضعیت مالی بهتری دارند هتل ‌های لوکس ۴ ستاره و ۵ ستاره را برای اقامت انتخاب می کنند.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن