دارالترجمه در پاسداران

ساترا اولین دارالترجمه آنلاین در ایران است که خدمات ترجمه رسمی به صورت فوری را بدون نیاز به حضور فیزیکی شما انجام می دهد.شما هرجای پاسداران باشید پیک ما به صورت رایگان مدارک شما رو تحویل می گیره کارهای ترجمه رو انجام می دیم و دوباره با پیک رایگان براتون ارسال می کنیم.

انتخاب سند

سند مورد نظر خود را مانند شناسنامه، دانشنامه و ریزنمرات از لیست اسناد انتخاب کنید. سپس، اطلاعات موردنیاز دارالترجمه مانند تعداد نسخه‌ها، اسپل اسامی و تاییدات درخواستی را وارد کنید.

تماس دارلترجمه با شما

تماس دارالترجمه با شما

در اسرع وقت از دارالترجمه با شما تماس گرفته می‌شود و پیک موتوری رایگان دارالترجمه در پاسداران جهت دریافت مدارک به سمت شما اعزام خواهد شد.

انجام و تحویل ترجمه رسمی

بعد از دریافت مدارک، شما را به صورت آنلاین از طریق پیامک ، ایمیل و سایت دارالترجمه در جریان پیشرفت پروژه می‌گذاریم و در زمان مقرر ترجمه های شما را تحویل می‌دهیم.

با ساترا امکانات بیشتری داشته باشید

دارلترجمه رسمی در پاسداران
برای ترجمه مدارک دانشگاهیم به این مرکز رجوع کردم. برخورد کارکنان مناسب بود. مدارک رو از شما تحویل می گیرند و در همون ابتدا بهتون زمان تحویل رو اعلام می کنند. قیمت ها بر طبق تعرفه است. در طول انجام کار شما از طریق ایمیل و یا پیامک در جریان پیشرفت کارتون قرار می گیرید. نسخه اولیه ترجمه برای شما ارسال میشه، تا چک کنید و در صورت وجود اشکال اصلاح بشه که در مورد کار من یک مورد اشکال جزیی وجود داشت، که از طریق لینک فراهم شده توسط ساترا اعلام شد و نهایتا توسط آنها برطرف شد. کلام آخر اینکه سرعت عمل خوبی دارند. من راضی هستم..
محمد طاهری​
محمد طاهری
مشتری ساترا
من بسیار راضی بودم.به موقع مدارک رو تحویل میگیرن و به موقع تحویل می‌دهند. رفتارشون عالی و کارشون بسیار حرفه ای است.
هما اثنی عشری
مشتری ساترا
از نظر تعرفه با جاهای دیگه مقایسه نکردم. چون من به دلیل مشغله زیاد دنبال ترجمه رسمی آنلاین بودم در جستجوی گوگل با ساترا آشنا شدم و کاملاً هم راضی بودم. هم اظ نظر کیفیت هم از نظر راهنمایی و اخلاق پرسنل. پیک هم به موقع هم برای گرفتن مدارک اومد و هم برای تحویل مدارک. حتماً پیشنهاد میکنم.
Arvin Saremi
آروین صارمی
مشتری ساترا

پیک فوری و رایگان دارالترجمه ساترا برای ارسال و دریافت مدارک در پاسداران آماده است!

دارالترجمه رسمی سازمان یا موسسه ای است که متون مختلف را از زبان مبدا به زبان مقصد بر می گرداند. امروزه با توجه به گسترده شدن کارهای رسمی و غیر رسمی حوزه عمل دارالترجمه ها نیز گسترده تر شده است و موارد بیشتری را دربر می گیرد. با توجه به حجم زیاد ترجمه ها، امروزه در شهر تهران دارالترجمه های متعدد در تمام مناطق دایر شده تا بتوانند نیاز متقاضیان را بیش از پیش با سرعت بیشتری برطرف سازند. اگرچه افراد می توانند نزدیک ترین دارالترجمه به محل سکونت خود را انتخاب کرده و جهت کارترجمه ی خود اقدام نمایند اما با توجه به حجم زیاد ترافیک برای ساکنین شهر تهران این کار کمی دشوار است و غالبا افراد به دنبال ساده ترین راه برای ترجمه ی مستندات خود هستند.

اگر ساکن محدوده پاسداران هستید و رفتن حضوری به دارالترجمه رسمی پاسداران تهران برایتان دشوار است، دیگر به دنبال رفتن حضوری به دارالترجمه رسمی در محدوده شمال شرق تهران نباشید. ساترا نه تنها دارالترجمه رسمی پاسداران شمالی تهران بلکه تمام مناطق تهران است و یکی از معتبرترین و بهترین دارالترجمه ها در تهران محسوب می شود. با ثبت دارالترجمه رسمی در پاسداران تهران (ساترا) می توانید جهت ترجمه متون رسمی (اسناد و مدارک) و یا ترجمه متون غیر رسمی ( ترجمه شفاهی، کنفرانس، ترجمه فیلم و…) اقدام نمایید. ساترا مانند یک دفتر دارالترجمه رسمی تهران پاسداران عمل کرده و کارهای رسمی شما را که البته منوط به تاییدیه مترجم، دادگستری و امور خارجه در ایران هستند را برای شما ترجمه می کند و در کمترین زمان ممکن به دستتان می رساند. اگر به دنبال ترجمه مدارک مربوط به امور دانشجویی، مقالات و کتب مختلف هستید ساترا به عنوان دارالترجمه رسمی پاسداران به بهترین شکل آن ها را به هر زبان که بخواهید برایتان ترجمه می کند.

اگر می خواهید بیشتر در مورد ساترا بدانید، ساترا دارالترجمه ی رسمی است که تمام مناطق تهران را پوشش می دهد. اگر به دنبال دارالترجمه رسمی محدوده پاسداران (دارالترجمه رسمی پاسداران شمالی یا سایر مناطق آن محدوده) هستید با ثبت سفارش خود در سایت ساترا به صورت آنلاین، می توانید اسناد و مدارک خود را به هر زبانی که می خواهید در کمترین زمان و به بهترین شکل به صورت رسمی تحویل بگیرید. یکی از مزیت های ثبت سفارش در ساترا نسبت به یک دارالترجمه رسمی پاسداران یا هر دارالترجمه رسمی محدوده پاسداران این است که پیک در اسرع وقت مدارک شما را تحویل گرفته و به صورت رایگان به دفتر دارالترجمه ساترا می رساند. بعد از دریافت مدارک شما می توانید به صورت آنلاین از طریق ایمیل، سایت دارالترجمه و یا از طریق پیامک در جریان مراحل ترجمه ی خود باشید. مدارک شما در زمان مقرر برای شما ارسال خواهد شد.

ساترا از دو بخش تشکیل شده است که بسته به نیاز خود می توانید یکی از این دو بخش را انتخاب کنید: بخش اول دارالترجمه رسمی فوری پاسداران است که مخصوص افرادی است که زمانی برای ترجمه ی مدرک خود نداشته و می خواهند این کار در کمترین زمان ممکن صورت بگیرد. لذا مدارک ایشان در بخش فوری دارالترجمه رسمی پاسداران ثبت شده و به مدت یک الی دو روز به همراه مهر مترجم برایشان ارسال می گردد. اما این گونه افراد اگر برای مدارک خود به تمامی تاییدات نیاز دارند می توانند مدارک خود را به شکل فوری سه الی چهار روزه تحویل بگیرند. بخش دوم دارالترجمه رسمی در خیابان پاسداران شامل مدارک عادی بوده که متقاضی محدودیت زمانی ندارد. لذا اگر به دنبال دارالترجمه رسمی فوری پاسداران هستید با انتخاب ساترا می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید. این دارالترجمه رسمی-خیابان پاسداران و سایر محدوده ها- را نیز در بر گرفته و در خدمت شماست.

بستن