دارالترجمه در سعادت آباد

ساترا اولین دارالترجمه رسمی آنلاین در ایران است که خدمات ترجمه رسمی به صورت فوری را بدون نیاز به حضور فیزیکی شما انجام می دهد.شما هرجای سعادت آباد باشید پیک ما به صورت رایگان مدارک شما رو تحویل می گیره کارهای ترجمه رو انجام می دیم و دوباره با پیک رایگان براتون ارسال می کنیم.

انتخاب سند

سند مورد نظر خود را مانند شناسنامه، دانشنامه و ریزنمرات از لیست اسناد انتخاب کنید. سپس، اطلاعات موردنیاز دارالترجمه مانند تعداد نسخه‌ها، اسپل اسامی و تاییدات درخواستی را وارد کنید.

تماس دارالترجمه با شما

در اسرع وقت از دارالترجمه با شما تماس گرفته می‌شود و پیک موتوری رایگان دارالترجمه در سعادت آباد جهت دریافت مدارک به سمت شما اعزام خواهد شد.

انجام و تحویل ترجمه رسمی

بعد از دریافت مدارک، شما را به صورت آنلاین از طریق پیامک ، ایمیل و سایت دارالترجمه در جریان پیشرفت پروژه می‌گذاریم و در زمان مقرر ترجمه های شما را تحویل می‌دهیم.

با ساترا امکانات بیشتری داشته باشید

برای ترجمه مدارک دانشگاهیم به این مرکز رجوع کردم. برخورد کارکنان مناسب بود. مدارک رو از شما تحویل می گیرند و در همون ابتدا بهتون زمان تحویل رو اعلام می کنند. قیمت ها بر طبق تعرفه است. در طول انجام کار شما از طریق ایمیل و یا پیامک در جریان پیشرفت کارتون قرار می گیرید. نسخه اولیه ترجمه برای شما ارسال میشه، تا چک کنید و در صورت وجود اشکال اصلاح بشه که در مورد کار من یک مورد اشکال جزیی وجود داشت، که از طریق لینک فراهم شده توسط ساترا اعلام شد و نهایتا توسط آنها برطرف شد. کلام آخر اینکه سرعت عمل خوبی دارند. من راضی هستم..
محمد طاهری
مشتری ساترا
من بسیار راضی بودم.به موقع مدارک رو تحویل میگیرن و به موقع تحویل می‌دهند. رفتارشون عالی و کارشون بسیار حرفه ای است.
هما اثنی عشری
مشتری ساترا
از نظر تعرفه با جاهای دیگه مقایسه نکردم. چون من به دلیل مشغله زیاد دنبال ترجمه رسمی آنلاین بودم در جستجوی گوگل با ساترا آشنا شدم و کاملاً هم راضی بودم. هم اظ نظر کیفیت هم از نظر راهنمایی و اخلاق پرسنل. پیک هم به موقع هم برای گرفتن مدارک اومد و هم برای تحویل مدارک. حتماً پیشنهاد میکنم.
آروین صارمی
مشتری ساترا

پیک فوری و رایگان دارالترجمه یوسف آباد برای ارسال و دریافت مدارک در سعادت آباد آماده است!

حتما شما هم گذرتان به دارالترجمه های رسمی افتاده است . می توان گفت کمتر کسی است که حداقل اسم دارالترجمه یا مکانی برای ترجمه ی مدارک به صورت رسمی را نشنیده باشد . معمولا دانشجویان یا افرادی که به دنبال مهاجرت هستند به دنبال بهترین دارالترجمه برای ترجمه ی اسناد و مدارک خود می گردند . البته بسیاری از شرکت ها و سازمان ها نیز از مشتری های دارالترجمه های رسمی بوده و برای ترجمه ی اسناد خود به این مراکز نیاز دارند . محله ی سعادت آباد در شمال تهران یکی از محله هایی است که تعداد زیادی دارالترجمه رسمی از شعب دارالترجمه در بلوار دریا گرفته تا دارالترجمه رسمی سعادت آباد میدان کاج و اطراف آن همگی در این محدوده قرار دارند . به جرات می توان گفت شعب مختلف دارالترجمه رسمی سعادت آباد تهران همه روزه پاسخگوی بسیاری از مراجعه کنندگان خود می باشد . همچنین از آن جا که منطقه ی سعادت آباد یکی از در دسترس ترین و در نتیجه پر تردد ترین مناطق تهران است ، نه تنها بسیاری از ساکنین مناطق شمالی تهران بلکه ساکنان غرب تهران نیز اسناد و مدارک خود را برای ترجمه به شعب مختلف دارالترجمه رسمی در سعادت آباد می برند . اما باید گفت همین مسئله باعث شده حجم زیادی از اسناد و مدارک چه از طرف مردم عادی و چه از طرف شرکت ها و موسسه ها برای ترجمه روانه ی این سازمان ها شوند و تعداد این مراجعه کننده ها روز به روز زیاد شود . به همین دلیل ممکن است به دلیل این حجم زیاد ، ترجمه ی یک سند یا مدرک مدت زیادی طول بکشد . همچنین بسیاری از افراد به ویژه کسانی که برای ترجمه ی اسناد و مدارک خود عجله دارند به دنبال راه حلی بهتر برای ترجمه ی مدارک و اسناد خود هستند . راه حلی که بتوانند از طریق آن بدون مراجعه ی حضوری به دارالترجمه ها در کمترین زمان ممکن به بهترین شکل مدارک خود را ترجمه کنند و نگران صف زیاد سند های در انتظار ترجمه نباشند . اما آیا چنین راه حلی وجود دارد ؟

ساترا سال ها است به تمام مشکلاتی که مراجعه ی حضوری به دارالترجمه های رسمی به همراه دارد فکر کرده و آن ها را حل کره است . ساترا اولین دارالترجمه ی رسمی غیر حضوری است که افراد می توانند بدون مراجعه به آن مدارک و اسناد خود را ترجمه کنند . تمام اسنادی را که می توان در این دارالتجمه ی رسمی ترجمه کرد می توانید در سایت ساترا ببینید و مدارک مورد نظر را انتخاب کنید . سپس منتظر باشید تا پیک ساترا در کمترین زمان ممکن آن ها را از شما تحویل بگیرد . سپس می توانید تمام مراحل ترجمه ی خود را به صورت غیر حضوری از طریق ایمیل شخصی و یا با مراجعه به سایت ساترا پیگیری کنید . دارالترجمه ی رسمی ساترا نیز مانند دارالترجمه رسمی در سعادت آباد و هر جای دیگر مدارک شما را با مهر مترجم رسمی خود و تاییدیه ی دادگستری (در صورت نیاز) همراه می سازد . یکی از مهمترین مزایای دارالترجمه رسمی ساترا نسبت به سایر دارالترجمه ها آن است که نه تنها زبان انگلیسی بلکه زبان های دیگر از جمله آلمانی ، روسی و .. را نیز دارا بوده و می توانید به هر زبانی که خواستید اسناد و مدارک خود را ترجمه کنید . هممچنین زمان ترجمه ی اسناد و مدارک در دارالترجمه ی ساترا نسبت به سایر دارالترجمه های رسمی کمتر بوده و خیلی سریع می توانید مدارک ترجمه شده ی خود را تحویل بگیرید .

بستن