دارالترجمه در شریعتی

ساترا اولین دارالترجمه آنلاین در ایران است که خدمات ترجمه رسمی به صورت فوری را بدون نیاز به حضور فیزیکی شما انجام می دهد.شما هرجای شریعتی باشید پیک ما به صورت رایگان مدارک شما رو تحویل می گیره کارهای ترجمه رو انجام می دیم و دوباره با پیک رایگان براتون ارسال می کنیم.

انتخاب سند

سند مورد نظر خود را مانند شناسنامه، دانشنامه و ریزنمرات از لیست اسناد انتخاب کنید. سپس، اطلاعات موردنیاز دارالترجمه مانند تعداد نسخه‌ها، اسپل اسامی و تاییدات درخواستی را وارد کنید.

تماس دارالترجمه با شما

در اسرع وقت از دارالترجمه با شما تماس گرفته می‌شود و پیک موتوری رایگان دارالترجمه در شریعتی جهت دریافت مدارک به سمت شما اعزام خواهد شد.

انجام و تحویل ترجمه رسمی

بعد از دریافت مدارک، شما را به صورت آنلاین از طریق پیامک ، ایمیل و سایت دارالترجمه در جریان پیشرفت پروژه می‌گذاریم و در زمان مقرر ترجمه های شما را تحویل می‌دهیم.

با ساترا امکانات بیشتری داشته باشید

برای ترجمه مدارک دانشگاهیم به این مرکز رجوع کردم. برخورد کارکنان مناسب بود. مدارک رو از شما تحویل می گیرند و در همون ابتدا بهتون زمان تحویل رو اعلام می کنند. قیمت ها بر طبق تعرفه است. در طول انجام کار شما از طریق ایمیل و یا پیامک در جریان پیشرفت کارتون قرار می گیرید. نسخه اولیه ترجمه برای شما ارسال میشه، تا چک کنید و در صورت وجود اشکال اصلاح بشه که در مورد کار من یک مورد اشکال جزیی وجود داشت، که از طریق لینک فراهم شده توسط ساترا اعلام شد و نهایتا توسط آنها برطرف شد. کلام آخر اینکه سرعت عمل خوبی دارند. من راضی هستم..
محمد طاهری
مشتری ساترا
من بسیار راضی بودم.به موقع مدارک رو تحویل میگیرن و به موقع تحویل می‌دهند. رفتارشون عالی و کارشون بسیار حرفه ای است.
هما اثنی عشری
مشتری ساترا
از نظر تعرفه با جاهای دیگه مقایسه نکردم. چون من به دلیل مشغله زیاد دنبال ترجمه رسمی آنلاین بودم در جستجوی گوگل با ساترا آشنا شدم و کاملاً هم راضی بودم. هم اظ نظر کیفیت هم از نظر راهنمایی و اخلاق پرسنل. پیک هم به موقع هم برای گرفتن مدارک اومد و هم برای تحویل مدارک. حتماً پیشنهاد میکنم.
آروین صارمی
مشتری ساترا

پیک فوری و رایگان دارالترجمه ساترا برای ارسال و دریافت مدارک در شریعتی آماده است!

دارالترجمه ها مراکزی هستند که با مراجعه به آن ها و سپردن اسناد و مدارک خود مانند شناسنامه ،‌گواهی نامه و مدارک تحصیلی به آن ها می توانید این مدارک را به هر زبانی که بخواهید در آورید . امروزه با افزایش میزان مهاجرت بسیاری از مراجعه کنندگان از این قبیل افراد هستند که می خواهند مدارک خود را به زبان مقصد مورد نظر ترجمه کنند. در نتیجه در سراسر شهر تهران دارالترجمه های رسمی بسیاری دایر شده که بتوانند این نیاز افراد را برآورده کرده و به آن پاسخ دهند. یکی از دارالترجمه های رسمی در تهران که مراجعه کنندگان بسیار دارد ، دارالترجمه رسمی در شریعتی است که می توان به شعب مختلف آن در این محدوده مراجعه کرد .

دارالترجمه رسمی در شریعتی محدوده ی گسترده ای است که دارالترجمه رسمی شریعتی ظفر ،  دارالترجمه رسمی شریعتی میرداماد و دارالترجمه رسمی قلهک شریعتی را در بر می گیرد . لذا نمی توان از آدرس دارالترجمه رسمی شریعتی به طور دقیق سخن گفت. به هر شکل دفتر دارالترجمه رسمی در خیابان شریعتی جهت ارائه ی خدمات ترجمه ی رسمی و غیر رسمی با رعایت تمام اصول مشتری مداری تاسیس شده و با بهره مندی از مترجم های با تجربه و حرفه ای و مشاورین خود مدارک شما را ترجمه می کند. اما مشکلات مراجعه به این دارالترجمه ها را نیز نمی توان نادیده گرفت. امروزه مشکلاتی مانند هزینه ها ، ترافیک رفت و آمد و مدت زمان طولانی ترجمه ها از دغدغه های اصلی مراجعه کنندگان به دفاتر دارالترجمه از جمله دارالترجمه رسمی خیابان شریعتی است و بسیاری از افراد به دنبال راه حلی ساده تر هستند .

دارالترجمه رسمی ساترا کار را برای شما آسان کرده و این مشکلات را حل کرده است . دیگر نیازی نیست به دنبال آدرس دارالترجمه رسمی شریعتی و یا سایر دار الترجمه های رسمی باشید. تنها با مراجعه به سایت ساترا می توانید بدون خارج شدن از خانه مدارک مورد نظر خود را به زبان مورد نظر خود ترجمه کنید و با مهم مترجم و تمامی تاییدات مربوطه درب منزل تحویل بگیرید و همین حالا به سایت ساترا مراجعه کنید ، سند مورد نظر خود را انتخاب کرده و اطلاعات خود را وارد کنید . در کمترین زمان ممکن پیک ساترا درب منزل شما خواهد بود و با دریافت مدارک شما آن ها را به دفتر ما خواهد آورد . شما از طریق پسامک ، سایت ساترا و ایمیل شخصی خود می توانید در جریان روند ترجمه ی مدرک خود قرار بگیرید و به محض ترجمه شدن آن را دریافت کنید . یکی از مهم ترین مزیت های ترجمه ی رسمی ساترا آن است که علاوه بر صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد خود می توانید قیمت ترجمه ی مدارک را نیز به حداقل رسانده و آن ها را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. پس فرقی نمی کند در کدام منطقه از تهران هستید شرق ، غرب مانند صادقیه،‌ شمال یا جنوب . با ساترا دیگر نیازی نیست به دنبال نزدیک ترین دار الترجمه به محل زندگی خود باشید . بلکه می توانید دارالترجمه را به خانه ی خود آورده و با خیال آسوده آن ها را به زبان مقصد ترجمه کنید . سازمان ترجمه رسمی ساترا کیفیت ترجمه های خود را تضمین کرده و برای این کار از متخصصان ، مترجمان و مشاوران مجرب بهره می گیرد که سال ها است با ارائه ی بهترین خدمات نظر مشترین خود را جلب کرده و بهترین خدمات را به آن ها ارايه می دهند . برای اطلاعات بیشتر درباره ی ساترا و قوانین آن می توانید به وب سایت ما مراجعه کرده و یا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید .

بستن