دسته‌بندی نشده

۷ کشور برتر برای مهاجرت

اگر شما نیز قصد مهاجرت را دارید، باید در انتخاب کشور بسیار دقت کنید. در واقع، با مهاجرت کردن، فصل جدیدی از کتاب زندگی شما آغاز می‌شود. برای رقم زدن داستانی جذاب، باید در انتخاب کشور بسیار دقت کنید و در نهایت، کشوری متناسب با شرایط و روحیه‌تان را انتخاب کنید. اما بهترین کشورها برای مهاجرت چیست؟ در انتخاب کشور برای مهاجرت به چه مواردی توجه کنیم؟ در این مطلب، هر آنچه باید در مورد بهترین کشورها برای مهاجرت بدانید برای‌تان خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

در دارالترجمه ساترا، اسناد و مدارک را به نه زبان ترجمه رسمی می‌کنیم.

بهترین کشورها برای مهاجرت

در میان کشورهای مختلف در سراسر جهان، چند کشور همواره بین اولین گزینه‌های کسانی بوده است که قصد مهاجرت داشته‌اند. در واقع، این کشورها ویژگی‌های بهترین کشور برای مهاجرت را دارند و هر کس، بسته به شرایط و روحیه‌اش، یکی از ان‌‎ها را انتخاب می‌کند. در ادامه، از بهترین گزینه‌ها برای مهاجرت برای‌تان خواهیم گفت.

سوئد

سوئد از بهترین گزینه‌ها برای مهاجرت است. در این کشور، تعادل میان کار و زندگی در زندگی مردم این کشور وجود دارد. به طور کلی، می‌توان گفت سوئد یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت است و سالانه، عده زیادی از سراسر جهان به این کشور مهاجرت می‌کنند.

در سوئد، مردم به زبان‌های انگلیسی و سوئدی صحبت می‌کنند.

هزینه ماهانه زندگی در سوئد ۳۲۵۹ دلار است.

میانگین اجاره بهار در سوئد تقریباً ۱۷۸ تا ۱۳۲۷ دلار است.

کانادا

کانادا از کشورهای چند فرهنگی است که زندگی در آن برای مهاجران بسیار آسان است. در این کشور، فرصت‌های بسیاری برای کار و تحصیل وجود دارد. همچنین هزینه زندگی در شهرهای مختلف کانادا متفاوت است، از این رو، باید در این باره تحقیق کنید تا بهترین شهر را برای تحصیل انتخاب کنید.

در کانادا، مردم به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی صحبت می‌کنند.

میانگین هزینه زندگی در کانادا ۳۵۳۰ دلار است.

میانگین هزینه اجاره بها در این کشور ۱۷۴۵ تا ۲۰۱۸ دلار است.

دانمارک

دانمارک یکی از شادترین کشورهای جهان است و عده بسیاری دوست دارند به این کشور زیبا مهاجرت کنند.

در دانمارک به زبان‌های دانمارکی و انگلیسی صحبت می‌کنند.

میانگین هزینه‌ زندگی در دانمارک ۱۹۷۹ دلار است.

میانگین هزینه مسکن در دانمارک بین ۱۵۱۷ تا ۱۹۱۷ دلار است.

هلند

هلند یکی دیگر از کشورهای جذاب اروپایی برای مهاجرت است. کیفیت زندگی مردم هلند بسیار بالا است و در آن، به تعادل میان کار و زندگی بسیار توجه شده است.

در کشور هلند، به زبان‌های انگلیسی و هلندی صحبت می‌کنند.

میانگین هزینه زندگی در هلند ۳۴۰۹ است.

میانگین هزینه مسکن در هلند ۱۵۴۴ تا ۱۹۱۱ دلار است.

استرالیا

اگر دوست دارید بدون یادگیری زبان غیر انگلیسی مهاجرت کنید، استرالیا نیز گزینه بسیار مناسبی برای‌تان خواهد بود. استرالیا از کشورهای بسیار زیبا و جذابی است که سال‌ها مردم سراسر جهان آن را برای مهاجرت انتخاب می‌‎کنند. سیدنی و ملبورن از اولین گزینه‌های دوستداران مهاجرت به استرالیا است، چرا که کیفیت زندگی مردم در آن بالا است، رویدادهای فرهنگی بسیاری در آن برگزار می‌شود، گالری‌های هنری بسیاری نیز در آن وجود دارد.

مردم استرالیا به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند.

میانگین هزینه زندگی در استرالیا ۳۷۲۵ دلار است.

میانگین هزینه مسکن در استرالیا ۱۷۳۴ تا ۲۴۰۲ دلار است.

آلمان

در آلمان، پیوند میان سنت و مدرنیته را به وضوح خواهید دید. مهاجرت به آلمان تجربه‌ جذابی برای اشخاص است. اقتصاد قدرتمند آلمان باعث شده است عده زیادی از سراسر جهان این کشور را برای مهاجرت شغلی انتخاب کنند. در این کشور، فرصت‌های شغلی بسیاری برای رشته‌های مهندسی، حسابداری و مالی وجود دارد. در این کشور، توجه ویِژه‌ای به تحصیلات، آموزش و فرهنگ می‎‌شود.

در آلمان به زبان‌های انگلیسی و آلمانی صحبت می‌کنند.

میانگین هزینه زندگی در آلمان ۳۴۰۰ دلار است.

میانگین هزینه مسکن در آلمان ۱۲۳۴ تا ۱۶۲۷ دلار است.

پرتغال

پرتغال از آن کشورهایی است که همیشه در فهرست بهترین کشورها برای مهاجرت قرار دارد. پرتغال آب و هوای بسیار خوبی دارد، نرخ جرم و جنایت در آن بسیار پایین است، هزینه زندگی در آن بسیار مناسب است و سیستم بهداشت و سلامت آن نیز بسیار خوب و باکیفیت است. همه این عوامل باعث جذب مهاجران سراسر جهان به این کشور شده‌اند.

معیارهای انتخاب کشور برای مهاجرت

وقتی قرار است کشوری را برای مهاجرت انتخاب کنید، باید یک سری معیارها را در نظر داشته باشید تا بتوانید انتخابی درست و متناسب با شرایط‌تان انجام دهید. در واقع، اگر انتخاب‌تان درست باشد، قدم‌های بعدی مهاجرت را با اقتدار بیشتری بر می‌دارد. در ادامه، از معیارهای انتخاب کشور برای مهاجرت برای‌تان خواهیم گفت.

هزینه زندگی

در قدم اول، باید هزینه زندگی را در کشورهای مختلف بررسی کنید تا در نهایت، کشوری را انتخاب کنید که هزینه زندگی در آن متناسب با سطح درآمدتان است. وقتی هزینه زندگی متناسب با شرایط‌تان باشد، سلامت روحی و جسمی‌تان نیز حفظ خواهد شد. در واقع، در چنین کشور و چنین شرایطی، می‌توانید سبک سالم و متعادلی را برای زندگی کردن در پیش بگیرید. هنگام بررسی هزینه زندگی، باید به موارد زیر توجه کنید:

·         هزینه مسکن

·         هزینه حمل و نقل

·         هزینه بیمه

·         هزینه خوراک و پوشاک

·         تسهیلات رفاهی

نابراین در تک تک گزینه‌های‌تان، باید به عوامل بالا توجه ویژه داشته باشید.

تعادل کار و زندگی

در مهاجرت، مسائل بسیار زیادی به میان می‌آید که ممکن است بر روحیه‌تان تأثیر منفی بگذارد، از این رو، باید مراقب سلامت روان‌تان باشید. ایجاد تعادل میان کار و زندگی تأثیر شگفت انگیزی بر سلامت روان‌تان دارد. وقتی مهاجرت می‌کنید، نباید فقط روی کار کردن تمرکز کنید، بلکه باید تفریح را نیز در برنامه‌های‌تان بگنجانید. بنابراین باید کشوری را انتخاب کنید که فرهنگ و تفریحات آن به روحیه‌تان می‌خورد و می‌توانید از حضور در فضای دوستانه آن لذت ببرید.

سخن آخر

تا به اینجا، با بهترین کشورها برای مهاجرت آشنا شدید. همانطور که مشاهده کردید، گزینه‌های بسیار زیادی پیش روی‌تان قرار دارد و هنگام انتخاب، باید به مواردی مانند هزینه زندگی، تعادل میان کار و زندگی، آب و هوا، زبان کشور مقصد، فرهنگ مردم آن و مواردی از این دست توجه ویژه داشته باشید. این موارد باعث می‌شود بتوانید بهترین کشور را برای مهاجرت انتخاب کنید و زندگی باکیفیتی را در کشور جدید از سر بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن