مهاجرت به اسپانیا

مهاجرت به اسپانیا از طریق فوتبال

چگونه می‌توان عضو یک آکادمی فوتبال در اسپانیا شد؟ این سؤالی بسیاری از فوتبالیست‌های جوان کشورهای دنیاست که می‌خواهند فوتبال را به‌طور حرفه‌ای در کشور اسپانیا دنبال کنند. آکادمی‌های معروف با مربیان مجرب، مکان ایده‌آلی برای رشد و پیشرفت هستند، گرچه وارد شدن به آن‌ها آسان نیست و مستلزم تلاش زیاد و حتی دوری از خانواده و دوستان خود است. همان‌طور که بسیاری از فوتبالیست‌های حرفه‌ای این مسیر را طی کرده‌اند و گاهی مجبور شده‌اند برای بازی کردن در باشگاهی، از خانه و خانوادۀ خود دور شوند. ما در این مقاله می‌خواهیم شرایط لازم برای پیوستن به آکادمی‌های فوتبال در اسپانیا را بررسی نماییم.  لازم به ذکر است که شما برای مهاجرت به اسپانیا، نیاز دارید تا اسناد و مدارک خود را به زبان اسپانیایی ترجمه کنید. دارالترجمه اسپانیایی ساترا، خدمات ترجمۀ رسمی فارسی به اسپانیایی را با بهترین کیفیت و بدون نیاز به مراجعۀ حضوری، به شما ارائه می‌دهد.

مراحل پیوستن به یک آکادمی فوتبال در اسپانیا

هر آکادمی از نظر شرایط پذیرش، کیفیت آموزش، امکانات و کادر مربی‌گری با یکدیگر تفاوت دارند. تفاوت در شرایط پذیرش بستگی به سابقۀ آن آکادمی و هدفی که برای جذب بازیکن درنظر دارند باشد. بنابراین طبیعی است که آکادمی‌های معروف‌تر در جذب بازیکنان، سخت‌گیرانه‌تر عمل کنند. بر همین اساس، ما راهکارهایی برای عضویت در آکادمی‌های فوتبال را به شما نشان می‌دهیم.

به‌اندازۀ کافی اطلاعات کسب کنید

پیش از هر چیز، نیاز است بدانید که قرار است خانۀ خود را به مقصد کدام آکادمی ترک کنید. پس ضروری است که آکادمی‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و مزایا و معایب هرکدام را بررسی کنید. وب‌سایت هر آکادمی اطلاعات مورد نیاز درخصوص حق عضویت، برنامه‌های ورزشی، آزمون‌های ورودی، فرصت‌های پیشرفت در حرفۀ فوتبال و… را ارائه می‌دهد.

در آزمون‌های فنی آکادمی‌های فوتبال شرکت کنید

برخی از آکادمی‌های فوتبال در اسپانیا، شرکت در آزمون‌های فنی را اجباری می‌دانند. زیرا آن‌ها براساس عملکرد هر بازیکن در این آزمون‌ها، آن‌ها را سطح‌بندی می‌کنند تا بتوانند آموزش‌های لازم را به هرکدام ارائه دهند. هدف برخی دیگر هم این است که ببینند آن بازیکن حداقل کیفیت برای عضویت را دارد یا خیر. بااین‌حال، بیشتر آکادمی‌های بین‌المللی فوتبال در اسپانیا آزمون‌های فنی برای عضویت ندارند و شما صرفاً با پرداخت حق عضویت، می‌توانید عضو آن‌ها شوید.

به آکادمی فوتبال SIA بپیوندید

آکادمی فوتبال SIA یکی از بهترین آکادمی‌های بین‌المللی فوتبال در اسپانیا است که به‌خاطر ارائۀ خدمات متعدد و حرفه‌ای و مربیان مجرب و دارای مدرک  UEFA Proشهرت زیادی دارد. درحال حاضر، بیش از ۲۰ بازیکن خارجی دختر و پسر در تمامی سنین عضو این آکادمی هستند. پیوستن به این آکادمی، شرط خاصی ندارد. شما باید به آدرس https://soccerinteraction.com/contact مراجعه کرده و اطلاعات خود را ثبت کنید. مسئولان این آکادمی با شما ارتباط برقرار کرده و موارد مورد نیاز درخصوص هزینه‌ها، شرایط اقامت و برنامه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند. پس از آن شما باید به والنسیا سفر کرده تا کادر SIA شما را به مرکز این آکادمی منتقل کنند. تنها چیزی که باید به آن توجه کنید، تلاش و رقابت برای پیشرفت روزافزون و تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه‌ای در فوتبال اسپانیا است.

فرصت‌های پیشرفت در آکادمی SIA

این آکادمی شرایط زندگی را برای شما فراهم می‌کند و امکاناتی نظیر چمن طبیعی و مصنوعی، اتاق تحلیل ویدئویی، سالن ورزشی و اتاق تفریح را در اختیار شما می‌گذارد. علاوه‌بر این، شما می‌توانید به ادامۀ تحصیل در مرکز تحصیلی SIA یا مدرسۀ بریتانیایی Xàtiva بپردازید. با حضور در تیم UD SIA Benigànim که زیر نظر آکادمی Soccer Inter-Action فعالیت می‌کند، می‌توانید در مسابقات فوتبال کشور اسپانیا شرکت کنید. بازی کردن درمقابل تیم‌هایی نظیر والنسیا، ویارئال و الچه می‌تواند تجربۀ ارزنده‌ای برای بازیکنان SIA باشد.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن