مهاجرت به ایتالیا

مهاجرت به شهر پرسیچی ایتالیا

ایتالیا جزو اولین انتخاب‌های مهاجران است، چرا که زندگی در این کشور مزایای بسیار زیادی دارد. یکی از مناطق ایتالیا که در این سال‌ها جایگاه بسیار مهمی در میان گردشگران و مهاجران پیدا کرده است روستای پرسیچی است. بنابراین اگر رویای مهاجرت به ایتالیا را در ذهن دارید، مهاجرت به پرسیچی ایتالیا را در ذهن‌تان قرار دهید. طبیعت سرسبز، سبک معماری روستا و خانه‌هایش و یک سری حقوق ویژه شهروندی باعث شده است بسیاری از اشخاص، از سراسر جهان، این روستا را برای زندگی مهاجرت انتخاب کنند. اما مزایا مهاجرت به پرسیچی ایتالیا چیست؟ شرایط مهاجرت به آن چیست؟ در این مطلب، هر آنچه باید در مورد مهاجرت به شهر پرسیچی ایتالیا بدانید برای‌تان خواهیم گفت. با دارالترجمه ایتالیایی ساترا همراه باشید.

پرسیچی کجاست؟

پرسیچی روستایی کوچک واقع در استان فوجیا است. این روستا بخشی از پارک ملی گارگانو در کشور ایتالیا است و سواحل بی‌نظیری نیز دارد. پرسیچی موقعیت مکانی منحصر به فردی دارد و بخش تاریخی آن نیز بسیار شگفت‌انگیز است. ساختمان‌های زیبا، کوچه‌های باریک و پر پیچ و خم، سواحل دل‌انگیز و مغازه‌های کوچک، همه و همه، پرسیچی را تبدیل به روستایی زیبا برای زندگی کرده است.

سفر به پرسیچی

 

پرداخت یورو برای مهاجرت به پرسیچی

دولت ایتالیا به کسانی که به روستای پرسیچی مهاجرت می‌کنند ۳۰ هزار یورو می‌دهد. در واقع، اگر به این روستا مهاجرت کنید و مقیم آن‌جا شوید، ۳۰ هزار یورو دریافت خواهید کرد. در حال حاضر، جمعیت این روستا ۶۰۰۰ نفر است و اکثر آن را جمعیت سالخورده تشکیل می‌دهد. در واقع، جمعیت کنونی پرسیچی سالخورده است و دولت ایتالیا برای تشویق نسل جوان به مهاجرت به این روستا و رونق دادن اکوسیستم اجتماعی اقتصادی این روستا چنین هزینه‌ای را در نظر گرفته است.

شرایط مهاجرت به پرسیچی ایتالیا چیست؟

برای مهاجرت به پرسیچی ایتالیا، باید یک سری شرایط را داشته باشید. از شرایط لازم برای مهاجرت به این بخش از ایتالیا برای‌تان گفته‌ایم.

داشتن تمکن مالی

به طور کلی، برای مهاجرت به ایتالیا و دریافت ویزای این کشور، باید تمکن مالی داشته باشید. پرسیچی نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای زندگی در پرسیچی، باید ویزای ایتالیا را دریافت کنید. بنابراین باید گواهی تمکن مالی‌تان را ترجمه رسمی کنید و طی آن، نشان دهید در کشور ایتالیا، می‌توانید از پس هزینه‌های‌تان بر بیایید.

تسلط به زبان ایتالیایی

برای زندگی در ایتالیا، باید تسلطی نسبی به این زبان داشته باشید. بنابراین اگر قصد مهاجرت به ایتالیا را دارید، بهتر است هر چه سریع‌تر، به فکر یادگیری زبان ایتالیایی باشید.

ترجمه رسمی اسناد و مدارک برای مهاجرت به ایتالیا

برای دریافت ویزای ایتالیا و مهاجرت به این کشور، باید یک سری مدارک را آماده کنید و همچنین برخی از اسناد و مدارک‌تان را به زبان ایتالیایی ترجمه رسمی کنید. از مدارک لازم برای دریافت ویزا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شناسنامه و کارت ملی
  • عکس رنگی
  • پاسپورت
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • گواهی تمکن مالی
  • بیمه سلامت

بسته به نوع ویزای مورد نظرتان، ممکن است لازم باشد اسناد و مدارک دیگری را نیز به سفارت ارائه دهید. برای مثال، مدارک دانشگاهی، سوابق شغلی، سند املاک و مواردی از این دست از اسناد و مدارک لازم برای دریافت ویزای ایتالیا هستند. بنابراین پیش از آنکه وقت سفارت برسد، باید از اسناد و مدارک لازم برای ترجمه رسمی مطمئن شوید.

هزینه زندگی در پرسیچی ایتالیا

برای زندگی در پرسیچی ایتالیا، باید به فکر یک سری هزینه‌ها باشید. در واقع، سوای هزینه دریافت ویزای ایتالیا، باید به فکر تأمین هزینه‌‎های زندگی در این کشور باشید. از هزینه‌های لازم برای زندگی در پرسیچی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هزینه سکونت در پرسیچی

بخش مهمی از هزینه زندگی در پرسیچی به هزینه مسکن اختصاص دارد. اگر قصد دارید در ایتالیا خانه‌ای اجاره کنید یا بخرید، باید هزینه مربوط به آن را فراهم کرده باشید. هزینه اجاره خانه در پرسیچی حداقل سیصد یورو و حداکثر هشتصد یورو است.

هزینه‌های روزانه در پرسیچی

وقتی در پرسیچی یا هر شهر دیگری از ایتالیا زندگی می‌کنید، یک سری هزینه‌های روزمره دارید. برای مثال، هزینه خورد و خوراک، هزینه‌های درمانی و بهداشتی، هزینه تفریح و غیره در دسته هزینه‌های زندگی روزمره در پرسیچی قرار می‌گیرد. هزینه این موارد در ماه حداقل هفتصد و حداکثر هزار و پانصد یورو خواهد بود.

هزینه تحصیل در پرسیچی

اگر می‌خواهید در پرسیچی تحصیل کنید، باید بدانید توانایی پرداخت چه هزینه‌ای را دارید. آیا می‌‍توانید شهریه بپردازید یا خیر. آیا قرار است در خوابگاه زندگی کنید یا دوست دارید خانه‌ای را اجاره کنید. همه این موارد بر هزینه تحصیل‌تان تأثیر می‌گذارد. هزینه تحصیل در پرسیچی بسته به نوع دانشگاه یا نهاد آموزشی مورد نظرتان متغیر است. برای مثال، این هزینه می‌تواند بین ۲۰۰۰ یورو تا ۸۰۰۰ یورو باشد.

سخن آخر

تا به اینجا، با شرایط و مزایای مهاجرت به شهر پرسیچی ایتالیا آشنا شدید. همانطو که مشاهده کردید، دولت ایتالیا برای اقامت در این روستای زیبا به شما مبلغی را می‌دهد. این روستا از جذاب‌ترین جاذبه‌های توریستی این کشور است و بیش از دو هزار و پانصد سال از عمر ان می‌گذرد. این روستا در میان گردشگران و مهاجران بسیار محبوب است و سالانه عده زیادی به آن مهاجرت می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن