دارالترجمه در میدان فاطمی

ساترا اولین دارالترجمه رسمی آنلاین در ایران است که خدمات ترجمه رسمی به صورت فوری را بدون نیاز به حضور فیزیکی شما انجام می دهد.شما هرجای میدان فاطمی باشید پیک ما به صورت رایگان مدارک شما رو تحویل می گیره کارهای ترجمه رو انجام می دیم و دوباره با پیک رایگان براتون ارسال می کنیم.

انتخاب سند

سند مورد نظر خود را مانند شناسنامه، دانشنامه و ریزنمرات از لیست اسناد انتخاب کنید. سپس، اطلاعات موردنیاز دارالترجمه مانند تعداد نسخه‌ها، اسپل اسامی و تاییدات درخواستی را وارد کنید.

تماس دارالترجمه با شما

در اسرع وقت از دارالترجمه با شما تماس گرفته می‌شود و پیک موتوری رایگان دارالترجمه در میدان فاطمی جهت دریافت مدارک به سمت شما اعزام خواهد شد.

انجام و تحویل ترجمه رسمی

بعد از دریافت مدارک، شما را به صورت آنلاین از طریق پیامک ، ایمیل و سایت دارالترجمه در جریان پیشرفت پروژه می‌گذاریم و در زمان مقرر ترجمه های شما را تحویل می‌دهیم.

با ساترا امکانات بیشتری داشته باشید

برای ترجمه مدارک دانشگاهیم به این مرکز رجوع کردم. برخورد کارکنان مناسب بود. مدارک رو از شما تحویل می گیرند و در همون ابتدا بهتون زمان تحویل رو اعلام می کنند. قیمت ها بر طبق تعرفه است. در طول انجام کار شما از طریق ایمیل و یا پیامک در جریان پیشرفت کارتون قرار می گیرید. نسخه اولیه ترجمه برای شما ارسال میشه، تا چک کنید و در صورت وجود اشکال اصلاح بشه که در مورد کار من یک مورد اشکال جزیی وجود داشت، که از طریق لینک فراهم شده توسط ساترا اعلام شد و نهایتا توسط آنها برطرف شد. کلام آخر اینکه سرعت عمل خوبی دارند. من راضی هستم..
محمد طاهری
مشتری ساترا
من بسیار راضی بودم.به موقع مدارک رو تحویل میگیرن و به موقع تحویل می‌دهند. رفتارشون عالی و کارشون بسیار حرفه ای است.
هما اثنی عشری
مشتری ساترا
از نظر تعرفه با جاهای دیگه مقایسه نکردم. چون من به دلیل مشغله زیاد دنبال ترجمه رسمی آنلاین بودم در جستجوی گوگل با ساترا آشنا شدم و کاملاً هم راضی بودم. هم اظ نظر کیفیت هم از نظر راهنمایی و اخلاق پرسنل. پیک هم به موقع هم برای گرفتن مدارک اومد و هم برای تحویل مدارک. حتماً پیشنهاد میکنم.
آروین صارمی
مشتری ساترا

پیک فوری و رایگان دارالترجمه میدان ولیعصر برای ارسال و دریافت مدارک در میدان فاطمی آماده است!

حتما نام دارالترجمه رسمی فاطمی و اطراف آن را شنیده اید یا به آن ها مراجعه کرده اید . بسیاری از افرادی که برای ترجمه ی اسناد و مدارک خود به دارالترجمه رسمی در میدان فاطمی و یا خیابان فاطمی مراجعه کرده اند می دانند که این سازمان ها بسیار شلوغ بوده و باید مدت زمان زیادی را در آن جا بگذرانند . بسیاری از ساکنان منطقه ی فاطمی تهران تصور می کنند که برای ترجمه ی اسناد و مدارک راهی جز مراجعه به دارالترجمه رسمی نزدیک میدان فاطمی و یا خیابان فاطمی نیست . اگر چه تعداد دارالترجمه رسمی در خیابان فاطمی بسیار است و شعب بسیاری از دارالترجمه ها در این ناحیه وجود دارد اما بسیاری از افراد ترجیح می دهند با توجه به دغدغه ها و مشغله های روزمره وقت کمتری را صرف مراجعه به این مراکز کنند . ما راه حلی به شما معرفی می کنیم تا دیگری نیاری به مراجعه به شعب دارالترجمه رسمی در خیابان فاطمی نداشته باشید . لذا اگر چه شعب معروف دارالترجمه رسمی در تهران در میدان فاطمی و اطراف آن است اما می توانید بدون مراجعه ی حضوری دارالترجمه ی فاطمی را به خانه بیاورید .

ساترا سازمان ترجمه ی رسمی ایران است که سال ها است کار خود را برای خدمت رسانی آسان تر به مشتریان شروع کرده است  که مهم ترین آن شفافیت کامل قیمت ترجمه رسمی است. اگر ساکن خیابان فاطمی و اطراف آن هستید با دارالترجمه ی رسمی ساترا دیگر نیازی به گشتن به دنبال دارالترجمه ی رسمی در فاطمی ندارید . بلکه در هر نقطه از تهران که هستید می توانید با مراجعه به سایت دارالترجمه ی رسمی ساترا سفارش خود را انجام دهید . کافی است انواع نمونه های مدارک و اسناد را در سایت مشاهده کنید و هر کدام را که مایلید انتخاب نمایید . با ثبت سفارش ترجمه ، پیک مخصوص دارالترجمه ی رسمی ساترا در کمترین زمان ممکن درب منزل شما خواهد بود . پیک با دریافت و تحویل مدارک و اسنادی که می خواهید ترجمه شود آن ها را به ساترا رسانده تا توسط مترجمان خبره ی آن ترجمه شود . جالب است بدانید که زبان هایی که دارالترجمه ی رسمی ساترا قادر به ترجمه ی آن ها است محدود به زبان انگلیسی نبوده و شامل زبان آلمانی ، ترکی و … می شود . لذا شما می توانید با انتخاب هر زبانی که بخواهید اسناد و مدارک خود را به راحتی به زبان مقصد مورد نظر ترجمه کنید . یکی از ویژگی های ساترا آن است که ترجمه ی شما را به همراه مهر مترجم رسمی و تاییدیه ی دادگستری (در صورت نیاز) برایتان ارسال خواهد کرد . در نتیجه با ساترا می توانید کمترین زمان ممکن برای ترجمه را تجربه کرده و در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . پس ساترا یک دارالترجمه ی معمولی نیست بلکه می تواند نه تنها دارالترجمه ی رسمی فاطمی بلکه دارالترجمه ی سراسر تهران را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید در حداقل زمان ممکن به ترجمه ی ایده آل خود به هر زبانی که می خواهید برسید . برای اطلاعات بیشتر از دارالترجمه ی رسمی ساترا به سایت ساترا مراجعه کرده و یا با تماس با این دارالترجمه با مشاوران ما به طور رایگان از مشاوره ی رایگان بهره مند شوید .

بستن