مهاجرت

بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی کدام کشور است؟

آیا به فکر مهاجرت به کشوری تازه هستید؟ می‌خواهید بدانید که بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی کجاست؟ اغلب اوقات مهاجرت به کشوری تازه تجربه‌ای است که زندگی‌تان را دگرگون می‌کند. پس در این مقاله به چند کشوری که می‌توانید به همراه خانواده خود به آنجا مهاجرت کنید را فهرست کرده‌ایم. پیش از آنکه مبحث اصلی را آغاز کنیم می‌بایست توجه داشته باشید که مهاجرت می‌تواند فرآیندی پیچیده باشد که  قوانین مهاجرتی سختی با خود به همراه داشته باشد. لازم به ذکر است که شما برای مهاجرت، نیاز دارید تا اسناد و مدارک خود را ترجمه کنید. دارالترجمه ساترا، خدمات ترجمۀ رسمی را با بهترین کیفیت و بدون نیاز به مراجعۀ حضوری، به شما ارائه می‌دهد.

بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی کدام کشور است؟

اگرچه سختی و پیچیدگی فرآیندهای مهاجرتی درد مشترک تمام مهاجران است، اما کشورهایی که در ادامه مطلب با آنان آشنا می‌شویم قوانین نسبتاً سهل‌گیرانه‌ای در قبال مهاجرین در پیش گرفته‌اند که همین موضوع آن‌ها را به مقاصد مطلوبی برای مهاجرت خانوادگی، تحصیل بین المللی و البته مقاصد کاری تبدیل می‌کند

کانادا: کشوری پیشرو در استانداردهای زندگی

کانادا کشوری است که در صدر فهرست بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی قرار می‌گیرد. دانشجویان بی‌شماری برای رسیدن به آینده‌ای روشن پا به این سرزمین می‌گذارند. کانادا بهترین کشوری است که می‌توانید به همراه خانواده خود به آن مهاجرت کنید و همین دلیل باعث شده است سالانه تعداد بی‌شماری درخواست اقامت را از سرتاسر دنیا داشته باشد. کانادا تسهیلات متعددی را برای دریافت ویزای تحصیلی یا اجازه کار برای کارهای تخصصی و مجوزهای کار پس از فارغ التحصیلی ارائه می‌کند.

هرچند امروزه مهاجرت به این کشور کمتر به کاغذ بازی نیاز دارد و بیشتر به بازار کار تکیه می‌کند. مهاجرت به این کشور از طریق ویزاهای تحصیلی، کاری، گردشگری و سایر ویزاها امکان پذیر است. این کشور به مهاجرین احترام می‌گذارد و برای همین خانواده‌هایی که به کانادا می‌روند به سادگی با فرهنگ آن کشور یکی خواهند شد.

استرالیا کیفیت زندگی خارق العاده شهروندان و امنیت اجتماعی

استرالیا یک زندگی با کیفیت برای آن دسته از مهاجرین متخصصی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند فراهم می‌کند. استرالیا بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی است که امنیت اجتماعی را برای شهروندان خود تامین می‌کند. قاره‌ای که بدلیل ویژگی‌های متنوع، مناظر نفس‌گیر و طبیعتی وحشی که فرهنگ‌های گوناگونی را در خود جای داده به یکی از مقاصد دلپذیر برای مهاجرت تبدیل شده است. شهرهای این قاره نظیر سیدنی و ملبورن پیوسته به عنوان برترین شهرهای مسکونی استرالیا در صدر فهرست قرار میگیرند. با فرهنگی به غایت سهل‌گیر و مهاجر پذیر، استرالیا به عنوان یکی از مقاصد مهم مهاجرتی شناخته می‌شود.

به‌دنبال توسعه‌های جهانی و حضور در روادید و روابط گسترده بین المللی، برای ساخت کشوری قدرتمند و پایدار، دولت استرالیا برنامه‌های بلند مدتی برای جذب مهاجر تدارک دیده که باعث شده ورود به این کشور برای بسیاری از مهاجرین کار آسانی باشد.

بریتانیا : کشوری در دل یک جزیره

دولت پادشاهی بریتانیا برای جذب نیروهای متخصص در زمینه‌های گوناگون از قبیل مسائل بهداشتی-درمانی، مهندسی، کسب و کار و معاملاتی برنامه‌های متعددی پیاده کرده است. نیاز این کشور برای نیروی کار با تجربه چیزی است که این کشور را به یک مقصد عالی برای مهاجرت تبدیل کرده است. کشوری انگلیسی زبان با فرهنگ و پیشینه بسیار کهن که زندگی در آن رویای بسیاری افراد به حساب می‌آید می‌تواند خانه جدید شما و خانواده‌تان باشد.

آلمان: ابر قدرت صنعتی

آلمان یکی از ثروتمندترین کشورهایی است که قطب صنعتی اروپا نیز محسوب می‌شود. این کشور با قدرت مهندسی خود شناخته می‌شود که کارخانه‌جات بسیاری را در خاک آن کشور ایجاد کرده است. با وجود مناطق صنعتی فرصت‌های شغلی بسیاری برای آن دسته از مهاجرینی که به آلمان می‌آیند وجود دارد و همین یکی از مهمترین دلایلی است که آلمان در فهرست بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی قرار می‌گیرد. اقامت در کشور آلمان باعث می‌شود بدون اینکه لازم باشد برای دریافت سایر ویزاها خود را به زحمت بیندازید، بتوانید به سایر کشورهای اروپایی مهاجرت کنید.

امارات متحده عربی:  یک قدرت اقتصادی در حال پیشرفت

امارات متحده کشوری است که می‌توان در آن از درآمد معاف از مالیات، محیطی چند فرهنگی و استانداردهای بالای زندگی بهره برد. دلیلی که امارات را به فهرست بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی وارد کرده است اقتصاد پویا و رو به رشد آن است. در امارات می‌توانید در حوزه‌های مختلفی نظیر ساخت و ساز، سرمایه گذاری، گردشگری و فناوری فرصت‌های شغلی بی‌نظیری پیدا کنید. یکی دیگر از امکانات جذاب امارات برای مهاجرینی که با خانواده خود این کشور را برای زندگی انتخاب می‌کنند هزینه‌های پایین آن است. وقتی درآمدهای معاف از مالیات، سیستم حمل و نقل ارزان و قیمت معقول مواد غذایی این کشور را با دیگر کشورهای توسعه‌یافته مقایسه می‌کنید حتما به این نکته مهم پی خواهید برد.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن