دارالترجمه در یوسف آباد

ساترا اولین دارالترجمه رسمی آنلاین در ایران است که خدمات ترجمه رسمی به صورت فوری را بدون نیاز به حضور فیزیکی شما انجام می دهد.شما هرجای یوسف آباد باشید پیک ما به صورت رایگان مدارک شما رو تحویل می گیره کارهای ترجمه رو انجام می دیم و دوباره با پیک رایگان براتون ارسال می کنیم.

انتخاب سند

سند مورد نظر خود را مانند شناسنامه، دانشنامه و ریزنمرات از لیست اسناد انتخاب کنید. سپس، اطلاعات موردنیاز دارالترجمه مانند تعداد نسخه‌ها، اسپل اسامی و تاییدات درخواستی را وارد کنید.

تماس دارالترجمه با شما

در اسرع وقت از دارالترجمه با شما تماس گرفته می‌شود و پیک موتوری رایگان دارالترجمه در یوسف آباد جهت دریافت مدارک به سمت شما اعزام خواهد شد.

انجام و تحویل ترجمه رسمی

بعد از دریافت مدارک، شما را به صورت آنلاین از طریق پیامک ، ایمیل و سایت دارالترجمه در جریان پیشرفت پروژه می‌گذاریم و در زمان مقرر ترجمه های شما را تحویل می‌دهیم.

با ساترا امکانات بیشتری داشته باشید

برای ترجمه مدارک دانشگاهیم به این مرکز رجوع کردم. برخورد کارکنان مناسب بود. مدارک رو از شما تحویل می گیرند و در همون ابتدا بهتون زمان تحویل رو اعلام می کنند. قیمت ها بر طبق تعرفه است. در طول انجام کار شما از طریق ایمیل و یا پیامک در جریان پیشرفت کارتون قرار می گیرید. نسخه اولیه ترجمه برای شما ارسال میشه، تا چک کنید و در صورت وجود اشکال اصلاح بشه که در مورد کار من یک مورد اشکال جزیی وجود داشت، که از طریق لینک فراهم شده توسط ساترا اعلام شد و نهایتا توسط آنها برطرف شد. کلام آخر اینکه سرعت عمل خوبی دارند. من راضی هستم..
محمد طاهری
مشتری ساترا
من بسیار راضی بودم.به موقع مدارک رو تحویل میگیرن و به موقع تحویل می‌دهند. رفتارشون عالی و کارشون بسیار حرفه ای است.
هما اثنی عشری
مشتری ساترا
از نظر تعرفه با جاهای دیگه مقایسه نکردم. چون من به دلیل مشغله زیاد دنبال ترجمه رسمی آنلاین بودم در جستجوی گوگل با ساترا آشنا شدم و کاملاً هم راضی بودم. هم اظ نظر کیفیت هم از نظر راهنمایی و اخلاق پرسنل. پیک هم به موقع هم برای گرفتن مدارک اومد و هم برای تحویل مدارک. حتماً پیشنهاد میکنم.
آروین صارمی
مشتری ساترا

پیک فوری و رایگان دارالترجمه یوسف آباد برای ارسال و دریافت مدارک در میدان فاطمی آماده است!

همان طور که می دانید دارالترجمه های رسمی در سراسر شهر تهران در مناطق مختلف پراکنده اند . دارالترجمه رسمی محدوده یوسف آباد خود دارای شعب بسیار بوده و همه روزه عده ی زیادی به این دارالترجمه ها مراجعه می کنند . مراجعه کنندگان دارالترجمه رسمی در یوسف آباد محدود به ساکنان یوسف آباد نبوده و عده ی زیادی از افراد ساکن مناطق شرقی تهران نیز برای ترجمه ی اسناد و مدارک خود به این مراکز مراجعه می کنند . دارالترجمه رسمی تهران یوسف اباد وقت زیادی را صرف حجم عظیمی از اسناد و مدارک افراد کرده و این کار ممکن است زمان زیادی ببرد . در نتیجه بسیاری از مردم برای صرفه جویی در وقت و زمان خود ترجیح می دهند به جای مراجعه به دارالترجمه رسمی در تهران یوسف آباد راه حلی بهتر برای ترجمه ی اسناد و مدارک خود پیدا کنند . البته این کار مستلزم پیدا کردن دارالترجمه ای است که زبان مورد نظر آن ها را دارا بوده و بهترین خدمات را در کمترین زمان ممکن به آن ها ارائه دهد و  شفافیت قیمت ترجمه رسمی است .

دارالترجمه ی رسمی آنلاین ساترا راه حل این مشکل است . با مراجعه به سایت ساترا دیگر نیازی به مراجعه به دارالترجمه رسمی خیابان یوسف آباد و اطراف آن نخواهید داشت . تنها کافی است به سایت دارالترجمه ی رسمی ساترا مراجعه کنید ، مدارک مختلف را مشاهده کرده و سند مورد نظر خود را انتخاب نمایید . بعد از ثبت سفارش ترجمه ، پیک ساترا در کمترین زمان ممکن به خانه ی شما مراجعه کرده ، مدارک مورد نظر برای ترجمه را از شما تحویل می گیرد و برای ترجمه به دارالترجمه ی رسمی ساترا می رساند . از آن به بعد شما می توانید فرایند ترجمه ی مدارک خود را از طریق ایمیل شخصی و یا مراجعه به سایت دارالترجمه ی رسمی ساترا پیگیری نمایید و ببینید که ترجمه ی شما در چه مرحله ای است . در طی این مرحله مترجمان خبره ی دارالترجمه ی رسمی ساترا مدارک شما را به بهترین شکل به صورت حرفه ای ترجمه کرده و در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار خواهند داد . یکی دیگر از مزیت های دارالترجمه ی رسمی ساترا نسبت به سایر دارالترجمه ها علاوه بر زمان کم ترجمه و مراجعه ی غیر حضوری ، امکان افزودن مهر مترجم و یا تاییدیه ی دادگستری در صورت نیاز متقاضیان می باشد . در نهایت بعد از اتمام مراحل ترجمه ، مدارک شما مجددا از طریق پیک دارالترجمه ی رسمی ساترا به دست شما می رسد . با ساترا دیگر به شعب دارالترجمه رسمی یوسف آباد و یا سایر دارالترجمه ها در آن محدوده نیازی نخواهید داشت و می توانید دارالترجمه را بدون صرف وقت و هزینه و به دور از شلوغی ها به راحتی به خانه بیاورید و به بهترین شکل ممکن ترجمه کنید . برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع مدارک قابل ترجمه ، انواع زبان های امکان پذیر برای ترجمه و آشنایی بیشتر با دارالترجمه ی رسمی ساترا می توانید به سایت ساترا مراجعه کنید . همچنین می توانید از طریق تماس تلفنی با دارالترجمه ی رسمی ساترا تماس بگیرید و به صورت رایگان با مشاوران کارآزموده ی ساترا مشورت کرده و اطلاعات لازم را کسب نمایید .

بستن