دسته‌بندی نشده

آموزش دریافت تأییدیه تحصیلی آموزش و پرورش

برای ترجمه رسمی مدارک تحصیلی دوره راهنمایی، دبیرستان و پیش‌دانشگاهی، باید به فکر دریافت تأییدیه تحصیلی آموزش و پرورش باشید.  در واقع، فرقی نمی‌کند که به تأییدیه دادگستری و امور خارجه نیاز دارید یا خیر، در هر صورت، برای ترجمه رسمی، باید به فکر دریافت این تأییدیه باشید. در این مطلب، هر آنچه باید در مورد نحوه دریافت تأییدیه تحصیلی بدانید برای‌تان خواهیم گفت. با ساترا همراه باشید!

ورود به سامانه تأییدیه مدارک تحصیلی

در قدم اول، وارد سایت emt.medu.ir شوید. در این سایت، می‌توانید تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش را دریافت کنید.

انتخاب گزینۀ «ثبت نام مدارک تحصیلی»

پس از ورود به سایت، سه گزینه را پیش روی‌تان می‌بینید. در این مرحله، گزینه «ثبت نام مدارک تحصیلی» را انتخاب کنید.

آموزش دریافت تأییدیه تحصیلی آموزش و پرورش

انتخاب نظام و مقطع آموزشی

در این مرحله از دریافت تأییدیه، نظام و مقطع آموزشی‌تان را انتخاب کنید. نظام آموزشی هر سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را به درستی و با دقت کامل انتخاب کنید تا تأییدیه‌تان بدون هیچ مشکلی صادر شود.

آموزش دریافت تأییدیه تحصیلی آموزش و پرورش

مشخصات هویتی و تحصیلی

در این قدم، باید مشخصات هویتی و تحصیلی‌تان را وارد کنید.

در قسمت‌های اطلاعات هویتی متقاضی و اطلاعات فارغ‌التحصیلی متقاضی، همۀ مشخصات خواسته‌شده را به طور دقیق وارد کنید، در غیر این‌صورت، تأییدیه‌ای صادر نخواهد شد.

در قسمت آخر از این صفحه، نوبت به مشخصات استعلام‌گیرنده می‌رسد. استعلام‌گیرنده دارالترجمه‌ای است که می‌‌خواهید ترجمه رسمی مدارک‌تان را به آن بسپارید. اگر می‌خواهید ترجمه مدارک تحصیلی را به دارالترجمه آنلاین ساترا بسپارید، باید مشخصات زیر را وارد کنید:

استان استعلام گیرنده: شهر تهران

نوع استعلام گیرنده: دفتر ترجمه رسمی

استعلام گیرنده: مترجمین رسمی

عنوان استعلام گیرنده: دفتر ۹۲۱

 دریافت تأییدیه تحصیلی آموزش و پرورش

 

تأیید اطلاعات

در این مرحله، باید اطلاعات‌تان را مشاهده و تأئید کنید. یادتان باشد که باید دقت لازم را به خرج دهید و صحت اطلاعات‌تان را بررسی کنید. هر گونه ایراد باعث می‌شود ارسال تأییدیه به تعویق بیفتد.

ورود به درگاه بانکی

پس از تأیید اطلاعات وارد مرحلۀ پرداخت خواهید شد. در این مرحله، هزینه لازم برای اخذ تأییدیه را پرداخت کنید.

دریافت کد پیگیری

در آخرین مرحله، به کد پیگیری می‌رسیم. این کد پیگیری بسیار مهم است و باید آن را نزد خودتان نگه دارید و برای پشتیبان ساترا ارسال کنید.

آموزش دریافت تأییدیه تحصیلی آموزش و پرورش

سخن آخر

دریافت تأییدیه تحصیلی از مراحل لازم برای انجام ترجمه رسمی است. فرقی نمی‌کند به تأییدات دادگستری نیاز دارید یا خیر، در هر صورت، باید به فکر دریافت تأییدیه تحصیلی آموزش و پرورش باشید. اگر اطلاعات لازم را به درستی وارد کنید، تأییدیه برای‌تان صادر خواهد شد و کارتان بدون تعویق پیش خواهد رفت. هنگام دریافت اطلاعات، علاوه بر اطلاعات شخصی، باید اطلاعات مربوط به دارالترجمه را نیز به درستی وارد کنید، در غیر این صورت، با مشکل مواجه خواهید شد.

 

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن