دارالترجمه در بهشتی

ساترا اولین دارالترجمه رسمی آنلاین در ایران است که خدمات ترجمه رسمی به صورت فوری را بدون نیاز به حضور فیزیکی شما انجام می دهد.شما هرجای خیابان بهشتی باشید پیک ما به صورت رایگان مدارک شما رو تحویل می گیره کارهای ترجمه رو انجام می دیم و دوباره با پیک رایگان براتون ارسال می کنیم.

انتخاب سند

سند مورد نظر خود را مانند شناسنامه، دانشنامه و ریزنمرات از لیست اسناد انتخاب کنید. سپس، اطلاعات موردنیاز دارالترجمه مانند تعداد نسخه‌ها، اسپل اسامی و تاییدات درخواستی را وارد کنید.

تماس دارالترجمه با شما

در اسرع وقت از دارالترجمه با شما تماس گرفته می‌شود و پیک موتوری رایگان دارالترجمه در خیابان بهشتی جهت دریافت مدارک به سمت شما اعزام خواهد شد.

انجام و تحویل ترجمه رسمی

بعد از دریافت مدارک، شما را به صورت آنلاین از طریق پیامک ، ایمیل و سایت دارالترجمه در جریان پیشرفت پروژه می‌گذاریم و در زمان مقرر ترجمه های شما را تحویل می‌دهیم.

با ساترا امکانات بیشتری داشته باشید

برای ترجمه مدارک دانشگاهیم به این مرکز رجوع کردم. برخورد کارکنان مناسب بود. مدارک رو از شما تحویل می گیرند و در همون ابتدا بهتون زمان تحویل رو اعلام می کنند. قیمت ها بر طبق تعرفه است. در طول انجام کار شما از طریق ایمیل و یا پیامک در جریان پیشرفت کارتون قرار می گیرید. نسخه اولیه ترجمه برای شما ارسال میشه، تا چک کنید و در صورت وجود اشکال اصلاح بشه که در مورد کار من یک مورد اشکال جزیی وجود داشت، که از طریق لینک فراهم شده توسط ساترا اعلام شد و نهایتا توسط آنها برطرف شد. کلام آخر اینکه سرعت عمل خوبی دارند. من راضی هستم..
محمد طاهری
مشتری ساترا
من بسیار راضی بودم.به موقع مدارک رو تحویل میگیرن و به موقع تحویل می‌دهند. رفتارشون عالی و کارشون بسیار حرفه ای است.
هما اثنی عشری
مشتری ساترا
از نظر تعرفه با جاهای دیگه مقایسه نکردم. چون من به دلیل مشغله زیاد دنبال ترجمه رسمی آنلاین بودم در جستجوی گوگل با ساترا آشنا شدم و کاملاً هم راضی بودم. هم اظ نظر کیفیت هم از نظر راهنمایی و اخلاق پرسنل. پیک هم به موقع هم برای گرفتن مدارک اومد و هم برای تحویل مدارک. حتماً پیشنهاد میکنم.
آروین صارمی
مشتری ساترا

پیک فوری و رایگان دارالترجمه یوسف آباد برای ارسال و دریافت مدارک در خیابان بهشتی آماده است!

دارالترجمه ها مراکزی هستند که افراد برای ترجمه ی رسمی اسناد و مدارک خود به آن ها مراجعه کرده و زمان زیادی را صرف این کار می کنند . یکی از مراکز دارالترجمه رسمی تهران بهشتی که خود شامل چند دارالترجمه ی مختلف می شود . دارالترجمه رسمی محدوده بهشتی همه روزه پذیرای عده ی زیادی از مراجعه کنندگان است . نه تنها ساکنان منطقه ی بهشتی بلکه سایر مردم از نقاط دور و نزدیک نیز به این مراکز مراجعه کرده و همگی می خواهند مدارک و اسناد آن ها در کمترین زمان ممکن ترجمه شود . حجم ترجمه های دارالترجمه رسمی منطقه بهشتی آن قدر زیاد است که نمی تواند پاسخگوی آن ها باشد و یا مدارک و اسناد آن ها را در زمان مقرر شده به آن ها تحویل دهد . اغلب افراد که به دنبال ترجمه ی اسناد مورد نظر خود هستند آرزومندند که به جای مراجعه دارالترجمه رسمی سمت بهشتی بتوانند این کار را به شکل آسان تر و با سرعت بیشتر ترجمه کنند . اما سوال این است که آیا می توان به جای مراجعه به یکی از شعب دارالترجمه رسمی در بهشتی یا هر جای دیگر این اسناد و مدارک را ترجمه کرد ؟ آیا دارالترجمه ای وجود دارد که بتواند مانند دارالترجمه رسمی خیابان بهشتی و اطراف آن به آن اعتماد کرد و بهترین ترجمه را تحویل گرفت ؟ پاسخ شما دست ما است .

اگر شما نیز به دنبال راه حلی برای ترجمه ی آسان اسناد و مدارک خود هستید و نمی خواهید به صورت حضوری این کار را انجام دهید ، دارالترجمه ی رسمی آنلاین ساترا راه حل مناسب برای شما است . با دارالترجمه ی رسمی ساترا دیگر نیازی به مراجعه ی حضوری به دارالترجمه ها را ندارید و می توانید در خانه اسناد و مدارک خود را ترجمه کنید . این کار آسان تر از چیزی است که تصور می کنید . کافی است به سایت دارالترجمه ی رسمی ساترا مراجعه کرده و تمامی اسناد و مدارکی را که ساترا می تواند ترجمه کند را مشاهده نمایید . ساترا تنها دارالترجمه ای است که قیمت ترجمه رسمی اش کاملا شفاف است . از اسناد و مدارک تحصیلی تا سایر اسناد و مدارک شخصی را شامل شده و شما می توانید سند مورد نظر را در میان هزاران مدرک انتخاب کنید . بعد از انتخاب مدرک مورد نظر پیک ساترا به صورت رایگان در کمترین زمان ممکن آن را از شما تحویل گرفته و به مرکز دارالترجمه ی رسمی ساترا می رساند تا ترجمه شود . اگر به دنبال سریع ترین راه برای ترجمه هستید می توانید مدارک خود را به مترجمان خبره بسپارید و تمامی مراحل ترجمه را از طریق ایمیل شخصی و یا از طریق سایت دارالترجمه ی رسمی ساترا پیگیری نمایید . همچنین مدرک شما در صورت نیاز با مهر مترجم رسمی ساترا و تاییدیه ی رسمی دادگستری همراه خواهد بود . بعد از ترجمه شدن مدارکتان می توانید خود به دارالترجمه ی رسمی ساترا در میدان ولیعصر مراجعه کنید و آن را تحویل بگیرید . اما اگر از این مرکز دور هستید اصلا نگران نباشید . پیک دارالترجمه ی رسمی ساترا مجددا به صورت رایگان به سوی شما مراجعه کرده و مدارک ترجمه شده را به شما تحویل خواهد داد . همان طور که مشاهده کردید ساترا همیشه همراه شما است ، فرقی نمی کند در کدام منطقه هستید و در کجا به دنبال دارالترجمه ی رسمی می گردید .

بستن