دارالترجمه در انقلاب

ساترا اولین دارالترجمه آنلاین در ایران است که خدمات ترجمه رسمی به صورت فوری را بدون نیاز به حضور فیزیکی شما انجام می دهد.شما هرجای انقلاب باشید پیک ما به صورت رایگان مدارک شما رو تحویل می گیره کارهای ترجمه رو انجام می دیم و دوباره با پیک رایگان براتون ارسال می کنیم.

انتخاب سند

سند مورد نظر خود را مانند شناسنامه، دانشنامه و ریزنمرات از لیست اسناد انتخاب کنید. سپس، اطلاعات موردنیاز دارالترجمه مانند تعداد نسخه‌ها، اسپل اسامی و تاییدات درخواستی را وارد کنید.

تماس دارالترجمه با شما

در اسرع وقت از دارالترجمه با شما تماس گرفته می‌شود و پیک موتوری رایگان دارالترجمه در انقلاب جهت دریافت مدارک به سمت شما اعزام خواهد شد.

انجام و تحویل ترجمه رسمی

بعد از دریافت مدارک، شما را به صورت آنلاین از طریق پیامک ، ایمیل و سایت دارالترجمه در جریان پیشرفت پروژه می‌گذاریم و در زمان مقرر ترجمه های شما را تحویل می‌دهیم.

با ساترا امکانات بیشتری داشته باشید

برای ترجمه مدارک دانشگاهیم به این مرکز رجوع کردم. برخورد کارکنان مناسب بود. مدارک رو از شما تحویل می گیرند و در همون ابتدا بهتون زمان تحویل رو اعلام می کنند. قیمت ها بر طبق تعرفه است. در طول انجام کار شما از طریق ایمیل و یا پیامک در جریان پیشرفت کارتون قرار می گیرید. نسخه اولیه ترجمه برای شما ارسال میشه، تا چک کنید و در صورت وجود اشکال اصلاح بشه که در مورد کار من یک مورد اشکال جزیی وجود داشت، که از طریق لینک فراهم شده توسط ساترا اعلام شد و نهایتا توسط آنها برطرف شد. کلام آخر اینکه سرعت عمل خوبی دارند. من راضی هستم..
محمد طاهری
مشتری ساترا
من بسیار راضی بودم.به موقع مدارک رو تحویل میگیرن و به موقع تحویل می‌دهند. رفتارشون عالی و کارشون بسیار حرفه ای است.
هما اثنی عشری
مشتری ساترا
از نظر تعرفه با جاهای دیگه مقایسه نکردم. چون من به دلیل مشغله زیاد دنبال ترجمه رسمی آنلاین بودم در جستجوی گوگل با ساترا آشنا شدم و کاملاً هم راضی بودم. هم اظ نظر کیفیت هم از نظر راهنمایی و اخلاق پرسنل. پیک هم به موقع هم برای گرفتن مدارک اومد و هم برای تحویل مدارک. حتماً پیشنهاد میکنم.
آروین صارمی
مشتری ساترا

پیک فوری و رایگان دارالترجمه ساترا برای ارسال و دریافت مدارک در انقلاب آماده است!

با توجه به حجم زیادی از افراد که روزانه از میدان انقلاب و خیابان آن رفت و آمد می کنند تعداد زیادی دارالترجمه رسمی در تهران در میدان انقلاب و اطراف آن وجود دارند . دارالترجمه های رسمی انقلاب تهران همه روزه پاسخگوی  تعداد زیادی از افراد بوده و مراجعه کنندگان آن ها بی شمارند . با وجود این که تعداد دارالترجمه رسمی در انقلاب محدود نیست اما اگر به یکی از دارالترجمه های رسمی تهران انقلاب مراجعه کنید خواهید دید که باید هفته ها و حتی ماه ها برای ترجمه ی رسمی مدارکتان منتظر بمانید . با این وجود به دلیل این که دارالترجمه رسمی در میدان انقلاب تهران و اطراف آن در مرکز شهر واقع شده است و بسیاری از دانشجو ها برای ترجمه ی مدارک خود ترجیح می دهند مدارک خود را به دارالترجمه رسمی دانشجو در میدان انقلاب و خیابان اطراف آن بسپارند ، هنوز هم مراجعه کنندگان به این مراکز زیاد است . به طور کلی در سراسر ایران یکی از پر مراجعه کننده ترین دارالترجمه رسمی تهران انقلاب است .

با توجه به موارد ذکر شده هزینه و زمان زیادی صرف ترجمه ی مدارک و اسناد در دارالترجمه ها به ویژه دارالترجمه های مرکز شهر تهران مانند دارالترجمه رسمی تهران خیابان انقلاب و اطراف آن می شود . اگر ساکن مرکز تهران هستید و به دنبال دارالترجمه ی رسمی در مرکز تهران هستید ما برای شما پیشنهاد دیگری داریم . دیگر نیازی نیست به دنبال پیدا کردن دارالترجمه رسمی در انقلاب باشید . از این به بعد در هر نقطه از تهران که باشید با ساترا می توانید اسناد ، مدارک و هر آنچه می خواهید را به هر زبان دیگر ترجمه کنید .

ساترا دارالترجمه ی انلاین رسمی غیر حضوری است که از طریق آن می توانید مدارک خود را به آسان ترین شکل ممکن ترجمه کنید . برای این کار به برداشتن چند گام بیشتر نیاز ندارید . ابتدا وارد سایت ساترا شوید و مدرکی که می خواهید ترجمه کنید را انتخاب کنید و منتظر خبر از طرف ساترا بمانید . در کمترین زمان ممکن پیک ساترا به صورت رایگان مدارک مورد نیاز را از شما تحویل گرفته و به دارالترجمه ی رسمی ساترا تحویل می دهد . پس از مدارک شما طی فرایندی ترجمه می شود و می توانید مراحل انجام کارتان را از طریق ایمیل یا خود سایت ساترا پیگیری کنید . بعد از آن که مدارک شما در کمترین زمان ممکن ترجمه شد ، پیک ساترا آن ها را به شما تحویل خواهد داد . برای اطلاعات بیشتر از فرایند ترجمه و قیمت و هزینه های ترجمه ی رسمی در ساترا می توانید به سایت ساترا مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب نمایید . یکی از مهمترین ویژگی ها و در واقع برتری ساترا نسبت به سایر دارالترجمه های رسمی در تهران آن است که تمام زبان های مورد نظر شما را دارا بوده و می توانید مدارک خود را علاوه بر زبان انگلیسی به هر زبانی که بخواهید ترجمه کنید . در نتیجه دیگر نیازی نیست به دنبال دارالترجمه عربی در انقلاب یا دارالترجمه ترکی استانبولی انقلاب باشید . با ساترا می توانید اسناد ، مدارک و هر آنچه می خواهید را به صورت رسمی با مهر مترجم و تاییدیه رسمی دریافت کنید و با بهترین ترجمه از سوی مترجم های با سابقه و خبره ی ساترا درب منزل تحویل بگیرید . هدف ساترا جلب رضایت شما مشتریان عزیز است تا در کمترین زمان ممکن ، با کمترین هزینه و بدون اتلاف وقت بتوانید به هر آنچه می خواهید برسید .

 

بستن