دارالترجمه در میدان ولیعصر

ساترا اولین دارالترجمه آنلاین در ایران است که خدمات ترجمه رسمی به صورت فوری را بدون نیاز به حضور فیزیکی شما انجام می دهد.شما هرجای میدان ولیعصر باشید پیک ما به صورت رایگان مدارک شما رو تحویل می گیره کارهای ترجمه رو انجام می دیم و دوباره با پیک رایگان براتون ارسال می کنیم.

انتخاب سند

سند مورد نظر خود را مانند شناسنامه، دانشنامه و ریزنمرات از لیست اسناد انتخاب کنید. سپس، اطلاعات موردنیاز دارالترجمه مانند تعداد نسخه‌ها، اسپل اسامی و تاییدات درخواستی را وارد کنید.

تماس دارالترجمه با شما

در اسرع وقت از دارالترجمه با شما تماس گرفته می‌شود و پیک موتوری رایگان دارالترجمه در میدان ولیعصر جهت دریافت مدارک به سمت شما اعزام خواهد شد.

انجام و تحویل ترجمه رسمی

بعد از دریافت مدارک، شما را به صورت آنلاین از طریق پیامک ، ایمیل و سایت دارالترجمه در جریان پیشرفت پروژه می‌گذاریم و در زمان مقرر ترجمه های شما را تحویل می‌دهیم.

با ساترا امکانات بیشتری داشته باشید

برای ترجمه مدارک دانشگاهیم به این مرکز رجوع کردم. برخورد کارکنان مناسب بود. مدارک رو از شما تحویل می گیرند و در همون ابتدا بهتون زمان تحویل رو اعلام می کنند. قیمت ها بر طبق تعرفه است. در طول انجام کار شما از طریق ایمیل و یا پیامک در جریان پیشرفت کارتون قرار می گیرید. نسخه اولیه ترجمه برای شما ارسال میشه، تا چک کنید و در صورت وجود اشکال اصلاح بشه که در مورد کار من یک مورد اشکال جزیی وجود داشت، که از طریق لینک فراهم شده توسط ساترا اعلام شد و نهایتا توسط آنها برطرف شد. کلام آخر اینکه سرعت عمل خوبی دارند. من راضی هستم..
محمد طاهری
مشتری ساترا
من بسیار راضی بودم.به موقع مدارک رو تحویل میگیرن و به موقع تحویل می‌دهند. رفتارشون عالی و کارشون بسیار حرفه ای است.
هما اثنی عشری
مشتری ساترا
از نظر تعرفه با جاهای دیگه مقایسه نکردم. چون من به دلیل مشغله زیاد دنبال ترجمه رسمی آنلاین بودم در جستجوی گوگل با ساترا آشنا شدم و کاملاً هم راضی بودم. هم اظ نظر کیفیت هم از نظر راهنمایی و اخلاق پرسنل. پیک هم به موقع هم برای گرفتن مدارک اومد و هم برای تحویل مدارک. حتماً پیشنهاد میکنم.
آروین صارمی
مشتری ساترا

پیک فوری و رایگان دارالترجمه میدان ولیعصر برای ارسال و دریافت مدارک در میدان ولیعصر آماده است!

حتما نام دارالترجمه ساترا تهران در میدان ولیعصر و اطراف آن را شنیده اید.  های میدان ولیعصر تهران یکی از پر مراجعه کننده ترین دارالترجمه های مرکز تهران است . همه روزه افراد زیادی برای ترجمه ی رسمی مدارک خود به این سازمان ها مراجعه می کنند و در میان ازدحام و شلوغی به دنبال ترجمه ی اسناد خود به زبان مورد نظر هستند . اغلب افرادی که ساکن مناطق مرکزی تهران هستند به دنبال دارالترجمه حوالی میدان ولیعصر و یا اطراف آن می گردند . اغلب افرادی که به دارالترجمه رسمی میدان ولیعصر تهران و سایر دارالترجمه ها در آن محدوده مراجعه می کنند زمان زیادی را در انتظار ترجمه ی مدارک خود می گذرانند و ممکن است ترجمه ی آن ها هفته ها طول بکشد . نکته ی دیگر در مورد دارالترجمه رسمی نزدیک میدان ولیعصر آن است که امکان دارد مترجم مورد نظر برای ترجمه ی مدارک شما به زبانی خاص را نداشته باشد . از آن جا که امروزه همه ی کارها به صورت اینترنتی انجام می شود ، ترجمه ی مدارک رسمی شما هم از این امر مستثنا نیست  . در نتیجه دیگر نیازی نیست به دنبال دارالترجمه در میدان ولیعصر بگردید . می توانید به راحتی با مراجعه به سایت ساترا و ثبت سفارش خود به راحت ترین شکل ممکن اسناد و مدارک خود را به هر زبانی که بخواهید ترجمه کنید . حالا اصلا ساترا چیست .

ساترا دارالترجمه ی رسمی است که کار ترجمه ی اسناد و مدارک را برای شما آسان کرده و می توانید طی فرایندی آسان به راحتی آن ها را ترجمه کنید . کافی است به سایت دارالترجمه ی ساترا مراجعه کنید و تمام نمونه های مدارکی را که ساترا می تواند برای شما ترجمه کند مشاهده نمایید . سپس سندی را که می خواهید ترجمه شود انتخاب کنید و بقیه کارها را به ساترا بسپارید . در کمترین زمان ممکن پیک دارالترجمه ی ساترا مدارک مورد نظر شما را به صورت رایگان تحویل گرفته و به سازمان دارالترجمه ساترا برای ترجمه تحویل می دهد . از آن به بعد اسناد و مدارک شما توسط مترجمان ساترا در فرایند ترجمه قرار گرفته و شما می توانید مرحله به مرحله ی پروسه ی ترجمه تان را از طریق ایمیل شخصی یا با مراجعه به سایت دارالترجمه ی ساترا پیگیری نمایید .  ساترا این اطمینان را به شما می دهد که اسناد و مدارک شما در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت ترجمه شده و به شما تحویل داده خواهد شد . همچنین ترجمه ی شما با مهر مترجم رسمی و تاییدیه ی دادگستری و وزارت خارجه (در صورت نیاز) همراه خواهد بود . جالب آن است که خود ساترا دارالترجمه نزدیک میدان ولیعصر بوده و می توانید به صورت حضوری نیز به این دارالترجمه رسمی مراجعه کنید . اگر به دنبال دارالترجمه محدوده میدان ولیعصر می گردید ساترا منتظر شماست و با ارائه ی بهترین خدمات در خدمت شما خواهد بود . یکی از مزیت های دارالترجمه ی رسمی ساترا نسبت به سایر دارالترجمه ها آن است که تقریبا تمام زبان های مقصد را که مد نظر مراجعه کنندگان است دارا می باشد . پس اگر قصد ترجمه ی اسناد و مدارک خود به زبانی دیگر را دارید آن را به ما بسپارید . برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت دارالترجمه ی رسمی ساترا مراجعه کنید و یا جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

بستن