مهاجرت

بهترین کشورها برای مهاجرت کاری داروسازان کدام کشورها هستند؟

تصمیم گرفتن در مورد انتخاب بهترین کشورها برای مهاجرت کاری داروسازان می‌تواند بر شغل داروسازان تاثیر بگذارد. برخی کشورها بهترین امکانات را در اختیار داروسازان قرار می‌دهند و در صورت مهاجرت کاری به این کشورها می‌توانید آینده شغلی‌تان را تضمین کنید. در این مقاله می‌خواهیم کشورهایی را به شما معرفی کنیم که با مهاجرت به آنها می‌توانید بهترین تجربه کاری را در زمینه داروسازی داشته باشید. لازم به ذکر است که شما برای مهاجرت، نیاز دارید تا اسناد و مدارک خود را ترجمه رسمی کنید. دارالترجمه ساترا، خدمات ترجمۀ رسمی را با بهترین کیفیت و بدون نیاز به مراجعۀ حضوری، به شما ارائه می‌دهد.

بهترین کشورها برای مهاجرت کاری داروسازان اکثراً کشورهایی هستند که به داروسازان حقوق بیشتری پرداخت می‌کنند و یا درآمد داروسازان در این کشورها بیشتر است. برخی از این کشورها عبارتند از:

ایالات متحده آمریکا

متوسط درآمد سالانه داروسازان در ایالات متحده آمریکا بین ۱۰۷ هزار دلار تا ۱۱۸ دلار است. درحالیکه متوسط درآمد شغل‌های دیگر در آمریکا ۴۷۲۳۰ دلار است. بیشترین میزان درآمد داروسازان در ایالات متحده آمریکا مربوط به سان فرانسیسکو است که احتمالاً به خاطر بالا بودن هزینه زندگی در این شهر است. در واقع میزان درآمد داروسازان در ایالات متحده آمریکا به موقعیت جغرافیایی، نوع شغل و سابقه کار داروساز بستگی دارد.

کانادا

براساس گزارش  انجمن داروسازان کانادا، فرصت‌های شغلی عالی برای داروسازان در کانادا وجود دارد. همچنین کمبود داروساز در کانادا باعث شده است تا کانادا تبدیل به یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت کاری داروسازان تبدیل شود. متوسط درآمد سالانه داروسازان در کانادا ۱۰۵۷۶۷ دلار است. البته میزان درآمد داروسازان باتجربه‌تر در این کشور بیشتر است.

استرالیا

اگر بخواهید به‌عنوان داروساز به استرالیا مهاجرت کنید، ممکن است تا ۸۸۸۴۳ دلار در سال درآمد داشته باشید. این کشور مانند آمریکا از فناوری‌ها پیشرفته‌ای برخوردار است و به رفاه شهروندان و بالا بردن کیفیت زندگی آنها اهمیت زیادی می‌دهد. همه اینها دلیل خوبی برای انتخاب این کشور برای مهاجرت کاری داروسازان است.

سوئیس

سوئیس یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت کاری داروسازان است. داروسازانی که در این کشور مشغول به کار هستند از رضایت شغلی فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند. به‌عنوان یک داروساز در سوئیس می‌توانید انتظار درآمد سالانه ۸۳۶۰۰ دلار یا بیشتر را داشته باشید. با اینکه این کشور همانند آمریکا به امکانات پیشرفته‌ای دسترسی ندارد، اما جزو کشورهای برتری است که داروسازان می‌توانند این کشور را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب کنند.

ایالات بریتانیا

داروسازانی که به‌دنبال بهترین کشورها برای مهاجرت کاری داروسازان هستند، می‌توانند انتظار داشته باشند که با مهاجرت به ایالات بریتانیا می‌توانند سالانه ۵۷۰۰۰ دلار یا بیشتر درآمد داشته باشند. البته انتظار می‌رود این درآمد هر ساله افزایش یابد که بستگی به تغییر وضعیت اقتصادی دارد.

آلمان

در آلمان، داروسازان حدود ۴۴۸۰۰ دلار در سال درآمد دارد. جالب است بدانید که ۵۵ درصد از داروسازان این کشور را زنان تشکیل می‌دهند. شرایط کاری در آلمان نیز بسیار عالی است و همین باعث شده است تا بسیاری از داروسازان این کشور را برای مهاجرت کاری انتخاب کنند. آلمان به امکانات پیشرفته پزشکی مجهز است و همین باعث شده است که پزشکان و داروسازان این کشور بتوانند در محیط کاری پیشرفته‌ای مشغول به کار شوند و کار خود را به نحو موثرتری انجام دهند.

سوئد

سوئد یکی از کشورهایی است که به صنعت سلامت انسان ارزش زیادی قائل است. داروسازان در سوئد این اجازه را دارند که ساعت‌های بیشتری را استراحت کنند و به زندگی روزمره خود برسند. در واقع سوئد به خاطر داشتن حداقل ساعت کاری برای داروسازان مشهور است. درآمد سالانه داروسازان در سوئد تقریباً ۴۰۴۶۵ دلار یا بیشتر است. می‌توانید سوئد را به‌عنوان یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت کاری داروسازان انتخاب کنید که پایین‌ترین میزان جرم و جنایت در دنیا نیز مربوط به این کشور است. سطح امنیت این کشور و رونق اقتصادی آن قابل ستایش است.

ایسلند

به‌خاطر درآمد بالایی که داروسازان ایسلندی دارند، این کشور را تبدیل به یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت کاری داروسازان کرده است. تخمین زده شده است که میزان درآمد داروسازان در ایسلند حدود ۱۰۶ هزار دلار است. البته علت اصلی درآمد بالای داروسازان در این کشور به خاطر این است که این کشور نسبتاً کشور کوچکی است و جمعیت کمتری دارد. بنابراین، نیروی کار نیز در این کشور کمتر است. شرایط کاری خوب و محیط کاری دوستانه نیز می‌تواند یکی از دلایلی باشد که بخواهید ایسلند را به عنوان مقصدتان برای مهاجرت انتخاب کنید.

نروژ

کار کردن در نروژ به‌عنوان داروساز می‌تواند مزیت‌های زیادی برای شما به همراه داشته باشد. طبق تحقیقات، درآمد داروسازان در نروژ سالانه حدود ۷۷۷ هزار دلار است. ممکن است با افزایش سطح تجربه و مهارت داروسازان، جنسیت یا حتی موقعیتی که در آن زندگی می‌کنید این درآمد افزایش یابد. البته بسیاری از شرکت‌ها در نروژ ممکن است خدماتی مانند مسکن، هزینه حمل و نقل و مزیت‌های دیگری را نیز ارائه کنند.

دانمارک

در دانمارک یک داروساز معمولی  ماهانه ۳۵۲۰۰ دلار درآمد دارد. هر چقدر که مهارت داروساز در حرفه خودش بیشتر باشد، قطعاً درآمدش هم بیشتر خواهد بود. زندگی کردن در دانمارک به‌عنوان داروساز یکی از بهترین تصمیماتی است که می‌توانید بگیرید. دانمارک تلاش می‌کند تا بین زندگی و کار داروسازان تعادل برقرار باشد که همین باعث شده است جزو بهترین کشورها برای مهاجرت کاری داروسازان محسوب شود.

نتیجه‌گیری  

همه ۱۰ کشوری که در این مقاله معرفی کردیم جزو بهترین کشورها برای مهاجرت کاری داروسازان هستند. در هر کدام از این کشورها داروسازان درآمد بالایی دارند و از موقعیت شغلی خوبی نیز برخوردار هستند. البته برخی از کشورهایی که معرفی کردیم تسهیلات ویژه‌ای هم به داروسازان ارائه می‌کنند. می‌توانید شرایط خودتان و انتظاراتی که دارید را بررسی کنید و بهترین کشور را به عنوان مقصد مهاجرت کاری‌تان انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن