مهاجرت به اسپانیا

مشاغل مورد نیاز اسپانیا

اگر به فکر مهاجرت کاری به اسپانیا هستید و قصد دریافت ویزای توریستی این کشور را دارید، بهتر است مشاغل مورد نیاز اسپانیا را بشناسید تا بتوانید مسیر درستی را انتخاب کنید. در واقع، اگر در حیطه‌های مورد نیاز در اسپانیا تخصصی داشته باشید، یافتن کار به مراتب برای‌تان آسان‌تر خواهد شد. اما مشاغل مورد نیاز در اسپانیا چیست؟ چگونه بهترین کار را در اسپانیا پیدا کنیم؟ در این مطلب، مشاغل مورد نیاز در اسپانیا را معرفی خواهیم کرد. با دارالترجمه ساترا همراه باشید.

اگه تمایل به مهاجرت به کشور اسپانیا رو دارید قطعا نیاز به ترجمه رسمی اسناد و مدارک تون دارید، دارالترجمه اسپانیایی ساترا ارائه دهنده ترجمه رسمی مورد تایید سفارت اسپانیا است.

مشاغل مربوط به فروش در اسپانیا

هر کسی نمی‌تواند یک فروشنده خوب باشند. در واقع، فروشندگی به مهارت نیاز دارد. اگر در این حیطه مهارت داشته باشید، می‌توانید در صنعت توریسم، فروش املاک و مستغلات، خرده‌فروشی و هتلداری فعالیت کنید. برای مثال، می‌توانید مشاغلی را مانند مدیر فروش و گرداننده کسب و کار را بر عهده بگیرید.

مهندسی در اسپانیا

اگر در هر کدام از شاخه‌های مهندسی تحصیل کرده باشید، می‌توانید در صنایع مختلف در اسپانیا فعالیت کنید. با داشتن تحصیلات آکادمیک و سابقه کار، فرصت‌های بیشتری برای یافتن کار در اختیارتان قرار خواهد گرفت. در اسپانیا، بازار کار برای فارغ‌التحصیلان رشته‌های معماری، مهندسی شیمی، مهندسی عمران و برنامه‌ریزی شهری بسیار خوب است.

تکنولوژی اطلاعات در اسپانیا

با گرایش بیشتر اشخاص به سوی اینترنت و وب، نیاز به متخصصان حوزه تکنولوژی اطلاعات روز به روز بیشتر می‌شود. متخصصان حوزه  تکنولوژی اطلاعات به استخراج و تفسیر داده‌ها کمک می‌کنند و همه کسب و کارها به این مهارت نیاز دارند. این متخصصان می‌توانند عادت کاربران را (در خرید آنلاین و استفاده از منابع آنلاین) پیش‌بینی کنند. کسانی که در حوزه مارکتینگ، تکنولوژی اطلاعات، معماری شبکه‌های کامپیوتر و اجرای شبکه تحصیل کرده‌اند می‌توانند فرصت‌های شغلی بسیار خوبی را در این کشور داشته باشند.

طراحی گرافیک در اسپانیا

بسیاری از کسانی که راهی اسپانیا می‌شوند دورکاری را به کار حضوری ترجیح می‌دهند. طراحان حرفه‌ای گرافیک، به خصوص کسانی که در حیطه تبلیغات فعالیت کرده‌اند، می‌توانند مشاغل بسیار خوبی را در این حیطه داشته باشند. طراحان گرافیک در شهرهای بارسلونا و مادرید مشاغل بسیار خوبی را داشته باشند. فارغ‌التحصیلان رشته‌هایی مثل کارگردانی هنر، طراحی گرافیک، هنر تولید، کارگردانی خلاق و طراحان UI و UX می‌توانند مشاغل بسیار خوبی را در اسپانیا داشته باشند.

مارکتینگ در اسپانیا

اگر در حوزه مارکتینگ تحصیل یا پژوهش کرده‌اید، می‌توانید در بخش‌هایی مانند تکنولوژی و کسب و کار فعالیت کنند. کارفرمایان اسپانیایی ترجیح می‌دهند کسانی را استخدام کنند که نگاهی تیزبینانه به جزئیات دارند، در این حوزه پژوهش کرده‌اند و می‌توانند با دیگران ارتباط برقرار کنند. همچنین کسانی که مهارت‌‍‌ها و استراتژی‌های فروش را به خوبی می‌شناسند می‌توانند به راحتی وارد بازار کار اسپانیا شوند. فرصت‌های شغلی بسیاری برای متخصصان دیجیتال مارکتینگ، متخصصان وب مارکتینگ و تجارت الکترونیک در اسپانیا وجود دارد.

پردازش و تحلیل داده در اسپانیا

هر شرکت در هر حوزه از داده‌ها برای تولید، فروش و تحویل محصولات و خدماتش استفاده می‌کند به متخصص پردازش داده نیاز دارند. بازار کار متخصصان پردازش داده در اسپانیا بسیار خوب است. اگر در حوزه‌های تحلیل داده، تحلیل وب، معماری و مهندسی داده فعالیت کرده‌اید و تخصص دارید، می‌توانید به راحتی وارد بازار کار اسپانیا شوید.

لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین در اسپانیا

موقعیت استراتژیک اسپانیا این کشور را تبدیل به دروازه اروپا کرده است. به علاوه، گسترش تجارتب الکترونیک باعث افزایش تقاضای بازار کار اسپانیا برای متخصصان حوزه‌های زنجیره تأمین و لجستیک شده است. در چنین شرایطی، متخصصانی که بتوانند ارسال و تحویل کالا را مدیریت کنند، شبکه توزیع را بهینه سازی کنند و به طور کلی، نیازهای این بازار همواره در حال تحویل را برطرف کنند جایگاه خاصی در بازار کار اسپانیا خواهند داشت.

طراحان خلاق در اسپانیا

طراحان خلاق در حوزه‌های مختلف، از جمله طراحی دکوراسیون داخلی، طراحی مُد و طراحی صحنه‌های هنری و غیره جایگاه ویژه‌ای در کشور اسپانیا دارند. این طراحان می‌توانن تجربه‌های خوبی را خلق کنند، فضایی خلاقانه را بسازند، محصولات خوبی را برای مشتریان طراحی کنند و کارهای جذاب دیگری را انجام دهند. اگر در هر کدام از حوزه‌های طراحی فعال هستید و تجربه و دانش کافی دارید، می‌توانید به راحتی، وارد بازار کار اسپانیا شوید و جایگاه خوبی را نیز به خود اختصاص دهید.

متخصص منابع انسانی

حضور متخصصان حوزه منابع انسانی در هر کسب و کاری ضروری است. در کشور اسپانیا، منابع انسانی نقشی حیاتی در آموزش و مدیریت کارکنان شرکت‌های مختلف دارد و اگر هر شرکتی بخواهد با تغییرات بازار کار همراه شود و پویا باقی بماند، باید از متخصصان این جوزه کمک بگیرد.

سخن آخر

تا به اینجا، با مشاغل مورد نیاز در اسپانیا آشنا شدید. همانطور که مشاهده کردید، تنوع مشاغل پردرآمد در اسپانیا بسیار زیاد است و هر چه تجربه و مهارت‌تان در حوزه‌های مورد نظر بیشتر باشد، بالطع، احتمال یافتن شغل بهتر با موقعیت و درآمد بالاتر برای‌تان بیشتر خواهد شد. برای یافتن کار در کشور اسپانیا، باید به آژانس‌های کاریابی و وبسایت‌های مخصوص این کار مراجعه کنید. همچنین شبکه‌های اجتماعی، از جمله لینکدین و فیسبوک، نیز می‌توانند در این مسیر کمک‌تان کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن