دارالترجمه در مشهد

ساترا اولین دارالترجمه رسمی آنلاین در ایران است که خدمات ترجمه رسمی به صورت فوری را بدون نیاز به حضور فیزیکی شما انجام می دهد. شما هرجای مشهد باشید پیک ما به صورت رایگان مدارک شما رو تحویل می گیره کارهای ترجمه رو انجام می دیم و دوباره با پیک رایگان براتون ارسال می کنیم.

انتخاب سند

سند مورد نظر خود را مانند شناسنامه، دانشنامه و ریزنمرات از لیست اسناد انتخاب کنید. سپس، اطلاعات موردنیاز دارالترجمه مانند تعداد نسخه‌ها، اسپل اسامی و تاییدات درخواستی را وارد کنید.

تماس دارالترجمه با شما

در اسرع وقت از دارالترجمه با شما تماس گرفته می‌شود و برای ارسال مدارک شما را راهنمایی می کنه

انجام و تحویل ترجمه رسمی

بعد از دریافت مدارک، شما را به صورت آنلاین از طریق پیامک ، ایمیل و سایت دارالترجمه در جریان پیشرفت پروژه می‌گذاریم و در زمان مقرر ترجمه های شما را تحویل می‌دهیم.

با ساترا امکانات بیشتری داشته باشید

برای ترجمه مدارک دانشگاهیم به این مرکز رجوع کردم. برخورد کارکنان مناسب بود. مدارک رو از شما تحویل می گیرند و در همون ابتدا بهتون زمان تحویل رو اعلام می کنند. قیمت ها بر طبق تعرفه است. در طول انجام کار شما از طریق ایمیل و یا پیامک در جریان پیشرفت کارتون قرار می گیرید. نسخه اولیه ترجمه برای شما ارسال میشه، تا چک کنید و در صورت وجود اشکال اصلاح بشه که در مورد کار من یک مورد اشکال جزیی وجود داشت، که از طریق لینک فراهم شده توسط ساترا اعلام شد و نهایتا توسط آنها برطرف شد. کلام آخر اینکه سرعت عمل خوبی دارند. من راضی هستم..
محمد طاهری
مشتری ساترا
من بسیار راضی بودم.به موقع مدارک رو تحویل میگیرن و به موقع تحویل می‌دهند. رفتارشون عالی و کارشون بسیار حرفه ای است.
هما اثنی عشری
مشتری ساترا
از نظر تعرفه با جاهای دیگه مقایسه نکردم. چون من به دلیل مشغله زیاد دنبال ترجمه رسمی آنلاین بودم در جستجوی گوگل با ساترا آشنا شدم و کاملاً هم راضی بودم. هم اظ نظر کیفیت هم از نظر راهنمایی و اخلاق پرسنل. پیک هم به موقع هم برای گرفتن مدارک اومد و هم برای تحویل مدارک. حتماً پیشنهاد میکنم.
آروین صارمی
مشتری ساترا

پست فوری و رایگان دارالترجمه ساترا برای ارسال و دریافت مدارک در مشهد آماده است!

امروزه زبان جز یکی از مهم‌ترین ابزار ارتباط بین افراد مختلف در سراسر دنیا است. با توجه به گسترش نیازمندی‌های انسانی و برقراری ارتباط بین افراد کشورها با زبان‌های مختلف جهت ارتباطات شخصی، علمی، تجاری و غیره ترجمه دقیق و صحیح متون گوناگون، جز نیازهای مبرم افراد است. گاها افراد به ترجمه اسناد و مدارک رسمی و تایید شده نیاز دارند تا بتوانند کارهای رسمی و اداری خود را به بهترین شکل انجام دهند و گاهی نیز صرفا به جهت بهره‌گیری از منابع علمی و آموزشی مختلف نیاز به ترجمه متون مختلف دارند.

دارالترجمه یا همان خانه ترجمه در اصطلاح به معنای محل کار مترجمین است، مترجمین در دارالترجمه به ترجمه  متون مختلف تخصصی و عمومی از زبان‌های مختلف به همدیگر می‌پردازند. همچنین مترجمان در دارالترجمه‌ها،  دوره‌های آموزشی مختلفی می‌گذارنند و با روش‌های جدید ترجمه آشنا می‌شوند. در دارالترجمه‌ها به دانش‌پژوهان و مترجمان آموزش‌های لازم داده می‌شود، تا با بخش‌های مختلف مهارت ترجمه از زبان‌های مختلف مبدا و مقصد آشنا شده تا بتوانند ترجمه‌های با کیفیت را در اختیار مخاطبین و مشتریان بگذارند. امروزه با توجه به گسترش نیازهای افراد، تعداد دارالترجمه‌ها نیز در سراسر کشور افزایش یافته است. با توجه به پیشرفت تکنولوژی امروزه ترجمه‌ها هم به صورت تحویل در محل و هم به صورت آنلاین انجام شده و به دست مخاطبین می‌رسند و این امر باعث سهولت کار برای افراد شده است.

 ما این مژده را به می‌دهیم که اگر شما ساکن شهر مشهد هستید و رفتن حضوری به دارالترجمه رسمی برایتان آسان نیست، دارالترجمه مشهد برای ترجمه متون عمومی و تخصصی شما همواره آماده خدمت‌رسانی به شماست. دارالترجمه مشهد، یکی از معتبرترین دارالترجمه‌های کشور است که خدمات مختلف ترجمه را به شما ارائه می‌دهد. شما می توانید ترجمه متون رسمی (اسناد و مدارک) و یا ترجمه متون غیر رسمی ( ترجمه شفاهی، مقاله، متن سخنرانی، متن تبلیغی کنفرانس، ترجمه فیلم و…) را به دارالترجمه مشهد بسپارید.  اگر شما نیاز به ترجمه متون رسمی خود دارید، پس از اخذ تاییدیه مترجم، دادگستری و امور خارجه، متون ترجمه شده در حداقل زمان و با بهترین کیفیت به دست شما خواهد رسید.  همچنین اگر نیازمند ترجمه مدارک مربوط به امور دانشجویی مانند دریافت مدرک تحصیلی، مهاجرت تحصیلی، ترجمه مدارک دانشگاهی به منظور معادل‌سازی، مقالات و کتب مختلف، ترجمه قراردادهای کاری بین‌المللی و سندهای مربوط به اجاره و خرید و فروش و سایر کارها هستید، دارالترجمه مشهد، متون شما را به بهترین شکل، با بالاترین کیفیت و به هر زبان که بخواهید برای شما ترجمه می‌کند. اگر می خواهید  اطلاعات بیشتری را در مورد دارالترجمه مشهد کسب کنید، این دارالترجمه یک فضای رسمی و قابل اطمینان است که تمام مناطق مشهد را تحت پوشش خود قرار می دهد. در صورت نیاز به هر گونه ترجمه و از هر زبانی به زبان دیگر، با ثبت سفارش خود در سایت دارالترجمه مشهد به صورت آنلاین، می توانید اسناد، مدارک و متون مختلف خود را به هر زبانی که می خواهید در حداقل زمان و به بهترین شکل به صورت رسمی تحویل بگیرید.

بستن