مهاجرت به کشور های عربی

استخدام مهماندار هواپیمایی عمان

استخدام مهماندار هواپیمایی عمان یکی از فرصت‌های شغلی برای مهاجران است که از این طریق می‌توانند به این کشور مهاجرت کنند. بسیاری از خطوط هوایی در سراسر جهان، افرادی را به‌عنوان مهماندار هواپیمایی استخدام می‌کنند. برخی از این شرکت‌ها پروازهایی به سراسر جهان دارند، اما برخی دیگر شرکت‌هایی هستند که فقط دارای خطوط هوایی داخلی هستند. برخی از کسانی که به دنبال شغل مهماندار هواپیمایی هستند دوست دارند در شرکتی استخدام شوند که هم پروازهای داخلی دارند و هم پروازهای بین‌المللی. عمان به‌خاطر موقعیتی که دارد از هر طرف به اروپا، آسیا و آفریقا نزدیک است. بنابراین خطوط هواپیمایی عمان از اهمیت زیادی برخوردار است. لازم به ذکر است که شما برای مهاجرت به کشور عمان، نیاز دارید تا اسناد و مدارک خود را به زبان عربی ترجمه کنید. دارالترجمه عربی ساترا، خدمات ترجمۀ رسمی فارسی به عربی را با بهترین کیفیت و بدون نیاز به مراجعۀ حضوری، به شما ارائه می‌دهد.

استخدام مهماندار هواپیمایی عمان

امروزه کشور عمان یکی از مهم‌ترین خطوط هوایی در سراسر دنیا محسوب می‌شود. با راهبردهای بازاریابی که دولت عمان در پیش گرفته است، خطوط هوایی عمان در نوع خود بهترین محسوب می‌شود. از این رو استخدام مهماندار هواپیمایی عمان نیز برای این کشور مهم است.

شرایط استخدام

مانند همه شغل‌های دیگر، خطوط هواپیمایی عمان نیز برای استخدام مهماندار هواپیمایی عمان شرایطی را وضع کرده است که در ادامه به این شرایط اشاره می‌کنیم:

  • دارای مدرک تحصیلی باشد
  • بین ۱۸ تا ۳۵ سال سن داشته باشد
  • شرط سنی برای خانم‌های متقاضی ۲۱ سال است.
  • شرط قد برای آقایان متقاضی، ۱۶۵ سانتی‌متر است، درحالیکه متقاضیان خانم باید حداقل ۱۵۷ سانتی‌متر قد داشته باشند.
  • دارای گواهی معتبر مهمانداری هواپیما باشد.
  • متقاضی باید بتواند شنا کند.
  • هیچ گونه تاتوی قابل رویت در بدن خود نداشته باشد.

 

فرآیند تقاضا

برای استخدام مهماندار هواپیمایی عمان باید طبق مراحل زیر عمل کنید:

مرحله اول: به صفحه مشاغل به آدرس https://www.omanair.com/gbl/en/careers بروید و شغل مورد نظرتان را جستجو کنید.

مرحله دوم: روی «Know More» کلیک کنید. به دنبال استخدام مهماندار هواپیمایی عمان بگردید و تقاضای خودتان را ارسال کنید.

مرحله سوم: بعد از ثبت‌نام در سایت، چند هفته باید برای ریپلای آن منتظر بمانید. معمولاً زمان پاسخگویی شش هفته یا کمتر است.

مرحله چهارم: در صورتی که واجد شرایط باشید برای مصاحبه دعوت خواهید شد. در روز مصاحبه در جهت استخدام مهماندار هواپیمایی عمان ارزیاب خواهید شد.

مرحله پنجم: بعد از ارزیابی اولیه وارد دومین ارزیابی خواهید شد. این ارزیابی شامل ارزیابی روان سنجی، نمایش مهارت و حضور در مرکز ارزیابی خواهد بود.

مرحله ششم: بعد از همه این ارزیابی‌ها باید به مدت ۳ هفته منتظر پاسخگویی به ارزیابی باشید.

مرحله هفتم: بعد از این مراحل باید مجموعه‌ای از معاینات پزشکی را نیز طی کنید.

 

حقوق و مزایا  

حقوق یک مهماندار هواپیمایی در عمان حدود ۱۱۷۰ ریال عمان است.

  • بیمه عمر و سلامت: خطوط هوایی عمان امکانات عالی برای سلامت و رفاه کارکنان خود فراهم می‌کند. بیمه پزشکی، بیمه عمر و پوشش بیمه بینایی از جمله مواردی است که خطوط هوایی عمان برای خود کارکنان و خانواده آنها در نظر گرفته است.
  • سفر: خطوط هواپیمایی قطر بعد از استخدام مهماندار هواپیمایی عمان این امکان را برای کارکنان خود فراهم می‌کند تا خود کارکنان و خانواده‌هایشان بتوانند به سراسر جهان پرواز کنند. همچنین تخفیف‌هایی در رزرو هتل، کرایه ماشین، تخفیف در قیمت کشتی و همچنین تخفیف در استفاده از دیگر خطوط هوایی در سراسر دنیا برای کارکنان خطوط هواپیمایی عمان فراهم شده است.
  • پیشرفت کاری: خطوط هوایی عمان تلاش دارد تا ابزارهایی را برای پیشرفت کاری کارکنان خود فراهم کند.

سوالات پرتکرار

ممکن است برای استخدام مهماندار هواپیمایی عمان سوالاتی به ذهن شما هم خطور کند که در ادامه مقاله تلاش داریم تا به برخی از سوالات مهم پاسخ دهیم:

آیا خطوط هواپیمایی عمان امنیت کافی را برای کارکنان و مسافران خود در حین پرواز فراهم می‌کند؟

بله. کارکنان خطوط هواپیمایی عمان توسط سیاست‌های شرکت هواپیمایی محافظت می‌شوند. همه مهمانداران هواپیما باید دانش کافی در مورد کمک‌های اولیه در حین پرواز داشته باشند.

آیا مهمانداران پس از استخدام دوره آموزشی می‌بینند؟

چون مهمانداران هواپیما نیاز به آموزش مسافران برای موارد اورژانسی دارند، باید یک دوره آموزشی را طی کنند.

آیا مهمانداران باید به نیازهای خاص مسافران پاسخگو باشند؟

مانند بسیاری از خطوط هواپیمایی در سراسر دنیا، خطوط هواپیمایی عمان نیز به مسافران خود اهمیت زیادی قائل است. بنابراین مهمانداران هواپیما باید نسبت به نیازهای خاص مسافران هم مسئولیت‌پذیر باشند.

 

آیا به صورت حضوری می‌توان در خطوط هواپیمایی عمان استخدام شد؟

نه خیر. خطوط هواپیمایی عمان در استخدام مهماندار هواپیمایی عمان کسانی را الویت قرار می‌دهد که از طریق وب سایت رسمی اقدام کرده باشند. همچنین از طریق این وب سایت ارسال تقاضا بسیار آسان‌تر است.

 

آیا قد مهمانداران حتماً باید طبق استاندارد تعیین شده باشد؟

بله. قد آقایان باید حداقل ۱۶۵ سانتی‌متر و قد خانم‌ها باید حداقل ۱۵۷ سانتی‌متر باشد.

 

خلاصه

در کل، خطوط هواپیمایی عمان جزو خطوط مشهور در دنیا است که همچنان به رشد و پیشرفت خود ادامه می‌دهد. بر همین اساس تلاش دارد تا در هنگام استخدام مهماندار هواپیمایی عمان افرادی را انتخاب کند که بهترین هستند. بهترین روش برای درخواست این شغل، ارسال تقاضا از طریق وب سایت رسمی خطوط هوایی عمان است که در این مقاله به آن اشاره کردیم.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن