دسته‌بندی نشده

مهاجرت به مالزی

        مهاجرت به مالزی

 

کسانیکه می خواهند برای کار، سرمایه گذاری، گردشگری، درمان بیماری، تحصیل وغیره  وارد مالزی شوند، نیازمند گرفتن ویزا از دپارتمان مهاجرت مالزی هستند. اکثر مهاجران اگر اقامت کمتر از یک ماه داشته باشند نیازمند گرفتن ویزا نیستند درغیر این صورت در بدو ورود پاسپورت و دیگر مدارک مسافرتی توسط دپارتمان مهاجرت مالزی چک می شود.

برای مهاجرت به هر کشوری نیاز به ترجمه رسمی مدارک دارید برای ترجمه رسمی مدارک می توانید به سایت دارالترجمه ساترا مراجعه کنید.

می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط گرفتن ویزا و مهاجرت  به سایت های زیر مراجعه فرمایید.

اطلاعات بیشتر درباره ویزای مالزی

اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به مالزی

 

برای اینکه شهروند مالزی شوید لازم است که ۱۰ – ۱۲  سال در مالزی زندگی کنید و بر زبان مالای تسلط داشته باشید که این میزان تسلط بر زبان مالای  و بقیه دانش هایی که باید بدانید در قانون اساسی مالزی تعریف شده است. کودکی که یکی از والدینش اهل مالزی باشد و درمالزی بدنیا آمده باشد شهروند مالزی بحساب می آید ، اگر در خارج از مالزی متولد شده باشد، اقامت دائمی مالزی را دارد ولی شهروند مالزی بحساب نمی آید و در این صورت باید در خواست برای citizenship  شدن دهد. کسانیکه درخواست شهروندی به کشورهای دیگر بدهند یا بدون هماهنگی با سفارت مالزی در کشور دیگر زندگی یا کار کنند، citizenship  آنها در مالزی لغو می شود و اگر بخواهند بطور داوطلبانه شهروند مالزی خود را لغو کنند باید فرم  را به سفارت مالزی بدهند وپاسپورت و شناسنامه خود را نیز به همراه داشته باشند.

 

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن