دارالترجمه در ونک

ساترا اولین دارالترجمه آنلاین در ایران است که خدمات ترجمه رسمی به صورت فوری را بدون نیاز به حضور فیزیکی شما انجام می دهد.شما هرجای ونک باشید پیک ما به صورت رایگان مدارک شما رو تحویل می گیره کارهای ترجمه رو انجام می دیم و دوباره با پیک رایگان براتون ارسال می کنیم.

انتخاب سند

سند مورد نظر خود را مانند شناسنامه، دانشنامه و ریزنمرات از لیست اسناد انتخاب کنید. سپس، اطلاعات موردنیاز دارالترجمه مانند تعداد نسخه‌ها، اسپل اسامی و تاییدات درخواستی را وارد کنید.

تماس دارالترجمه با شما

در اسرع وقت از دارالترجمه با شما تماس گرفته می‌شود و پیک موتوری رایگان دارالترجمه در ونک جهت دریافت مدارک به سمت شما اعزام خواهد شد.

انجام و تحویل ترجمه رسمی

بعد از دریافت مدارک، شما را به صورت آنلاین از طریق پیامک ، ایمیل و سایت دارالترجمه در جریان پیشرفت پروژه می‌گذاریم و در زمان مقرر ترجمه های شما را تحویل می‌دهیم.

با ساترا امکانات بیشتری داشته باشید

برای ترجمه مدارک دانشگاهیم به این مرکز رجوع کردم. برخورد کارکنان مناسب بود. مدارک رو از شما تحویل می گیرند و در همون ابتدا بهتون زمان تحویل رو اعلام می کنند. قیمت ها بر طبق تعرفه است. در طول انجام کار شما از طریق ایمیل و یا پیامک در جریان پیشرفت کارتون قرار می گیرید. نسخه اولیه ترجمه برای شما ارسال میشه، تا چک کنید و در صورت وجود اشکال اصلاح بشه که در مورد کار من یک مورد اشکال جزیی وجود داشت، که از طریق لینک فراهم شده توسط ساترا اعلام شد و نهایتا توسط آنها برطرف شد. کلام آخر اینکه سرعت عمل خوبی دارند. من راضی هستم..
محمد طاهری
مشتری ساترا
من بسیار راضی بودم.به موقع مدارک رو تحویل میگیرن و به موقع تحویل می‌دهند. رفتارشون عالی و کارشون بسیار حرفه ای است.
هما اثنی عشری
مشتری ساترا
از نظر تعرفه با جاهای دیگه مقایسه نکردم. چون من به دلیل مشغله زیاد دنبال ترجمه رسمی آنلاین بودم در جستجوی گوگل با ساترا آشنا شدم و کاملاً هم راضی بودم. هم اظ نظر کیفیت هم از نظر راهنمایی و اخلاق پرسنل. پیک هم به موقع هم برای گرفتن مدارک اومد و هم برای تحویل مدارک. حتماً پیشنهاد میکنم.
آروین صارمی
مشتری ساترا

پیک فوری و رایگان دارالترجمه ساترا برای ارسال و دریافت مدارک در ونک آماده است!

حتما دنبال دارالترجمه در ونک بوده اید . دارالترجمه های دایر در میدان ونک و اطراف آن  یکی از معروف ترین و در عین حال شلوغ ترین دارالترجمه های شهر تهران هستند که همه روزه افراد زیادی از دانشجوها گرفته تا مهاجران به این سازمان ها مراجعه کرده و به دنبال ترجمه ی مدرک و اسناد خود هستند . همان طور که می دانید منطقه ی ونک یکی از شلوغ ترین و پر ترددترین مناطق شهر تهران است به شکلی که نمی توان در هیچ ساعتی از روز این منطقه را خلوت پیدا کرد . در نتیجه کسانی که به دارالترجمه رسمی اطراف میدان ونک مراجعه می کنند باید ساعت ها ترافیک و شلوغی را از سر بگذرانند تا به این مرکز برسند . همچنین با توجه به حجم زیاد ترجمه ها به زبان ها ی مختلف نمی توان توقع داشت که اسناد و مدارک در زمان کوتاه ترجمه شوند و حتی کیفیت ترجمه ها را نیز نمی توان تضمین کرد . دارالترجمه ونک ادرس مشخصی ندارد و نیتوانید شعب بسیاری از دارالترجمه ها را در این منطقه بیابید . اگرچه بسیاری از افراد مایل اند به این مرکز مراجعه کنند اما راه های بهتری برای ترجمه ی رسمی مدارک وجود دارد . با وجود این که دارالترجمه اسپانیایی ونک متقاضیان زیادی دارد و پیدا کردن دارالترجمه رسمی اسپانیایی کمی مشکل است اما می توان با مراجعه ی غیر حضوری از طریق دارالترجمه ی ساترا نیز مدارک و اسناد را به این زبان ترجمه کرد . همچنین دارالترجمه ی ساترا نسبت به دارالترجمه های ونک با قیمت ارزان تری مدارک شما را ترجمه خواهد کرد . با ساترا ساکنان ونک دارالترجمه رسمی تهران را به خانه ی خود می آورند و مدارک ترجمه شده ی خود را در کمترین زمان ممکن از این دارالترجمه تحویل می گیرند. کافی است به سایت یاترا مراجعه کنید و مدارک یا اسناد مورد نظر خود را ثبت نمایید تا در کمترین زمان ممکن پیک ساترا بر اساس آدرس داده شده به سیستم درب منزل شما مدارکی را که قصد دارید ترجمه شود از شما تحویل بگیرد . باقی کارها را به ساترا بسپارید . می توانید برای اطلاع از فرایند ترجمه ی اسنادتان به سایت دارالترجمه رسمی ساترا مراجعه کنید و یا از طریق ایمیل خود آن را پیگیری نمایید . ساترا کیفیت ترجمه ی مدارک شما را تضمین کرده و بهترین ترجمه را به شما تحویل خواهد داد . همچنین مدارک ترجمه شده با مهر مترجم و تاییدات لازمه همراه خواهد بود . یکی از مزیت های دارالترجمه ی ساترا نسبت به سایر دارالترجمه های رسمی آن است که می توانید زبان مقصد خود را انتخاب کنید و در این زمینه هیچ محدودیتی وجود ندارد . لذا تنها زبان قابل ترجمه زبان انگلیسی نیست و امروزه بسیاری از مدارک و اسناد به زبان آلمانی ، روسی ، ترکی استانبولی و … نیز ترجمه می شوند . پس با خیال راحت مدارک خود را به ما بسپارید و ترجمه شده تحویل بگیرید . البته زمان ترجمه ی مدارک شما بسته به نوع آن و همچنین نوع زبانی که انتخاب می کنید متفاوت است . مسلما ترجمه ی رسمی مدارک به زبان انگلیسی نسبت به ترجمه ی رسمی مدارک به زبان آلمانی به زمان کمتری نیاز دارد . برای اطلاعات بیشتر در مورد دارالترجمه ی ساترا می توانید به سایت ساترا مراجعه کنید یا با مشاوران ما جهت مشاوره ی رایگان تماس حاصل فرمایید .

بستن