مهاجرت به اسپانیا

سفارت اسپانیا، درخواست وقت سفارت در تهران

فرقی نمی‌کند هدف‌تان از سفر یا مهاجرت به اسپانیا چیست، کار، تحصیل یا سرمایه‌گذاری در اسپانیا یا بازدید از جاذبه‌های توریستی این کشور، در هر صورت، باید سری به سفارت اسپانیا بزنید. در واقع، وقت گرفتن از سفارت اسپانیا و مراجعه به آن از مراحل مهم مهاجرت و سفر به اسپانیا است. اما سفارت اسپانیا در تهران کجاست؟ چگونه از سفارت اسپانیا در تهران وقت بگیریم؟ هنگام مراجعه به سفارت اسپانیا در تهران چه چیزهایی را همراه خود داشته باشیم.

در این مطلب، هر آنچه باید در مورد سفارت اسپانیا و نحوه درخواست وقت از این سفارت در تهران بدانید برای‌تان خواهیم گفت. با دارالترجمه اسپانیایی ساترا همراه باشید.

سفارت اسپانیا در تهران کجاست؟

پیش از هر چیزی باید بدانیم سفارت اسپانیا در کدام محله از شهر تهران واقع شده است. سفارت اسپانیا در محله دروس تهران قرار گرفته است و همه کسانی که قصد دریافت ویزای اسپانیا را دارند باید به این سفارت در محله دروس مراجعه کنند. اما پیش شرط مراجعه به سفارت اسپانیا مراجعه به کارگزای BSL است.

کارگزاری BSL اسپانیا در خیابان پاسداران تهران واقع شده است و برای مراجعه به آن، ابتدا باید وارد وبسایتش شوید و درخواست وقت دهید. پس از دریافت وقت، می‌توانید با در دست داشتن اسناد و مدارک مورد نیاز، به این کارگزاری بروید. در این کارگزاری، باید هزینه ویزای مورد نظرتان را نیز پرداخت کنید.

و اما می‌رسیم به آدرس کارگزاری و سفارت اسپانیا در تهران!

از روز یکشنبه یا پنجشنبه، از ساعت هشت و نیم صبح تا چهار و نیم عصر، می‌توانید به کارگزای BSL در تهران مراجعه کنید.

آدرس کارگزاری BSL در تهران به شرح زیر است:

تهران، خیابان شریعتی، رو به روی خیابان ظفر، مجتمع نگین ظفر، طبقه نهم، واحد ۲۲٫

از روز یکشنبه تا پنجشنبه، از ساعت نه صبح تا چهار بعد از ظهر، می‌‎توانید به سفارت اسپانیا در تهران به ادرس زیر مراجعه کنید:

تهران، دروس، بلوار شهرزادی، نبش کوچه شادی، خیابان اسدی، پلاک ده

سفارت اسپانیا در روزهای شنبه و جمعه تعطیل است.

اسناد و مدارک لازم برای مراجعه به سفارت اسپانیا در تهران

بسته به نوع ویزای مورد نظرتان، باید یک سری اسناد و مدارک را به سفارت اسپانیا در تهران تحویل دهید. یادتان باشد که این اسناد و مدارک باید به زبان اسپانیایی ترجمه رسمی شده باشد. برای این کار، باید به دارالترجمه اسپانیایی مراجعه کنید تا مترجم رسمی اسناد و مدارک‌تان را به زبان اسپانیایی ترجمه رسمی کند. همچنین در صورت لزوم، باید تأییداتی مانند تأییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه و مهر نوتاری پابلیک را نیز دریافت کنید و در نهایت، اسناد و مدارک ترجمه شده را به صورت کامل و بی عیب و نقص، همراه با خودتان به سفارت اسپانیا ببرید.

اسناد و مدارک برای دریافت ویزای اسپانیا بستگی به نوع ویزای مورد نظرتان و هدف‌تان از مهاجرت به اسپانیا دارد. اما به طور کلی، به اسناد و مدارکی مانند پاسپورت، گواهی گردش حساب و تمکن مالی، شناسنامه، بیمه مسافرتی، عکس و مواردی از این دست نیاز خواهید داشت.

بهتر است برای ترجمه رسمی اسناد و مدارک‌تان به دارالترجمه‌‌ای مراجعه کنید که مترجم رسمی آن مورد تأیید سفارت اسپانیا باشد.

دریافت وقت فوری از سفارت اسپانیا در تهران

کسانی که در حال انجام کارهای مهاجرت‌شان هستند به خوبی می‌دانند که در مراحل دریافت ویزای اسپانیا، زمان اهمیت بسیار زیادی دارد. از این رو، بسیاری از اشخاص به فکر دریافت وقت فوری از سفارت هستند. اما آیا چنین چیزی امکان دارد؟ متأسفانه خیر! همه چیز طبق نوبت پیش می‌رود و برای دریافت وقت، باید منتظر نوبت باشید. اگر می‌خواهید کارهای‌تان به سرعت انجام دهد، بهتر است همه اسناد و مدارک را آماده و ترجمه رسمی کنید و هیچ چیز را از قلم نیندازید. بدین ترتیب، کارهای‌تان خیلی زود پیش می‌رود، بدون دریافت وقت فوری. یادتان باشد که هر نقص در ترجمه، تأییدات یا مدارک لازم می‌تواند کارتان را به تعویق بیندازید.

صدور ویزای اسپانیا چقدر طول می‌کشد؟

پس از طی کردن مراحل لازم و ارائه اسناد و مدارک به کارگزاری و سفارت اسپانیا در تهران، بیست و یک روز کاری زمان ببرد تا ویزای اسپانیا به دست‌تان برسد. البته ممکن است این زمان طولانی‌تر نیز بشود. در هر صورت، ویزا، پس از آماده شدن، به آدرس مورد نظرتان ارسال خواهد شد.

سخن آخر

تا به این‌جا، با کارگزاری و سفارت اسپانیا در تهران آشنا شدید. همانطور که مشاهده کردید، برای مراجعه به سفارت اسپانیا در تهران، باید به کارگزاری BSL نیز در تهران مراجعه کنید و از این کارگزاری نیز وقت بگیرید. پیش از مراجعه به سفارت اسپانیا در تهران، باید به دارالترجمه اسپانیایی مراجعه کنید و اسناد و مدارک‌تان را به این زبان ترجمه رسمی کنید، پس از آن، این ترجمه‌ه را همراه با خودتان به سفارت اسپانیا ببرید و لگالایز کنید. سفارت اسپانیا و کارگزاری BSL هر دو در شهر تهران قرار دارند و شما با رزرو وقت قبلی، می‌توانید از روزهای یکشنبه تا پنجشنبه مراجعه کنید و به امور مورد نظرتان بپردازید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن