دارالترجمه کرج

ساترا اولین دارالترجمه رسمی آنلاین در ایران است که خدمات ترجمه رسمی به صورت فوری را بدون نیاز به حضور فیزیکی شما انجام می دهد. شما هرجای کرج باشید می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

انتخاب سند

سند مورد نظر خود را مانند شناسنامه، دانشنامه و ریزنمرات از لیست اسناد انتخاب کنید. سپس، اطلاعات موردنیاز دارالترجمه مانند تعداد نسخه‌ها، اسپل اسامی و تاییدات درخواستی را وارد کنید.

تماس دارالترجمه با شما

در اسرع وقت از دارالترجمه با شما تماس گرفته می‌شود و برای ارسال مدارک شما را راهنمایی می کنه

انجام و تحویل ترجمه رسمی

بعد از دریافت مدارک، شما را به صورت آنلاین از طریق پیامک ، ایمیل و سایت دارالترجمه در جریان پیشرفت پروژه می‌گذاریم و در زمان مقرر ترجمه های شما را تحویل می‌دهیم.

با ساترا امکانات بیشتری داشته باشید

بزرگ ترین تیم ترجمه رسمی کشور

برای ترجمه مدارک دانشگاهیم به این مرکز رجوع کردم. برخورد کارکنان مناسب بود. مدارک رو از شما تحویل می گیرند و در همون ابتدا بهتون زمان تحویل رو اعلام می کنند. قیمت ها بر طبق تعرفه است. در طول انجام کار شما از طریق ایمیل و یا پیامک در جریان پیشرفت کارتون قرار می گیرید. نسخه اولیه ترجمه برای شما ارسال میشه، تا چک کنید و در صورت وجود اشکال اصلاح بشه که در مورد کار من یک مورد اشکال جزیی وجود داشت، که از طریق لینک فراهم شده توسط ساترا اعلام شد و نهایتا توسط آنها برطرف شد. کلام آخر اینکه سرعت عمل خوبی دارند. من راضی هستم..
محمد طاهری
مشتری ساترا
من بسیار راضی بودم.به موقع مدارک رو تحویل میگیرن و به موقع تحویل می‌دهند. رفتارشون عالی و کارشون بسیار حرفه ای است.
هما اثنی عشری
مشتری ساترا
از نظر تعرفه با جاهای دیگه مقایسه نکردم. چون من به دلیل مشغله زیاد دنبال ترجمه رسمی آنلاین بودم در جستجوی گوگل با ساترا آشنا شدم و کاملاً هم راضی بودم. هم اظ نظر کیفیت هم از نظر راهنمایی و اخلاق پرسنل. پیک هم به موقع هم برای گرفتن مدارک اومد و هم برای تحویل مدارک. حتماً پیشنهاد میکنم.
آروین صارمی
مشتری ساترا

پست فوری و رایگان دارالترجمه ساترا برای ارسال و دریافت مدارک در کرج آماده است!

ساترا اولین دارالترجمه آنلاین در ایران است. هر کجای کرج که باشید، کافی است سفارش‌تان را در وبسایت دارالترجمه آنلاین ساترا ثبت کنید تا آن‌ها را به زبان دلخواه‌تان ترجمه رسمی کنیم، تأییدات لازم را نیز برای‌تان دریافت کنیم و در نهایت، برای‌تان ارسال‌شان کنیم.

دارالترجمه کرج

اگر ساکن شهر کرج یا هر کدام از شهرهای استان البرز هستید، یافتن دارالترجمه زبان‌های مختلف در آن حوالی یک معظل است! یا دارالترجمه زبان مورد نظرتان در شهر وجود ندارد یا این‌که تاریخ تحویل دارالترجمه‌های موجود نیز آنقدر دیر است که دیگر به دردتان نمی‌خورد. دارالترجمه آنلاین ساترا این مشکل را حل کرده است تا دیگر ساکنین کرج دغدغه ترجمه رسمی به زبان‌های مختلف را نداشته باشند. در خانه بنشینید و ترجمه رسمی را به زبان مورد نظرتان و با تأییدات لازم تحویل بگیرید. به همین راحتی! اما چگونه؟ در ادامه، برای‌تان خواهیم گفت دارالترجمه ساترا خدمات ترجمه رسمی را چگونه به ساکنین کرج ارائه می‌دهد. با دارالترجمه آنلاین ساترا همراه باشید.

ترجمه رسمی به 9 زبان برای ساکنین کرج

دارالترجمه آنلاین ساترا مجموعه‌ای لز 9 دارالترجمه است. ساده‌تر بگوییم، دارالترجمه آنلاین ساترا اسناد و مدارک به 9 زبان ترجمه رسمی می‌شود. در ادامه، از فهرست دارالترجمه موجود در دارالترجمه ساترا برای‌تان گفته‌ایم:

دارالترجمه انگلیسی

دارالترجمه اسپانیایی

دارالترجمه روسی

دارالترجمه ایتالیایی

دارالترجمه عربی

دارالترجمه آلمانی

دارالترجمه ترکی استانبولی

دارالترجمه فرانسه

علاوه بر همه این‌ها، اگر به ترجمه مترجم معتمد سفارت فرانسه نیاز داشته باشید، می‌توانید از خدمات دارالترجمه آنلاین ساترا استفاده کنید.

زمان تحویل ترجمه رسمی به ساکتین کرج

از ویژگی‌های دارالترجمه آنلاین ساترا تحویل به موقع و سریع ترجمه رسمی است. جالب است بدانید که در دارالترجمه آنلاین ساترا، بدون پرداخت هزینه ترجمه رسمی فوری، ترجمه رسمی اسناد و مدارک‌تان را در سری‌ترین زمان ممکن دریافت خواهید کرد. در حد ترجمه فوری.

هزینه ترجمه رسمی برای ساکنین کرج

حتماً فکر می‌کنید با توجه به این گسترده خدمات، حتماً هزینه ترجمه رسمی در دارالترجمه آنلاین ساترا گران‌تر از هزینه ترجمه در دارالترجمه فردیس یا دارالترجمه کرج گلشهر است. باید بگوییم اصلاً اینطور نیست! هزینه ترجمه رسمی در ساترا دقیقاً طبق نرخ‌نامه قوه قضاییه محاسبه می‌شود. بنابراین در این دارالترجمه هیچ هزینه اضافه‌‌ای از شما دریافت نمی‌شود.

علاوه بر همه این‌ها، وقتی سفارش ترجمه رسمی را در دارالترجمه ساترا ثبت می‌کنید، فاکتور هزینه ترجمه رسمی‌تان را به صورت شفاف و دقیق مشاهده خواهید کرد و هیچ شک و شبهه‌ای برای‌تان باقی نخواهد ماند.

نحوه استفاده از خدمات دارالترجمه ساترا برای ساکنین کرج

برای استفاده از خدمات دارالترجمه آنلاین ساترا، کافی است وارد وبسایت دارالترجمه شوید و قدم به قدم مراحل زیر را طی کنید:

وارد وبسایت دارالترجمه آنلاین ساترا شوید و با وارد کردن شماره تماس‌تان، به راحتی، وارد حساب کاربری خودتان شوید.

مدارک مورد نظرتان را انتخاب کنید. برای مثال، شناسنامه، کارت ملی، دفترچه بیمه، اجاره نامه، سند ملک و هر سند یا مدرک دیگری در وبسایت دارالترجمه وجود دارد و شما می‌توانید انتخاب‌شان کنید.

پس از طی کردن این مراحل، نوبت به انتخاب زبان می‌رسد. از میان 9 زبان موجود در دارالترجمه، می‌توانید زبان مورد نظرتان را انتخاب کنید.

در قدم بعدی، باید تأییدات مورد نیاز را انتخاب کنید. یادتان باشد که اگر به تأییدات نیاز دارید، حتماً باید در این مرحله، تیک تأییدات لازم را بزنید.

در نهایت، دیگر اطلاعات لازم را نیز وارد می‌کنید.

خب در این مرحله، وظایف آنلاین شما به اتمام می‌رسد. باید منتظر بمانید تا کارشناسان دارالترجمه ساترا با شما تماس بگیرند و در مورد مراحل بعدی راهنمایی‌تان کنند. در این تماس، می‌توانید سوالات‌تان را نیز در این حوزه بپرسد.

اکنون مدارک و اسناد را برای دارالترجمه آنلاین ساترا ارسال کنید تا ترجمه آغاز شود.

وقتی مدرک به دارالترجمه ساترا می‌رسد، ترجمه رسمی اسناد و مدارک‌تان آغاز می‌شود.

پس از اتمام ترجمه، فایل پیش نویسی نیز برای‌تان ارسال می‌شود تا آن را بررسی کنید. اگر از ترجمه راضی بودید و دقت آن را تأیید کردید، مترجم رسمی ترجمه را روی سربرگ پرینت می‌کند و در نهایت، آن را مهر و امضا می‌کند.

در این مرحله از کار، اگر به تأییدات نیاز داشته باشید، آن را نیز برای‌تان دریافت می‌کنیم و ترجمه رسمی را کامل برای‌تان ارسال می‌کنیم.

به همین راحتی، بدون مراجعه به دارالترجمه، می‌توانید ترجمه رسمی با زبان مورد نظر و با تأییدات لازم، در محل زندگی‌تان تحویل بگیرید.

دریافت تأییدات ترجمه رسمی برای ساکنین کرج

تا به این‌جا، در مورد دریافت تأییدات برای ترجمه رسمی صحبت کردیم، اما منظور چه تأییداتی است؟ بسته به سفارت کشور مقصدتان یا نهاد مورد نظرتان، باید یک سری تأییدات را برای ترجمه رسمی‌تان دریافت کنید:

  • تأییدیه دادگستری
  • تأییدیه وزارت امور خارجه
  • تأییدیه سفارت
  • مهر نوتاری پابلیک

حتی اگر در کرج دارالترجمه زبان مورد نظرتان وجود داشته باشد و شما ترجمه را مثلاً در دارالترجمه رسمی کرج چهارراه طالقانی انجام دهید، باید برای دریافت تأییدات به شهر تهران مراجعه کنید. وقتی ترجمه رسمی اسناد و مدارک‌تان را به این دارالترجمه رسمی تهران می‌سپارید، دیگر لازم نیست خودتان برای دریافت تأییدات به تهران مراجعه کنید، چرا که ما این تأییدات را برای‌تان دریافت می‌کنیم.

زمان تحویل ترجمه رسمی به ساکنین کرج

 و اما می‌رسیم به زمان تحویل ترجمه رسمی به ساکنین کرج! فرقی نمی‌کند ساکن کجا هستید، چرا که در دارالترجمه ساترا، فارغ از محل زندگی کاربران، ترجمه رسمی خیلی سریع انجام می‌شود و برای کاربر ارسال می‌شود. با مراجعه به وبسایت ساترا، متوجه خواهید شد که اگر امروز سفارش‌تان را ثبت کنید، دقیقاً چه زمانی تحویلش خواهید گرفت.

لیست دارالترجمه های کرج

 

ردیفنامنام خانوادگیشماره پروانهاستانشهرآدرس
1سلمانحاج نجاریایتالیایی:1572البرزکرج
2راحلهخمیدهیانگلیسی:1269البرزکرجکرج، گلشهر ویلای شرقی، خیابان رودکی شرقی، بلوار یادگار امام، ساختمان رودکی، طبقه ۱
3مهدیزهراویانگلیسی:932البرزکرجکرج – ضلع شمالی میدان آزادگان- پلاک 923- طبقه بالای داروخانه پگاه- طبقه چهارم
4امیدنظری مهینیانگلیسی:726البرزکرجکرج، میدان آزادگان، زیر پل، ابتدای خیابان مطهری، نبش کوچه سبحانی، پلاک 50، طبقه 4، واحد8
5بابکصالحیانانگلیسی:373البرزکرجکرج، کیانمهر، بلوار امیرکبیر، روبروی نیستان سوم، ساختمان توت فرنگی، طبقه دوم، کد پستی 3187759413
6جلالمهدویانگلیسی:1114البرزکرجکرج-بلوار شهید مطهری-خ شهید سلمان ساوجی-روبروی فروشگاه اتکا-ساختمان آریا-طبقه 5 واحد 10
7سیدرضادشتستانیانگلیسی:1156البرزکرج
8سرورسابی زاانگلیسی:636البرزکرجفلکه اول گوهردشت، ابتدای خیابان اصلی، پلاک 3، طبقه دوم
9حسینعربانگلیسی:508البرزکرجرجائی شهر، فلکه اول، ابتدای خیابان یکم غربی، پلاک 37
10پردیسکاوسیانگلیسی:753البرزکرجکرج، 45 متری گلشهر- خیابان کتوی زاده – ساختمان مرکز تجاری گلشهر- طبقه 5- واحد اچ 11
11ویدامهدیخانیانگلیسی:736البرزکرجعظیمیه، میدان طالقانی، نبش پامچال شمالی، پلاک 2، ساختمان سبز، طبقه 3، واحد 7
12پیامخالدیانانگلیسی:1220البرزکرجبلوار دانش آموز نرسیده به میدان مادر بین یادگار امام و ابن سینا،‌ساختمان مهر،‌طبقه اول
13فریدقائمیانگلیسی:802البرزکرجخیابان بهشتی-بعد از میدان سپاه – روبروی بازار ملاصدرا- ساختمان پردیس- طبقه 3- واحد 301
14مسعودرائی شریفانگلیسی:560البرزکرجاتوبان کرج خروجی یادگار امام رجایی شهر به طرف رجایی شهر نرسیده به پل هوایی کنار گذر پل _ تقاطع یادگار امام خ شهید بهشتی ساختمان امیر طبقه ششم
15پریچهرنصیری دهبنهانگلیسی:428البرزکرجکرج، میدان آزادگان، زیر پل، ابتدای خیابان مطهری، نبش کوچه سبحانی، پلاک 50، طبقه 4، واحد8
16مازیارمودتانگلیسی:1055البرزکرجکرج، خیابان شهید بهشتی، چهارراه طالقانی، روبروی هلال احمر، بلوار قائم، ساختمان اداری جهان نما، طبقه 5، واحد 16
17مسعودشکراللهیانگلیسی:750البرزکرجکرج، میدان آزادگان، زیر پل، ابتدای خیابان مطهری، نبش کوچه سبحانی، پلاک 50، طبقه 4، واحد8
18مهدیادیب فردانگلیسی:406البرزکرجکرج – فردیس – جاده ملارد – بین گلستان 38 و 40 – پلاک 2034
19سیده مریمموسویانگلیسی:1056البرزکرجکرج، گوهردشت، بلوار موذن، روبروی دانشگاه آزاد، ساختمان پارسا، پلاک 58، طبقه اول، واحد1
20هاجرمحبی صبوراسپانیولی:1571البرزکرجکرج، میدان آزادگان، زیر پل، ابتدای خیابان مطهری، نبش کوچه سبحانی، پلاک 50، طبقه 4، واحد8
21محمدرضاخانیانگلیسی:721البرزکرجکرج – گوهر دشت- بلوار مطهری – تقاطع ملکشاه – ابتدای خیابان پنجم – ساختمان نگارستان- پلاک 104- طبقه 2- واحد3

سخن آخر

تا به اینجا، با خدمات دارالترجمه آنلاین ساترا برای ساکنین کرج آشنا شدید. همانطور که مشاهده کردید، دیگر لازم نیست به دنبال دارالترجمه کرج گوهردشت یا هر منطقه دیگری در کرج باشید، چرا که دارالترجمه آنلاین ساترا دارالترجمه 9 زبان را گرد یکدیگر آورده است و بدین ترتیب، کار را برای کاربران آسان کرده است. علاوه بر همه این‌ها، دارالترجمه ساترا تأییدات لازم را نیز برای‌تان دریافت خواهد کرد تا دیگر لازم نباشد برای دریافت‌شان به تهران مراجعه کنید. در ازای ارائه خدمات نیز، هیچ هزینه اضافه‌ای از شما دریافت نمی‌شود و ترجمه نیز در اسرع وقت، به شما تحویل داده خواهد شد. به همین راحتی، می‌توانید با مراجعه به وبسایت دارالترجمه ساترا، ترجمه رسمی اسناد و مدارک‌تان را تحویل بگیرید.

 

بستن