دارالترجمه در صادقیه

ساترا اولین دارالترجمه آنلاین در ایران است که خدمات ترجمه رسمی به صورت فوری را بدون نیاز به حضور فیزیکی شما انجام می دهد.شما هرجای صادقیه باشید پیک ما به صورت رایگان مدارک شما رو تحویل می گیره کارهای ترجمه رو انجام می دیم و دوباره با پیک رایگان براتون ارسال می کنیم.

انتخاب سند

سند مورد نظر خود را مانند شناسنامه، دانشنامه و ریزنمرات از لیست اسناد انتخاب کنید. سپس، اطلاعات موردنیاز دارالترجمه مانند تعداد نسخه‌ها، اسپل اسامی و تاییدات درخواستی را وارد کنید.

تماس دارالترجمه با شما

در اسرع وقت از دارالترجمه با شما تماس گرفته می‌شود و پیک موتوری رایگان دارالترجمه در صادقیه جهت دریافت مدارک به سمت شما اعزام خواهد شد.

انجام و تحویل ترجمه رسمی

بعد از دریافت مدارک، شما را به صورت آنلاین از طریق پیامک ، ایمیل و سایت دارالترجمه در جریان پیشرفت پروژه می‌گذاریم و در زمان مقرر ترجمه های شما را تحویل می‌دهیم.

با ساترا امکانات بیشتری داشته باشید

برای ترجمه مدارک دانشگاهیم به این مرکز رجوع کردم. برخورد کارکنان مناسب بود. مدارک رو از شما تحویل می گیرند و در همون ابتدا بهتون زمان تحویل رو اعلام می کنند. قیمت ها بر طبق تعرفه است. در طول انجام کار شما از طریق ایمیل و یا پیامک در جریان پیشرفت کارتون قرار می گیرید. نسخه اولیه ترجمه برای شما ارسال میشه، تا چک کنید و در صورت وجود اشکال اصلاح بشه که در مورد کار من یک مورد اشکال جزیی وجود داشت، که از طریق لینک فراهم شده توسط ساترا اعلام شد و نهایتا توسط آنها برطرف شد. کلام آخر اینکه سرعت عمل خوبی دارند. من راضی هستم..
محمد طاهری
مشتری ساترا
من بسیار راضی بودم.به موقع مدارک رو تحویل میگیرن و به موقع تحویل می‌دهند. رفتارشون عالی و کارشون بسیار حرفه ای است.
هما اثنی عشری
مشتری ساترا
از نظر تعرفه با جاهای دیگه مقایسه نکردم. چون من به دلیل مشغله زیاد دنبال ترجمه رسمی آنلاین بودم در جستجوی گوگل با ساترا آشنا شدم و کاملاً هم راضی بودم. هم اظ نظر کیفیت هم از نظر راهنمایی و اخلاق پرسنل. پیک هم به موقع هم برای گرفتن مدارک اومد و هم برای تحویل مدارک. حتماً پیشنهاد میکنم.
آروین صارمی
مشتری ساترا

پیک فوری و رایگان دارالترجمه ساترا برای ارسال و دریافت مدارک در صادقیه آماده است!

همانطور که می دانید دارالترجمه ها مکان هایی هستند که می توانید برای ترجمه ی انواع اسناد و مدارک خود اعم از شناسنامه ، کارت ملی ،‌ مدارک تحصیلی و سایر مدارک معتبر می توانید به آن ها مراجعه کرده و هر آنچه می خواهید را به زبان مورد نظر خود ترجمه کنید . امروزه بسیاری از مدارک به ویژه مدارک تحصیلی برای مهاجرت نیاز به ترجمه ی رسمی دارند و افراد در تمام نقاط شهر تهران به دنبال پیدا کردن دارالترجمه رسمی برای برگراندن زبان مدرک مورد نظر خود به زبان مقصد هستند . یکی از معروف ترین دارالترجمه ها در محدوده ی غرب ، دارالترجمه رسمی صادقیه است که بسیاری از مدارک و اسناد به شکل های مختلف در آن به زبان های مختلف ترجمه می شود .

امروز می خواهیم در مورد یکی از دارالترجمه های غرب تهران صحبت کنیم و از دارالترجمه سمت صادقیه برایتان بگوییم . دارالترجمه های بسیاری در محدوده صادقیه وجود دارند که از جمله آن ها می توان به دارالترجمه رسمی صادقیه احمدی ، دارالترجمه رسمی فلکه دوم صادقیه و  دارالترجمه رسمی میدان صادقیه اشاره کرد . در میان دارالترجمه رسمی فلکه صادقیه ، دارالترجمه رسمی فلکه دوم صادقیه مراجعه کنندگان بسیار داشته و برای ترجمه ی رسمی مدارک خود باید زمان زیادی را آنجا بگذرانید . اما اگر به دنبال دارالترجمه رسمی در صادقیه تهران هستید می توانید شلوغی را به جان بخرید و به دارالترجمه رسمی در فلکه دوم صادقیه مراجعه کنید .

فرقی نمی کند در کدام منطقه از تهران زندگی می کنید و به دنبال دارالترجمه رسمی  صادقیه یا هر دار الترجمه ی رسمی دیگر هستید . می توانید با ساترا دارالترجمه رسمی صادقیه تهران را به خانه ی خود بیاورید. کافی است وارد سایت ساترا شوید و به صورت آنلاین جهت سفارش ترجمه ی رسمی خود اقدام کنید . می توانید با مراجعه به سایت ساترا قسمت سفارش ترجمه ی رسمی را انتخاب کرده و در میان انواع مدارک و اسناد موارد مورد نظر خود را انتخاب کنید و اطلاعات مورد نیاز را وارد آن کنید . سپس از طرف دارالترجمه ی ساترا برای ادامه ی مراحل با شما تماس گرفه می شود و یک پیک رایگان از طرف دارالترجمه به برای شما ارسال می گردد تا مدارک را از شما تحویل بگیرد. بعد از دریافت مدارک شما به صورت آنلاین از طریف ایمیل یا سایت دارالترجمه و یا از طریق پیامک در جریان روند کاری و مراجل ترجمه ی مدارکتان قرار خواهید گرفت . همچنین زمان آماده شدن مدارک به شما اعلام می گردد . این ترجمه در کمترین زمان ممکن انجام می شود و به دست شما می رسد . ساترا تمامی مناطق تهران را پشتیبانی می کند مانند پاسداران

با ساترا دیگر نیازی به گشتن به دنبال دارالترجمه رسمی صادقیه تهران نباشید. می توانید به راحتی و بدون نیاز به تحمل کردن شلوغی ها و دردسرهای مراجعه به دارالترجمه ها به راحتی تمام مدارک مورد نظرتان را به ساترا بسپارید و بهترین ترجمه را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید بدون آن که نیاز باشد حتی از درب منزل بیرون بروید‍ ! ساترا اهمیت ترجمه ی رسمی را درک می کند و سال ها است با تلاش و پیشرفت در این حرفه سعی می کند بهترین ترجمه ی رسمی را به شما ارائه دهد . البته زمان ترجمه ی رسمی شما بسته به نوع مهری و تاییدیه ای که نیاز دارد متفاوت است. اما به طور میانگین بیش از چند روز طول نمی کشد . با ساترا در خانه دارالترجمه ی رسمی خود را داشته باشید و با خیال آسوده و بدون هیچ زحمتی آن را به زبان مورد نظر خود تبدیل کنید . برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ساترا مراجعه کنید.

بستن