دارالترجمه در هنگام

ساترا اولین دارالترجمه رسمی آنلاین در ایران است که خدمات ترجمه رسمی به صورت فوری را بدون نیاز به حضور فیزیکی شما انجام می دهد.شما هرجای هنگام باشید پیک ما به صورت رایگان مدارک شما رو تحویل می گیره کارهای ترجمه رو انجام می دیم و دوباره با پیک رایگان براتون ارسال می کنیم.

انتخاب سند

سند مورد نظر خود را مانند شناسنامه، دانشنامه و ریزنمرات از لیست اسناد انتخاب کنید. سپس، اطلاعات موردنیاز دارالترجمه مانند تعداد نسخه‌ها، اسپل اسامی و تاییدات درخواستی را وارد کنید.

تماس دارالترجمه با شما

در اسرع وقت از دارالترجمه با شما تماس گرفته می‌شود و پیک موتوری رایگان دارالترجمه در هنگام جهت دریافت مدارک به سمت شما اعزام خواهد شد.

انجام و تحویل ترجمه رسمی

بعد از دریافت مدارک، شما را به صورت آنلاین از طریق پیامک ، ایمیل و سایت دارالترجمه در جریان پیشرفت پروژه می‌گذاریم و در زمان مقرر ترجمه های شما را تحویل می‌دهیم.

با ساترا امکانات بیشتری داشته باشید

برای ترجمه مدارک دانشگاهیم به این مرکز رجوع کردم. برخورد کارکنان مناسب بود. مدارک رو از شما تحویل می گیرند و در همون ابتدا بهتون زمان تحویل رو اعلام می کنند. قیمت ها بر طبق تعرفه است. در طول انجام کار شما از طریق ایمیل و یا پیامک در جریان پیشرفت کارتون قرار می گیرید. نسخه اولیه ترجمه برای شما ارسال میشه، تا چک کنید و در صورت وجود اشکال اصلاح بشه که در مورد کار من یک مورد اشکال جزیی وجود داشت، که از طریق لینک فراهم شده توسط ساترا اعلام شد و نهایتا توسط آنها برطرف شد. کلام آخر اینکه سرعت عمل خوبی دارند. من راضی هستم..
محمد طاهری
مشتری ساترا
من بسیار راضی بودم.به موقع مدارک رو تحویل میگیرن و به موقع تحویل می‌دهند. رفتارشون عالی و کارشون بسیار حرفه ای است.
هما اثنی عشری
مشتری ساترا
از نظر تعرفه با جاهای دیگه مقایسه نکردم. چون من به دلیل مشغله زیاد دنبال ترجمه رسمی آنلاین بودم در جستجوی گوگل با ساترا آشنا شدم و کاملاً هم راضی بودم. هم اظ نظر کیفیت هم از نظر راهنمایی و اخلاق پرسنل. پیک هم به موقع هم برای گرفتن مدارک اومد و هم برای تحویل مدارک. حتماً پیشنهاد میکنم.
آروین صارمی
مشتری ساترا

پیک فوری و رایگان دارالترجمه ساترا برای ارسال و دریافت مدارک در هنگام آماده است!

اگر میخواهید به کشوری دیگر مهاجرت کنید حتما می دانید که باید اسناد و مدارک مورد نیاز خود را به صورت ترجمه ترجمه کنید . برای این کار دارالترجمه های رسمی دایر شده اند تا علاوه بر مهاجرت به هر دلیل دیگری به ترجمه ی رسمی سند مورد نظر خود نیاز داشتید بتوانید آن ها را ترجمه کنید . دارالترجمه های رسمی در اغلب نقاط تهران وجود دارند تا بتوانند نیازهای ترجمه ی افراد هر منطقه را برطرف کنند.  دارالترجمه رسمی در هنگام رسالت یکی از انواع دارالترجمه هایی است که اگر ساکن شرق هستید می توانید با مراجعه به آن اسناد و مدارک مورد نظر خود را ترجمه کنید . دارالترجمه رسمی محدوده هنگام هر روز با تعداد زیادی مراجعه کننده رو به رو بوده و نیاز افراد در زمینه ی ترجمه ی اسناد و مدارک را برآورده می کند . البته می توان گفت دارالترجمه رسمی نزدیک هنگام نیز مانند هر دارالترجمه ی رسمی دیگر مشکلات خود را دارد . ممکن است افراد دسترسی مناسب برای مراجعه ی حضوری برای تحویل مدارک مورد نظر خود و و دریافت مجدد آن بعد از ترجمه را نداشته باشند . به ویژه آن که امروزه با توجه به حجم زیاد ترافیک افراد باید زمان زیادی را به مراجعه ی حضوری به دارالترجمه های رسمی اختصاص دهند . هزینه های رفت و آمد هم که مشکل همیشگی ساکنان تهران است و همه به دنبال راه حلی هستند تا بتوانند تا حد امکان همه ی کارهای خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند . علاوه بر این مشکلات ممکن است دارالترجمه رسمی در هنگام و یا هر دارالترجمه ی رسمی دیگری که به آن مراجعه می کنید نتواند در تاریخ مقرر ترجمه ی شما را تحویل دهد و این مسئله ممکن است برای افرادی که به ترجمه ی فوری اسناد و مدارکشان نیاز دارند مشکل ساز باشد .  موارد ذکر شده و مشکلات احتمالی دیگری که ممکن است به دلیل مراجعه ی حضوری به دارالترجمه ها برای افراد به وجود آید ، باعث شده مراجعه کنندگان به دنبال راه حلی برای ترجمه ی آسان تر و در عین حال سریع تر اسناد و مدارک خود باشند . از طرف دیگر کیفیت ترجمه و امکان ترجمه به زبان مقصد مورد نظر در دارالترجمه نیز دو فاکتور بسیار مهم هستند که نمی توان از آن ها به سادگی گذشت .

ما با آگاهی از دغدغه های افراد برای ترجمه ی رسمی اسناد و مدارک ، دارالترجمه ای به نام ساترا تاسیس کرده ایم که می تواند به شما کمک کند از مشکلاتی که ممکن از در مراحل ترجمه ی رسمی اسناد و مدارکتان با آن رو به رو شوید ، به راحتی عبور کنید و به بهترسن ترجمه ی رسمی سند مورد نظر خود برسید . اما شاید برای شما هم سوال باشد که دارالترجمه ی رسمی ساترا چطور می تواند اسناد و مدارک را به صورت غیر حضوری برای شما ترجمه کند؟ کافی است به سایت دارالترجمه ی رسمس ساترا مراجعه کنید و از میان تمامی اسناد و مدارکی که ساترا قادر به ترجمه ی آن است سند مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش خود را با اطلاعات کامل ثبت کنید . بقیه کار را به دارالترجمه ی رسمی ساترا بسپارید . برای اطلاعات بیشتر به سایت ساترا مراجعه کنید و یا با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید .

بستن