دارالترجمه در رسالت

ساترا اولین دارالترجمه رسمی آنلاین در ایران است که خدمات ترجمه رسمی به صورت فوری را بدون نیاز به حضور فیزیکی شما انجام می دهد.شما هرجای رسالت باشید پیک ما به صورت رایگان مدارک شما رو تحویل می گیره کارهای ترجمه رو انجام می دیم و دوباره با پیک رایگان براتون ارسال می کنیم.

انتخاب سند

سند مورد نظر خود را مانند شناسنامه، دانشنامه و ریزنمرات از لیست اسناد انتخاب کنید. سپس، اطلاعات موردنیاز دارالترجمه مانند تعداد نسخه‌ها، اسپل اسامی و تاییدات درخواستی را وارد کنید.

تماس دارالترجمه با شما

در اسرع وقت از دارالترجمه با شما تماس گرفته می‌شود و پیک موتوری رایگان دارالترجمه در رسالت جهت دریافت مدارک به سمت شما اعزام خواهد شد.

انجام و تحویل ترجمه رسمی

بعد از دریافت مدارک، شما را به صورت آنلاین از طریق پیامک ، ایمیل و سایت دارالترجمه در جریان پیشرفت پروژه می‌گذاریم و در زمان مقرر ترجمه های شما را تحویل می‌دهیم.

با ساترا امکانات بیشتری داشته باشید

برای ترجمه مدارک دانشگاهیم به این مرکز رجوع کردم. برخورد کارکنان مناسب بود. مدارک رو از شما تحویل می گیرند و در همون ابتدا بهتون زمان تحویل رو اعلام می کنند. قیمت ها بر طبق تعرفه است. در طول انجام کار شما از طریق ایمیل و یا پیامک در جریان پیشرفت کارتون قرار می گیرید. نسخه اولیه ترجمه برای شما ارسال میشه، تا چک کنید و در صورت وجود اشکال اصلاح بشه که در مورد کار من یک مورد اشکال جزیی وجود داشت، که از طریق لینک فراهم شده توسط ساترا اعلام شد و نهایتا توسط آنها برطرف شد. کلام آخر اینکه سرعت عمل خوبی دارند. من راضی هستم..
محمد طاهری
مشتری ساترا
من بسیار راضی بودم.به موقع مدارک رو تحویل میگیرن و به موقع تحویل می‌دهند. رفتارشون عالی و کارشون بسیار حرفه ای است.
هما اثنی عشری
مشتری ساترا
از نظر تعرفه با جاهای دیگه مقایسه نکردم. چون من به دلیل مشغله زیاد دنبال ترجمه رسمی آنلاین بودم در جستجوی گوگل با ساترا آشنا شدم و کاملاً هم راضی بودم. هم اظ نظر کیفیت هم از نظر راهنمایی و اخلاق پرسنل. پیک هم به موقع هم برای گرفتن مدارک اومد و هم برای تحویل مدارک. حتماً پیشنهاد میکنم.
آروین صارمی
مشتری ساترا

پیک فوری و رایگان دارالترجمه ساترا برای ارسال و دریافت مدارک در رسالت آماده است!

امروزه افراد به دلایل مختلف از جمله مهاجرت به ترجمه ی رسمی اسناد و مدارک خود به زبان مقصد نیاز دارند . ترجمه ی رسمی اسناد و مدارک نیاز به تخصص و دانش کافی داشته و توسط افراد عادی مقدور نیست . اینجا است که نیاز به مراکزی برای ترجمه ی رسمی اسناد و مدارک احساس می شود . دارالترجمه ها بدین منظور به وجود آمده اند و مراکزی هستند که نیاز افراد برای ترجمه ی اسناد و مدارک را برآورده می کنند . به جرات می توان گفت امروزه نیاز افراد به دارالترجمه های رسمی بیش از پیش شده است . در نتیجه در تمام نقاط تهران می توان شعب و مراکز مختلف دارالترجمه های رسمی را مشاهده کرد و به آن ها دسترسی داشت . یک دارالترجمه رسمی تهران رسالت و اطراف آن است . ساکنان شرق تهران می توانند به راحتی به دارالترجمه رسمی محدوده رسالت دسترسی داشته باشند . اگر شما هم قصد ترجمه ی اسناد و مدارک خود را دارید می توانید با مراجعه به دارالترجمه رسمی در رسالت به راحتی اسناد و مدارک خود را ترجمه کنید . دارالترجمه رسمی نزدیک رسالت کار را برای تمام ساکنان شرق تهران آسان کرده و همه روزه شاهد حجم زیاد مراجعه کنندگان می باشد . مراجعه کنندگان با مراجعه ی حضوری به دارالترجمه رسمی خیابان رسالت و اطراف آن می توانند اسناد و مدارک خود را به زبان مورد نظر خود ترجمه کرده و تحویل بگیرند . اما با توجه به حجم زیاد مراجعه کنندگان امکان دارد ترجمه اسناد و مدارک با مشکلاتی مواجه شود . از جمله این که ممکن است افراد نتوانند اسناد و مدارک خود را در زمان مورد نظر خود ، ترجمه شده تحویل بگیرند . این مسئله می تواند برای افرادی که به ترجمه ی هر چه سریع اسناد و مدارک خود نیاز دارند مشکل آفرین باشد . اگرچه تمامی شعب دارالترجمه رسمی در رسالت تلاش خود را می کنند که ترجمه ی اسناد و مدارک مراجعه کنندگان را به بهترین شکل و سریع ترین زمان ممکن تحویل دهند اما این مسئله پیش بینی نشده است و از مشکلات مراجعه ی حضوری می باشد . اما آیا راه حلی وجود دارد که بتوان مشکلات مراجعه ی حضوری به دارالترجمه ها را کم کرد و یا اصلا از بین برد ؟

مشکلات مراجعه ی حضوری به دارالترجمه رسمی در رسالت و یا هر دارالترجمه ی دیگری می توان برای مراجعه کنندگان دردسرساز باشد و هزینه های زیادی به دنبال داشته باشد . ساترا سال هاست به این مشکلات فکر کرده و دارالترجمه ی غیر حضوری را تاسیس کرده است . با دارالترجمه ی ساترا می توانید به صورت غیر حضوری اسناد و مدارک خود را در کمترین زمان ممکن ترجمه کنید . برای ثبت سفارش آنلاین خود کافی است به سایت دارالترجمه رسمی ساترا مراجعه کرده و سند مورد نظر خود برای ترجمه را ثبت کنید . بعد از ثبت اطلاعات مورد نیاز ساترا و سفارش ترجمه ، پیک ساترا در کمترین زمان برای تحویل اسناد و مدارک شما و رساندن آن به دارالترجمه رسمی ساترا، درب منزل شما خواهد بود . بعد از تحویل اسناد و مدارک به دارالترجمه ساترا مترجمان رسمی خبره و با تجربه ی ساترا سند شما را ترجمه کرده و به همراه مهر مترجم رسمی دارالترجمه و تاییدیه ی دادگستری به شما تحویل خواهند داد . برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت دارالترجمه رسمی ساترا مراجعه کنید .

بستن