دارالترجمه در پیروزی

ساترا اولین دارالترجمه رسمی آنلاین در ایران است که خدمات ترجمه رسمی به صورت فوری را بدون نیاز به حضور فیزیکی شما انجام می دهد.شما هرجای پیروزی باشید پیک ما به صورت رایگان مدارک شما رو تحویل می گیره کارهای ترجمه رو انجام می دیم و دوباره با پیک رایگان براتون ارسال می کنیم.

انتخاب سند

سند مورد نظر خود را مانند شناسنامه، دانشنامه و ریزنمرات از لیست اسناد انتخاب کنید. سپس، اطلاعات موردنیاز دارالترجمه مانند تعداد نسخه‌ها، اسپل اسامی و تاییدات درخواستی را وارد کنید.

تماس دارالترجمه با شما

در اسرع وقت از دارالترجمه با شما تماس گرفته می‌شود و پیک موتوری رایگان دارالترجمه در پیروزی جهت دریافت مدارک به سمت شما اعزام خواهد شد.

انجام و تحویل ترجمه رسمی

بعد از دریافت مدارک، شما را به صورت آنلاین از طریق پیامک ، ایمیل و سایت دارالترجمه در جریان پیشرفت پروژه می‌گذاریم و در زمان مقرر ترجمه های شما را تحویل می‌دهیم.

با ساترا امکانات بیشتری داشته باشید

برای ترجمه مدارک دانشگاهیم به این مرکز رجوع کردم. برخورد کارکنان مناسب بود. مدارک رو از شما تحویل می گیرند و در همون ابتدا بهتون زمان تحویل رو اعلام می کنند. قیمت ها بر طبق تعرفه است. در طول انجام کار شما از طریق ایمیل و یا پیامک در جریان پیشرفت کارتون قرار می گیرید. نسخه اولیه ترجمه برای شما ارسال میشه، تا چک کنید و در صورت وجود اشکال اصلاح بشه که در مورد کار من یک مورد اشکال جزیی وجود داشت، که از طریق لینک فراهم شده توسط ساترا اعلام شد و نهایتا توسط آنها برطرف شد. کلام آخر اینکه سرعت عمل خوبی دارند. من راضی هستم..
محمد طاهری
مشتری ساترا
من بسیار راضی بودم.به موقع مدارک رو تحویل میگیرن و به موقع تحویل می‌دهند. رفتارشون عالی و کارشون بسیار حرفه ای است.
هما اثنی عشری
مشتری ساترا
از نظر تعرفه با جاهای دیگه مقایسه نکردم. چون من به دلیل مشغله زیاد دنبال ترجمه رسمی آنلاین بودم در جستجوی گوگل با ساترا آشنا شدم و کاملاً هم راضی بودم. هم اظ نظر کیفیت هم از نظر راهنمایی و اخلاق پرسنل. پیک هم به موقع هم برای گرفتن مدارک اومد و هم برای تحویل مدارک. حتماً پیشنهاد میکنم.
آروین صارمی
مشتری ساترا

پیک فوری و رایگان دارالترجمه ساترا برای ارسال و دریافت مدارک در پیروزی آماده است!

یکی از دارالترجمه های رسمی ناحیه شرق تهران دارالترجمه ی رسمی محدوده پیروزی تهران است . حتما می دانید که وجود دارالترجمه های رسمی برای ترجمه ی اسناد و مدارک رسمی لازم است . لذا همه روزه عده ی زیادی به ویژه ساکنان منطقه پیروزی تهران برای ترجمه به دارالترجمه رسمی در خیابان پیروزی و اطراف آن مراجعه می کنند . در نتیجه شعب دارالترجمه رسمی در پیروزی هر روز با حجم زیادی از مراجعه کنندگان رو به رو است و باید پاسخگوی تمامی آن ها باشد. در برخی موارد که حجم ترجمه ها زیاد باشد ، گاه ترجمه ی اسناد و مدارک به تعویق افتاده و افراد ناچار هستند مدت زمان بیشتری برای ترجمه ی اسناد و مدارک خود صبر کنند . همچنین مراجعه ی حضوری به دارالترجمه های رسمی منطقه پیروزی و اطراف آن می تواند مشکلات دیگری از جمله هزینه ی رفت و آمد و اتلاف وقت را برای مراجعه کنندگان به همراه داشنه باشد . به همین دلیل اغلب به دنبال راه حلی اساسی و در عین حال مطمئن برای ترجمه ی اسناد و مدارک خود هستند تا بتوانند از این مشکلات بگذرند و به ساده ترین شکل ممکن و در کمترین زمان اسناد و مدارک مورد نظر خود را ترجمه کنند . اما شاید بسیاری از آن ها ندانند که چطور می توانند این کار را انجام دهند . راه حل مشکل شما دست ماست .

ساترا دارالترجمه ی رسمی است که با استفاده از آن می توانید اسناد و مدارک خود را در کمترین زمان ممکن با کمترین هزینه و بدون نیاز به مراجعه ی حضوری ترجمه کنید . اگرچه دارالترجمه ی رسمی ساترا واقع در میدان ولیعصر همه روزه پذیرای مراجعه کنندگان حضوری نیز هست ، اما ترجمه ی غیر حضوری آن نیز از طریق مراجعه به سایت ساترا امکان پذیر می باشد . در نتیجه در هر نقطه از تهران که هستید می توانید با ساترا اسناد و مدارک خود را به صورت غیر حضوری ترجمه کنید . کافی است با مراجعه به سایت ساترا سند مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را برای ترجمه ی رسمی به همراه سایر اطلاعات مورد نیاز خود ثبت کنید . در کمترین زمان پیک ساترا برای تحویل سند مورد نظر درب منزل شما خواهد بود تا آن را به مترجمان رسمی دارالترجمه ی رسمی ساترا تحویل دهد . ترجمه ی رسمی در ساترا معتبر بوده و با مهر مترجم رسمی ساترا و تاییدیه ی دادگستری همراه خواهد بود . همچنین دارالترجمه ی رسمی ساترا با قابلیت ترجمه ی اسناد و مدارک به تمامی زبان ها می تواند نیاز مراجعه کنندگانی را که به ترجمه ی اسناد و مدارک خود به زبانی غیر از انگلیسی نیاز دارند برطرف کند . با دارالترجمه ی ساترا دیگر نیازی به مراجعه ی حضوری به شعب دارالترجمه رسمی در خیابان پیروزی و اطراف آن نخواهید داشت و می تواند کار ترجمه ی رسمی مدارک مورد نظر خود را در خانه انجام دهید . برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت فروشگاه ساترا مراجعه کنید و یا با شماره پشتیبانی دارالترجمه ی رسمی ساترا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران ساترا شما را به صورت رایگان راهنمایی کنند .

بستن