دارالترجمه در اقدسیه

ساترا اولین دارالترجمه رسمی آنلاین در ایران است که خدمات ترجمه رسمی به صورت فوری را بدون نیاز به حضور فیزیکی شما انجام می دهد. شما هرجای اقدسیه باشید پیک ما به صورت رایگان مدارک شما رو تحویل می گیره کارهای ترجمه رو انجام می دیم و دوباره با پیک رایگان براتون ارسال می کنیم.

انتخاب سند

سند مورد نظر خود را مانند شناسنامه، دانشنامه و ریزنمرات از لیست اسناد انتخاب کنید. سپس، اطلاعات موردنیاز دارالترجمه مانند تعداد نسخه‌ها، اسپل اسامی و تاییدات درخواستی را وارد کنید.

تماس دارالترجمه با شما

در اسرع وقت از دارالترجمه با شما تماس گرفته می‌شود و پیک موتوری رایگان دارالترجمه در اقدسیه جهت دریافت مدارک به سمت شما اعزام خواهد شد.

انجام و تحویل ترجمه رسمی

بعد از دریافت مدارک، شما را به صورت آنلاین از طریق پیامک ، ایمیل و سایت دارالترجمه در جریان پیشرفت پروژه می‌گذاریم و در زمان مقرر ترجمه های شما را تحویل می‌دهیم.

با ساترا امکانات بیشتری داشته باشید

برای ترجمه مدارک دانشگاهیم به این مرکز رجوع کردم. برخورد کارکنان مناسب بود. مدارک رو از شما تحویل می گیرند و در همون ابتدا بهتون زمان تحویل رو اعلام می کنند. قیمت ها بر طبق تعرفه است. در طول انجام کار شما از طریق ایمیل و یا پیامک در جریان پیشرفت کارتون قرار می گیرید. نسخه اولیه ترجمه برای شما ارسال میشه، تا چک کنید و در صورت وجود اشکال اصلاح بشه که در مورد کار من یک مورد اشکال جزیی وجود داشت، که از طریق لینک فراهم شده توسط ساترا اعلام شد و نهایتا توسط آنها برطرف شد. کلام آخر اینکه سرعت عمل خوبی دارند. من راضی هستم..
محمد طاهری
مشتری ساترا
من بسیار راضی بودم.به موقع مدارک رو تحویل میگیرن و به موقع تحویل می‌دهند. رفتارشون عالی و کارشون بسیار حرفه ای است.
هما اثنی عشری
مشتری ساترا
از نظر تعرفه با جاهای دیگه مقایسه نکردم. چون من به دلیل مشغله زیاد دنبال ترجمه رسمی آنلاین بودم در جستجوی گوگل با ساترا آشنا شدم و کاملاً هم راضی بودم. هم اظ نظر کیفیت هم از نظر راهنمایی و اخلاق پرسنل. پیک هم به موقع هم برای گرفتن مدارک اومد و هم برای تحویل مدارک. حتماً پیشنهاد میکنم.
آروین صارمی
مشتری ساترا

پیک فوری و رایگان دارالترجمه ساترا برای ارسال و دریافت مدارک در اقدسیه آماده است!

در مناطق مختلف شمال تهران تعداد زیادی دارالترجمه ی رسمی دایر شده است که معمولا افراد برای ترجمه ی رسمی اسناد و مدارک خود به زبان مورد نظرشان به آن ها مراجعه می کنند . در نتیجه هدف از دایر شدن این دارالترجمه های رسمی از جمله دارالترجمه اقدسیه و اطراف آن ، ترجمه ی رسمی اسناد و مدارک است . امروزه با توجه به افزایش تعداد مراجعه کنندگان به دارالترجمه رسمی محدوده اقدسیه این دارالترجمه های رسمی با حجم زیادی از ترجمه ها رو به رو هستند که می تواند  مشکلاتی هم دارالترجمه رسمی در اقدسیه و هم مراجعه کنندگان را به وجود آورد . به عنوان مثال امکان دارد اسناد و مدارکی که مراجعه کنندگان برای ترجمه به دارالترجمه رسمی نزدیک اقدسیه سپرده اند ، در زمان مقرر ترجمه نشود و این مراکز نتوانند به موقع پاسخگوی همه ی مراجعه کنندگان باشند . علاوه بر این هزینه های رفت و آمد برای مراجعه ی حضوری به دارالترجمه ی رسمی در اقدسیه نیز از دیگر مشکلاتی است که برای مراجعه کنندگان به وجود می آید . همچنین آن ها باید زمان زیادی را برای مراجعه ی حضوری به دارالترجمه ی رسمی محدوده اقدسیه برای تحویل و بعد دریافت آن بگذارند . تمام این مشکلات می تواند فرایند ترجمه ی رسمی اسناد و مدارک را برای مراجعه کنندگان سخت کند . در نتیجه مانند هر مشکل دیگری به راه حلی اساسی برای حل آن نیاز است تا مراجعه کنندگان بتوانند با استفاده از آن به راحتی و بدون مشکل اسناد و مدارک خود را به صورت رسمی ترجمه کنند . اما چطور می توان این مشکلات مراجعه ی حضوری به دارالترجمه ی رسمی در اقدسیه و یا هر دارالترجمه ی دیگری را حل کرد ؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت بسیاری از کارها آسان تر شده است . دارالترجمه های رسمی نیز از این امر مستثنا نیستند و توسعه ی اینترنت به آسان شدن ترجمه ی رسمی اسناد و مدارک کمک کرده است . اما به چه صورت : ساترا به عنوان دارالترجمه ی رسمی غیر حضوری این امکان را برای مراجعه کنندگان فراهم کرده است که بدون نیاز به مراجعه ی حضوری به دارالترجمه ی رسمی در اقدسیه و یا هر دارالترجمه ی رسمی دیگر بتوانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن اسناد و مدارک مورد نظر خود را با زبان مقصد به صورت رسمی ترجمه کنند . ترجمه ی رسمی اسناد و مدارک در دارالترجمه ی رسمی ساترا هزینه های رفت و آمد را برای مراجعه کنندگان از بین برده است و آن ها به ساده ترین شکل می توانند سفارش ترجمه ی خود را ثبت کنند . کافی است به سایت دارالترجمه ی رسمی ساترا مراجعه کنید ، کلیه ی اسناد و مدارکی را که ساترا قادر به ترجمه ی آن ها است مشاهده کرده و از میان آن ها اسناد و مدارکی را که قصد ترجمه ی آن را دارید انتخاب کنید . با ثبت سفارش ترجمه و مشخصات خود باقی کارها را به دارالترجمه ی ساترا بسپارید . در کمترین زمان ممکن پیک ساترا برای تحویل اسناد و مدارک شما درب منزل شما خواهد بود تا آن را به دست مترجمان خبره ی ساترا برساند . بعد از ترجمه ی اسناد و مدارک نیز می توانید هم خودتان به دارالترجمه ی رسمی ساترا مراجعه کنید و هم مجددا درخواست پیک نمایید تا مدارک ترجمه شده را به دست شما برساند .

بستن