دارالترجمه در ولنجک

ساترا اولین دارالترجمه آنلاین در ایران است که خدمات ترجمه رسمی به صورت فوری را بدون نیاز به حضور فیزیکی شما انجام می دهد.شما هرجای ولنجک باشید پیک ما به صورت رایگان مدارک شما رو تحویل می گیره کارهای ترجمه رو انجام می دیم و دوباره با پیک رایگان براتون ارسال می کنیم.

انتخاب سند

سند مورد نظر خود را مانند شناسنامه، دانشنامه و ریزنمرات از لیست اسناد انتخاب کنید. سپس، اطلاعات موردنیاز دارالترجمه مانند تعداد نسخه‌ها، اسپل اسامی و تاییدات درخواستی را وارد کنید.

تماس دارالترجمه با شما

در اسرع وقت از دارالترجمه با شما تماس گرفته می‌شود و پیک موتوری رایگان دارالترجمه در ولنجک جهت دریافت مدارک به سمت شما اعزام خواهد شد.

انجام و تحویل ترجمه رسمی

بعد از دریافت مدارک، شما را به صورت آنلاین از طریق پیامک ، ایمیل و سایت دارالترجمه در جریان پیشرفت پروژه می‌گذاریم و در زمان مقرر ترجمه های شما را تحویل می‌دهیم.

با ساترا امکانات بیشتری داشته باشید

برای ترجمه مدارک دانشگاهیم به این مرکز رجوع کردم. برخورد کارکنان مناسب بود. مدارک رو از شما تحویل می گیرند و در همون ابتدا بهتون زمان تحویل رو اعلام می کنند. قیمت ها بر طبق تعرفه است. در طول انجام کار شما از طریق ایمیل و یا پیامک در جریان پیشرفت کارتون قرار می گیرید. نسخه اولیه ترجمه برای شما ارسال میشه، تا چک کنید و در صورت وجود اشکال اصلاح بشه که در مورد کار من یک مورد اشکال جزیی وجود داشت، که از طریق لینک فراهم شده توسط ساترا اعلام شد و نهایتا توسط آنها برطرف شد. کلام آخر اینکه سرعت عمل خوبی دارند. من راضی هستم..
محمد طاهری
مشتری ساترا
من بسیار راضی بودم.به موقع مدارک رو تحویل میگیرن و به موقع تحویل می‌دهند. رفتارشون عالی و کارشون بسیار حرفه ای است.
هما اثنی عشری
مشتری ساترا
از نظر تعرفه با جاهای دیگه مقایسه نکردم. چون من به دلیل مشغله زیاد دنبال ترجمه رسمی آنلاین بودم در جستجوی گوگل با ساترا آشنا شدم و کاملاً هم راضی بودم. هم اظ نظر کیفیت هم از نظر راهنمایی و اخلاق پرسنل. پیک هم به موقع هم برای گرفتن مدارک اومد و هم برای تحویل مدارک. حتماً پیشنهاد میکنم.
آروین صارمی
مشتری ساترا

پیک فوری و رایگان دارالترجمه ساترا برای ارسال و دریافت مدارک در ولنجک آماده است!

دارالترجمه سازمانی است که افراد با اهداف مختلف اسناد و مدارک مختلف از جمله شناسنامه ،‌ مدارک تحصیلی ، کارت ملی و حتی سند خانه و ماشین خود را به آن ها می سپارند تا آن ها این مدارک را به زبان مورد نظر مراجعه کنندگان درآورند . امروزه به دلایل مختلف از جمله مهاجرت افراد به این سازمان ها مراجعه کرده و به زبان های مختلف اسناد و مدارک خود را ترجمه می کنند . با توجه به افزایش تعداد متقاضیان ،‌ امروزه دارالترجمه های رسمی و غیر رسمی در سراسر نقاط تهران دایر شده است که این نیاز افراد را بر آورده کنند و همه روزه با حجم زیادی از افراد رو به رو هستند . یکی از معروف ترین دارالترجمه رسمی تهران ولنجک است که در این قسمت قصد داریم آن را معرفی کنیم .

دارالترجمه رسمی ولنجک در منطقه ی شمال تهران واقع شده است که تعداد زیادی دارالترجمه را در بر می گیرد. دارالترجمه رسمی در ولنجک تهران با ارائه ی خدمات ترجمه ی رسمی و غیر رسمی و با رعایت قوانین و اصول مشتری مداری بنا شده و با استفاده از مترجم های با تجربه و حرفه ای و مشاورین خود مدارک شما را به هر زبانی که بخواهید ترجمه می کند . اما مراجعه به این دارالترجمه ها مشکلات زیادی به همراه دارد . مشکلاتی مانند هزینه ها ، ترافیک رفت و آمد و مدت زمان طولانی ترجمه ها از دغدغه های اصلی مراجعه کنندگان به دفاتر دارالترجمه از جمله دارالترجمه رسمي ولنجك است و بسیاری از افراد به دنبال راه حلی ساده تر هستند .دارالترجمه رسمی محله ولنجک.

پیشنهاد ما به شما دارالترجمه ساترا است . ساترا دارالترجمه ای است که به صورت غیر حضوری مدارک شما را ترجمه می کند . برای ترجمه ی رسمی مدارک خود در ساترا کافی است به سایت ساترا مراجعه کنید ،‌ روی مدرکی که می خواهید ترجمه شود کلیک کرده و آن را انتخاب کنید . پیک ساترا در کمترین زمان ممکن درب منزل شما اسناد و مدارکتان را تحویل خواهد گرفت و به بخش ترجمه ی رسمی می رساند . شما می توانید به صورت آنلاین (سایت ساترا و ایمیل شخصی) و یا از طریق پیامک در جریان روند ترجمه ی مدارک قرار بگیرید و از آن مطلع شوید . در کمترین زمان ممکن مدارک شما به همراه مهر مترجم رسمی ساترا و تاییدات لازم در صورت نیاز به شما تحویل داده خواهد شد . اگر ساکن شمال تهران هستید دیگر نیازی نیست به دنبال دارالترجمه رسمي در ولنجك و یا نقاط دیگر باشید . ترجمه ی خود را با اطمینان خاطر به ساترا بسپارید . از جمله مزیت های ساترا به عنوان دارالترجمه ای مدرن و پیشرفته نسبت به دارالترجمه های سنتی و قدیمی می توان به بررسی مدارک پیش از ارسال اصل آن ها توسط ساترا ،‌ بررسی ترجمه پیش از پرینت نهایی ،‌ گزارش مرحله به مرحله ی سفارش شما توسط این سازمان بدون نیاز به مراجعه ی حضوری اشاره کرد . در صورتی که دارالترجمه های حضوری مشکلانی از قبیل سردرگمی در ارسال مدارک و ارسال مدارک ناقص ،‌ خطاهای غافلگیر کننده در پرینت نهایی ، بی خبری از وضعیت مدارک و ترجمه و مهم تر از همه اتلاف وقت و انرژی در ترافیک های شدید شهری را به همراه داشت . با ساترا می توانید به راحتی از این مشکلات بگذرید و بهترین ترجمه توسط بهترین مترجمان را به آسانی در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید . کافی است به ساترا اعتماد کنید و بهترین مدارک و اسناد را از این سازمان تحویل بگیرید.

بستن