مهاجرت

بهترین دانشگاه‌های موسیقی جهان کدام‌ها هستند؟

تحصیل در بهترین دانشگاه‌های موسیقی جهان می‌تواند از اهداف مهم افرادی باشد که می‌خواهند در این رشته موفق شوند. موسیقی زبانی است که با آن می‌توان احساسات را بیان کرد و داستان گفت. اگر می‌خواهید موسیقی را به‌عنوان حرفه خودتان انتخاب کنید، ممکن است ندانید که در کجا می‌توانید این رشته را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید و در این رشته تحصیل کنید. دانشگاه‌های مختلف زیادی در دنیا وجود دارند که بهترین فرصت‌ها را برای آموزش موسیقی فراهم می‌کنند. هدف از این مقاله، آشنایی شما با برترین دانشگاه‌های جهان در رشته موسیقی است. لازم به ذکر است که شما برای مهاجرت، نیاز دارید تا اسناد و مدارک خود را ترجمه کنید. دارالترجمه ساترا، خدمات ترجمۀ رسمی را با بهترین کیفیت و بدون نیاز به مراجعۀ حضوری، به شما ارائه می‌دهد.

بهترین دانشگاه‌های موسیقی جهان

اگر بتوانید در بهترین دانشگاه‌های موسیقی جهان تحصیل کنید، بدون شک در موفقیت‌تان تاثیر خواهد گذاشت. در ادامه لیستی از ۸ دانشگاه برتر موسیقی در دنیا برای شما آماده کرده‌ایم تا با این دانشگاه‌ها بیشتر آشنا شوید.

کالج کلمبیا شیکاگو

کالج کلمبیا شیکاگو نوعی کالج خصوصی است که مدرک لیسانس در رشته موسیقی، آهنگسازی و جاز ارائه می‌کند. همچنین این کالج فرصت‌هایی را برای دانشجویان فراهم می‌کند تا با انواع سبک‌های موسیقی آشنا شوند. این دانشگاه در شیکاگو ایالات متحده آمریکا قرار دارد. متوسط شهریه برای دانشجویان مقطع کارشناسی به طور سالانه ۲۸۳۱۸ دلار است.

 کالج موسیقی برکلی

کالج موسیقی برکلی، کالج خصوصی است که در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های تولید موسیقی، اجرا، آهنگسازی و غیره به دانشجویان آموزش می‌دهد. همچنین این دانشگاه دوره‌هایی را در رشته‌های مختلف مرتبط با موسیقی ارائه می‌کند. این دانشگاه به خاطر رویکرد نوآورانه و معاصری که در آموزش موسیقی دارد بسیار مشهور است. کالج برکلی در بوستون آمریکا قرار دارد. متوسط شهریه سالانه برای دانشجویان مقطع کارشناسی ۴۵۶۶۰ دلار است.

 مدرسه جولیارد آمریکا

مدرسه جولیارد یکی از بهترین دانشگاه‌های موسیقی جهان است. در این مدرسه موسیقی حتی می‌توانید تا مقطع دکتری در رشته‌های مختلف موسیقی از جمله اجرای موسیقی، آهنگسازی، هنرهای آوازی، اجرای پیانو یا آموزش موسیقی تحصیل کنید. نیویورک جایی است که این دانشگاه در آن قرار دارد. متوسط شهریه سالانه تحصیل در مدرسه جولیارد، ۴۹۲۶۰ دلار است.

هنرستان موسیقی سان فرانسیسکو

هنرستان موسیقی سان فرانسیسکو، دانشگاهی خصوصی در رشته موسیقی است که از سال ۱۹۱۷ به آموزش موسیقی پرداخته است. در این دانشگاه می‌توانید در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته اجرای موسیقی کلاسیک، آهنگسازی، گیتار، مطالعات اپرا، موسیقی آمرکیا، فناوری و آهنگسازی کاربردی و مطالعات آواز تحصیل کنید. متوسط شهریه تحصیل در هنرستان موسیقی سان فرانسیسکو ۵۲۸۰۰ دلار است.

مدرسه موسیقی ایستمن

اگر هنوز به دنبال بهترین دانشگاه‌های موسیقی جهان هستید می‌توان گفت مدرسه موسیقی ایستمن یکی از بهترین مدارس موسیقی در دنیا است. این دانشگاه برای کسانی که می‌خواهند در رشته موسیقی موفق شوند، فوق‌العاده عالی است. در این دانشگاه می‌توانید تا مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های مختلف موسیقی از جمله اجرا، آهنگسازی، جاز، آموزش موسیقی و تئوری موسیقی تحصیل کنید. این دانشگاه به خاطر سطح بالای اساتید و همچنین هنر موسیقی که در این دانشگاه تدریس می‌شود بسیار مشهور است. دانشجویان این دانشگاه می‌توانند از فرصت‌های متنوعی که در این دانشگاه فراهم شده است استفاده کنند. متوسط شهریه سالانه در این دانشگاه تقریباً ۵۸۲۴۰ دلار است.

دانشکده موسیقی جیکوبز ایندیانا

این دانشگاه در بومینگتون ایندیانای ایالات متحده آمریکا قرار دارد. بیش از ۲۰۰ برنامه آموزشی مختلف در این دانشگاه آموزش داده می‌شود از جمله اپرا، ارکسترا، جاز و موسیقی شناسی. دانشجویان این دانشگاه می‌توانند از امکانات گسترده این دانشگاه از جمله کتابخانه آن استفاده کنند. متوسط شهریه سالانه این دانشگاه حدود ۳۷۶۰۰ دلار است.

دانشگاه موسیقی ییل

دانشگاه موسیقی ییل واقع در نیو هیون ایالات متحده آمریکا بخشی از دانشگاه ییل است. این دانشگاه در سال ۱۸۹۴ تاسیس یافته است که از کالج ییل جدا است. در این دانشگاه می‌توانید در رشته‌های مختلف موسیقی از جمله اجرا، آهنگسازی و موسیقی شناسی تحصیل کنید. دانشجویان این دانشگاه می‌توانند از منابع و فرصت‌های دانشگاه ییل استفاده کنند. متوسط شهریه سالانه این دانشگاه حدود ۳۸۸۰۰ دلار است.

انجمن موسیقی‌دانان

انجمن موسیقی‌دانان، مدرسه موسیقی معاصر در هالیوود کالیفرنیای آمریکا است و یکی از بهترین دانشگاه‌های موسیقی جهان محسوب می‌شود. این دانشگاه در سال ۱۹۷۷ به عنوان انحمن گیتار تاسیس یافته بود و از آن زمان به بعد در رشته‌های مختلف موسیقی گسترش یافت مانند اجرا، آهنگسازی، نوشتن آهنگ، تولید و مهندسی صدا. دانشجویان این دانشگاه می‌توانند از امکانات، تجهیزات و صنعت موسیقی آن استفاده کنند. متوسط شهریه سالانه تحصیل در این دانشگاه حدود ۲۴۰۰۰ دلار است.

کلام آخر

دانشگاه‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم جزو بهترین دانشگاه‌های موسیقی جهان محسوب می‌شوند. هر کدام از این دانشگاه‌ها به نوبه خود نبوغ موسیقی را پرورش داده‌اند. این دانشگاه‌ها به شما کمک می‌کنند تا به استعداد کامل خود در موسیقی دست یابید. فراموش نکنید بهترین دانشگاه، دانشگاهی است که اشتیاق شما را به موسیقی چند برابر کند. بنابراین، مطمئن باشید با تحصیل در یکی از این دانشگاه‌های برتر، آینده چشمگیری در رشته موسیقی در انتظار شما خواهد بود. معیار انتخاب این دانشگاه‌ها به عنوان دانشگاه‌های برتر بیشتر بر اساس عواملی مانند شهرت، مهارت اساتید، کیفیت برنامه آموزشی، امکانات آموزشی و همچنین کمک هزینه تحصیلی بوده است.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن