مهاجرت به ایتالیا

همه چیز در مورد شهر میلان

میلان دومین شهر بزرگ و پرجمعیت و بزرگ ایتالیا است که سالانه، گردشگران و مهاجران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند. شرایط زندگی در این شهر زیبا و تاریخی ایتالیا بسیار مطلوب است و عده بسیاری آن را جزو اولین گزینه‌ها برای زندگی قرار می‌دهند. اگر شما نیز قصد دارید ویزای ایتالیا را دریافت کنید و راهی این کشور شوید، بهتر است میلان و شرایطش را بشناسید تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید.  در این مطلب، هر آنچه باید در مورد شهر میلان ایتالیا و شرایط زندگی در آن بدانید برای‌تان خواهیم گفت. با دارالترجمه ایتالیایی ساترا همراه باشید.

معرفی شهر میلان

میلان از بزرگ‌ترین شهرهای ایتالیا است و در دسته شهرهای گران و مدرن ایتالیا قرار می‌گیرد. میلان پایتخت مد در جهان است و شرایط آب و هوایی بسیار خوبی نیز دارد. حداقل دما در این شهر صفر درجه و حداکثر دما ۳۱ درجه سانتی‌گراد است. در حال حاضر، میلان قریب به یک و نیم میلیون نفر جمعیت دارد.

هزینه زندگی در میلان

میلان از کلان‌شهرهای ایتالیا است و بالطبع، هزینه زندگی در آن، در مقایسه با هزینه زندگی در شهرهای کوچک این کشور، بسیار بیشتر است. میانگین هزینه اجاره مسکن در شهر میلان هزار تا هزار و دویست یورو است و میانگین هزینه تأمین معاش بین دو هزار تا سه هزار یورو در ماه است.

جالب است بدانید که هزینه زندگی در شهر میلان، در مقایسه با هزینه زندگی در پایتخت این کشور، بیشتر است.

البته هزینه زندگی در میلان قابل مدیریت است. با اجاره یا خرید آپارتمان در حاشیه شهر و انتخاب کافه‌ها و رستوران‌های ارزان قیمت، می‌توانید هزینه‌های زندگی در این شهر را مدیریت کنید.

بازار کار در شهر میلان

میلان از شهرهای بزرگ و ثروتمند ایتالیا است و شرکت‌های ایتالیایی و بین‌المللی متعددی در آن وجود دارند. بنابراین بازار کار در این کلانشهر ایتالیا، در مقایسه با بازار کار در شهرهای کوجک این کشور، به مراتب بهتر است. با یادگیری زبان ایتالیایی، شانس‌تان برای ورود به بازار کار در شهر میلان بیشتر خواهد شد.

جالب است بدانید که میزان دستمزدها در این شهر گران ایتالیا، در مقایسه با میانگین دستمزد در شهرهای دیگر، بیشتر است. میانگین درآمد اشخاص در شهر میلان تقریباً ۲۰۰۰ یورو در ماه است.

بیمه درمانی در میلان

یکی از مزایای زندگی در شهر میلان امکان برخورداری از خدمات پیشرفته و به‌روز بهداشتی و درمانی است. اگر بیمه درمانی ایتالیا را تهیه کنید، می‌توانید بدون پرداخت هزینه اضافه، از خدمات بیمه بهره‌مند شوید. از مهمترین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در میلان می‌توان به بیمارستان میلان، بیمارستان سانتاگوستینو، بیمارستان نیگواردا، بیمارستان سن رافائل و موسسه اروپایی انکولوژی اشاره کرد.

سیستم حمل و نقل عمومی در شهر میلان

سیستم حمل و نقل عمومی در شهر میلان بسیار مطلوب است. با استفاده از امکانات متنوع، می‌توانید به نقاط مختلف شهر میلان دسترسی داشته باشید. از پراستفاده‌ترین وسایل نقلیه در میلان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مترو
  • تاکسی
  • راه آهن برای حومه شهر
  • شبکه تراموا
  • اتوبوس

رفت و آمد در میلان با اتوبوس نیز بسیار رایج است.

روش های مهاجرت به میلان

برای مهاجرت به ایتالیا و زندگی در شهر میلان، ابتدا باید به فکر دریافت ویزای ایتالیا باشید. چندین نوع ویزای ایتالیا وجود دارد و شما بسته به موقعیت و هدف‌تان، می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

  • ویزای تحصیلی ایتالیا
  • ویزای کاری ایتالیا
  • ویزای سرمایه‌گذاری یا گلدن ویزای ایتالیا
  • ویزای ازدواج
  • ویزای پیوست به خانواده
  • ویزای فریلنسری ای همان ویزای خوداشتغالی

حتی اگر صرفاً قصد سفر به میلان را داشته باشید، باید ویزای توریستی میلان را دریافت کنید.

برای دریافت ویزای ایتالیا و زندگی در شهر زیبای میلان، باید اسناد و مدارک‌تان را به دارالترجمه ببرید و ترجمه رسمی کنید.

حقایقی جالب در مورد شهر میلان

  • کلیسای جامع میلان بزرگترین کلیسای کاتولیک در ایتالیا است.
  • آسمان خراش پیرلی بلندترین آسمان خراش در ایتالیا است.
  • شاهکارهای لئوناردو داوینچی در شهر میلان قرار دارند.
  • میلان از پایتخت‌های مُد در جهان است.
  • قدمت شهر میلان به ۶۰۰ سال پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.

سخن آخر

تا به اینجا، با شهر میلان و شرایط زندگی در آن آشنا شدید. میلان از شهرهای بزرگ، مدرن و پرجمعیت ایتالیا است و شرایط اقتصادی آن بسیار خوب است. بسیاری از شرکت‌های معتبر ایتالیایی در این شهر قرار دارند و همچنین بزرگترین شرکت‌های معتبر جهان نیز شعبه‌ای در شهر میلان دارند. به همین دلیل، بازار کار در این شهر بسیار خوب است. میلان یکی از پایتخت‌های مد در جهان است و هزینه زندگی در آن بالا است. بنابراین وقتی وارد میلان می‌شوید، باید خودتان را برای زندگی در شهری گران آماده کنید. سیستم حمل و نقل نیز در این شهر ایتالیایی بسیار مطلوب است و شما به راحتی، می‌توانید با استفاده از وسایل نقلیه، به نقاط مختلف میلان دسترسی داشته باشید. علاوه بر همه این‌ها، سیستم بهداشت و درمان در شهر میلان بسیار پیشرفته است و با تهیه بیمه ایتالیا، می‌توانید به صورت رایگان از امکانات آن بهره‌مند شوید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن