دارالترجمه در جنت آباد

ساترا اولین دارالترجمه رسمی آنلاین در ایران است که خدمات ترجمه رسمی به صورت فوری را بدون نیاز به حضور فیزیکی شما انجام می دهد.شما هرجای جنت آباد باشید پیک ما به صورت رایگان مدارک شما رو تحویل می گیره کارهای ترجمه رو انجام می دیم و دوباره با پیک رایگان براتون ارسال می کنیم.

انتخاب سند

سند مورد نظر خود را مانند شناسنامه، دانشنامه و ریزنمرات از لیست اسناد انتخاب کنید. سپس، اطلاعات موردنیاز دارالترجمه مانند تعداد نسخه‌ها، اسپل اسامی و تاییدات درخواستی را وارد کنید.

تماس دارالترجمه با شما

در اسرع وقت از دارالترجمه با شما تماس گرفته می‌شود و پیک موتوری رایگان دارالترجمه در جنت آباد جهت دریافت مدارک به سمت شما اعزام خواهد شد.

انجام و تحویل ترجمه رسمی

بعد از دریافت مدارک، شما را به صورت آنلاین از طریق پیامک ، ایمیل و سایت دارالترجمه در جریان پیشرفت پروژه می‌گذاریم و در زمان مقرر ترجمه های شما را تحویل می‌دهیم.

با ساترا امکانات بیشتری داشته باشید

برای ترجمه مدارک دانشگاهیم به این مرکز رجوع کردم. برخورد کارکنان مناسب بود. مدارک رو از شما تحویل می گیرند و در همون ابتدا بهتون زمان تحویل رو اعلام می کنند. قیمت ها بر طبق تعرفه است. در طول انجام کار شما از طریق ایمیل و یا پیامک در جریان پیشرفت کارتون قرار می گیرید. نسخه اولیه ترجمه برای شما ارسال میشه، تا چک کنید و در صورت وجود اشکال اصلاح بشه که در مورد کار من یک مورد اشکال جزیی وجود داشت، که از طریق لینک فراهم شده توسط ساترا اعلام شد و نهایتا توسط آنها برطرف شد. کلام آخر اینکه سرعت عمل خوبی دارند. من راضی هستم..
محمد طاهری
مشتری ساترا
من بسیار راضی بودم.به موقع مدارک رو تحویل میگیرن و به موقع تحویل می‌دهند. رفتارشون عالی و کارشون بسیار حرفه ای است.
هما اثنی عشری
مشتری ساترا
از نظر تعرفه با جاهای دیگه مقایسه نکردم. چون من به دلیل مشغله زیاد دنبال ترجمه رسمی آنلاین بودم در جستجوی گوگل با ساترا آشنا شدم و کاملاً هم راضی بودم. هم اظ نظر کیفیت هم از نظر راهنمایی و اخلاق پرسنل. پیک هم به موقع هم برای گرفتن مدارک اومد و هم برای تحویل مدارک. حتماً پیشنهاد میکنم.
آروین صارمی
مشتری ساترا

پیک فوری و رایگان دارالترجمه ساترا برای ارسال و دریافت مدارک در جنت آباد آماده است!

حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید یک یا چند مورد از اسناد و مدارک خود را ترجمه ی رسمی کنید اما احتمالا نمی دانستید کجا و چطور می توان این کار را انجام داد . دارالترجمه رسمی به همین منظور دایر شده اند تا بتوانند اسناد و مدارک شما را به صورت رسمی ترجمه کنند . امروزه با توجه به گرایش بیشتر مردم به مهاجرت نیاز به ترجمه ی رسمی اسناد و مدارک و در واقع نیاز به این دارالترجمه های رسمی بیش از پیش شده است و این مراکز در تمام نقاط تهران همه روزه با حجم زیادی از مردم رو به رو هستند . فرقی نمی کند در کدام نقطه از تهران ساکن هستید حتما در آن منطقه تعدادی دارالترجمه ی رسمی دیده اید . یه عنوان مثال اگر ساکن غرب تهران باشد دارالترجمه رسمی جنت آباد در شعب مختلف یکی از پر تردد ترین دارالترجمه ها هستند . در بسیاری از نقاط جنت آباد شما می توانید دارالترجمه رسمی جنت آباد را ببینید . در واقع یکی از مشهورترین شعب دارالترجمه رسمی تهران جنت آباد در قسمت های مختلف آن است . نه تنها ساکنان منطقه ی جنت آباد بلکه سایر ساکنین منطقه ی غرب به یکی از شعب دارالترجمه رسمی در جنت آباد مراجعه می کنند . اما متاسفانه با توجه به حجم زیاد افرادی که به هر کدام از دارالترجمه های رسمی در جنت آباد مراجعه می کنند مشکلات فراوانی برای آن ها وجود دارد . امکان دارد سندی که برای ترجمه ی رسمی به این دارالترجمه ها می سپارند به موقع ترجمه نشود . این مسئله به ویژه برای کسانی که برای ترجمه ی اسناد و مدارک خود عجله دارند و می خواهند در کمترین زمان ممکن ترجمه شود ، می تواند مشکل آفرین باشد . همچنین ترجمه ی رسمی اسناد و مدارک صرفا به ترجمه ی انگلیسی محدود نمی شود . بسیاری از افراد به دنبال ترجمه ی رسمی اسناد و مدارک خود به زبان های دیگر از جمه روسی، آلمانی و… هستند که ممکن است آن دارالترجمه ی رسمی قادر به ترجمه ی رسمی مدارک به آن زبان ها نباشد و مترجم مخصوص به آن را نداشته باشد یا در صورت داشتن مترجم به آن زبان ها ، زمان ترجمه بیش از یک ترجمه با زبان انگلیسی طول بکشد . از تمام این مشکلات که بگذریم ، نه تنها مراکز دارالترجمه ی رسمی در جنت آباد بلکه تمام دارالترجمه های رسمی مشکلات مراجعه ی حضوری را به همراه داشته و با توجه به ترافیک و هزینه بر بودن آن ، مراجعه کنندگان را با مشکلات جدی مواجه می کند . اما آیا راه حل بهتری برای این همه مشکل وجود دارد ؟ آیا می توان بدون مراجعه ی حضور ، به راحتی و در کمترین زمان ممکن اسناد و مدارک را به صورت رسمی ترجمه کرد ؟

ساترا سال ها است مشکلات ترجمه ی رسمی را شناخته و تمام آن ها را حل کرده است . با ساترا می توانید بدون مراجعه ی حضوری اسناد و مدارک خود را به راحتی و در کمترین زمان ممکن ترجمه کنید . کافی است به سایت دارالترجمه ی رسمی ساترا مراجعه کنید ، در میان تمام اسناد و مدارکی که ساترا قادر است ترجمه کند ، سند مورد نظر را انتخاب کرده و درخواست خود را ثبت کنید تا پیک ساترا در کمترین زمان ممکن آن را درب منزل از شما تحویل بگیرد و برای ترجمه آن را به دارالترجمه ی رسمی ساترا برساند . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران  ساترا تماس بگیرید و یا به سایت دارالترجمه ی رسمی ساترا مراجعه کنید .

بستن