دارالترجمه در پونک

ساترا اولین دارالترجمه رسمی آنلاین در ایران است که خدمات ترجمه رسمی به صورت فوری را بدون نیاز به حضور فیزیکی شما انجام می دهد.شما هرجای پونک باشید پیک ما به صورت رایگان مدارک شما رو تحویل می گیره کارهای ترجمه رو انجام می دیم و دوباره با پیک رایگان براتون ارسال می کنیم.

انتخاب سند

سند مورد نظر خود را مانند شناسنامه، دانشنامه و ریزنمرات از لیست اسناد انتخاب کنید. سپس، اطلاعات موردنیاز دارالترجمه مانند تعداد نسخه‌ها، اسپل اسامی و تاییدات درخواستی را وارد کنید.

تماس دارالترجمه با شما

در اسرع وقت از دارالترجمه با شما تماس گرفته می‌شود و پیک موتوری رایگان دارالترجمه در پونک جهت دریافت مدارک به سمت شما اعزام خواهد شد.

انجام و تحویل ترجمه رسمی

بعد از دریافت مدارک، شما را به صورت آنلاین از طریق پیامک ، ایمیل و سایت دارالترجمه در جریان پیشرفت پروژه می‌گذاریم و در زمان مقرر ترجمه های شما را تحویل می‌دهیم.

با ساترا امکانات بیشتری داشته باشید

برای ترجمه مدارک دانشگاهیم به این مرکز رجوع کردم. برخورد کارکنان مناسب بود. مدارک رو از شما تحویل می گیرند و در همون ابتدا بهتون زمان تحویل رو اعلام می کنند. قیمت ها بر طبق تعرفه است. در طول انجام کار شما از طریق ایمیل و یا پیامک در جریان پیشرفت کارتون قرار می گیرید. نسخه اولیه ترجمه برای شما ارسال میشه، تا چک کنید و در صورت وجود اشکال اصلاح بشه که در مورد کار من یک مورد اشکال جزیی وجود داشت، که از طریق لینک فراهم شده توسط ساترا اعلام شد و نهایتا توسط آنها برطرف شد. کلام آخر اینکه سرعت عمل خوبی دارند. من راضی هستم..
محمد طاهری
مشتری ساترا
من بسیار راضی بودم.به موقع مدارک رو تحویل میگیرن و به موقع تحویل می‌دهند. رفتارشون عالی و کارشون بسیار حرفه ای است.
هما اثنی عشری
مشتری ساترا
از نظر تعرفه با جاهای دیگه مقایسه نکردم. چون من به دلیل مشغله زیاد دنبال ترجمه رسمی آنلاین بودم در جستجوی گوگل با ساترا آشنا شدم و کاملاً هم راضی بودم. هم اظ نظر کیفیت هم از نظر راهنمایی و اخلاق پرسنل. پیک هم به موقع هم برای گرفتن مدارک اومد و هم برای تحویل مدارک. حتماً پیشنهاد میکنم.
آروین صارمی
مشتری ساترا

پیک فوری و رایگان دارالترجمه یوسف آباد برای ارسال و دریافت مدارک در پونک آماده است!

دارالترجمه های رسمی مراکزی هستند که افراد برای ترجمه ی اسناد و مدارک خود به به آن ها مراجعه می کنند . امروزه با توجه به حجم زیاد مهاجرت مراجعه به دارالترجمه های رسمی بیش از پیش شده و البته این دسته از افراد تنها مراجعه کنندگان به این سازمان ها نیستند . برای پاسخ گویی به این نیاز برای ترجمه ، امروزه شعب مختلف دارالترجمه رسمی در سراسر تهران پراکنده شده اند تا افراد در هر نقطه از این شهر که ساکن هستند بتوانند به نزدیک ترین دارالترجمه رسمی اطرافشان مراجعه کنند . به عنوان مثال اگر ساکن غرب تهران هستید می توانید به شعب دارالترجمه رسمی پونک تهران برای ترجمه اسناد و مدارک خود مراجعه کنید . البته گاهی دارالترجمه رسمی پونک و اطراف آن با توجه به شلوغی زیاد این منطقه نمی توانند پاسخ گوی این حجم از مراجعه کننده ها باشند و ترجمه ی اسناد و مدارک آن ها بیش از حد طول می کشد . همچنین با توجه به حجم زیاد ترافیک در تهران افراد باید علاوه بر هزینه ی زیاد زمان زیادی را نیز برای یک ترجمه ی ساده از اسناد و مدارک خود صرف کنند که برای هیچ کس خوشایند نیست . فرقی نمی کند در میان مناطق مختلف دارالترجمه تهران پونک و خیابان های اطراف تهران را انتخاب می کنید و یا منطقه ای دیگر را. مشکلات مراجعه ی حضوری به دارالترجمه ها همچنان وجود دارد و افراد به دنبال راه حلی برای حل آن هستند تا بتوانند زمان و هزینه ی کمتری برای ترجمه ی اسناد و مدارک خود بگذارند . اما مسئله این جا است کا چطور می توان از این همه مشکل عبور کرد ؟ آیا می توان بدون مراجعه ی حضوری و به روشی ساده تر اسناد و مدارک را به صورت رسمی ترجمه کرد ؟

ساترا سال ها است این مشکل را برای کسانی که به دنبال ترجمه ی اسناد و مدارک خود هستند حل کرده است . با ساترا دیگر نیازی به مراجعه ی حضوری به شعب دارالترجمه رسمی در پونک و اطراف آن ندارید . به سادگی می توانید در هر کجای تهران که هستید اسناد و مدارک خود را در کمترین زمان ممکن و به بهترین شکل بدون صرف هزینه های رفت و آمد و اتلاف وقت اسناد و مدارک خود را ترجمه کنید .حال شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که ساترا چیست و چگونه این مشکل را حل می کند ؟ پاسخ این سوال ساده است ؟ ساترا دارالترجمه ی  رسمی در تهران است که می توانید بدون مراجعه ی حضوری به آن اسناد و مدارک خود را به صورت رسمی ترجمه کنید . برای این کار ابتدا به سایت دارالترجمه ی رسمی ساترا مراجعه کنید و تمام اسناد و مدارکی را که می توان از طریق این دارالترجمه ترجمه کرد مشاهده نمایید . بعد از انتخاب سند مورد نظر ، سفارش خود را ثبت نمایید و منتظر اقدام بعدی از طرف دارالترجمه ی رسمی ساترا باشید . پیک دارالترجمه ساترا به صورت رایگان در کمترین زمان ممکن برای تحویل مدارک مورد نظر شما درب منزل شما خواهد بود تا آن ها را به ساترا برساند . مدارک شما در ساترا توسط مترجمان خبره ترجمه شده و شما می توانید تمام مراحل ترجمه را از طریق ایمیل شخصی و یا با مراجعه به سایت دارالترجمه رسمی ساترا مشاهده و پیگیری کنید . همچنین در صورت نیاز ، ترجمه ی شما با مهر مترجم رسمی دارالترجمه ساترا و تاییدیه دادگستری همراه خواهد بود . ترجمه ی مدارک حداکثر ۲ روز زمان می برد و بعد از آن می توانید برای تحویل آن را دارالترجمه رسمی ساترا مراجعه کنید و یا مجددا درخواست پیک نموده و آن ها را به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید .

بستن