دارالترجمه در تهرانپارس

ساترا اولین دارالترجمه رسمی آنلاین در ایران است که خدمات ترجمه رسمی به صورت فوری را بدون نیاز به حضور فیزیکی شما انجام می دهد.شما هرجای تهرانپارس باشید پیک ما به صورت رایگان مدارک شما رو تحویل می گیره کارهای ترجمه رو انجام می دیم و دوباره با پیک رایگان براتون ارسال می کنیم.

انتخاب سند

سند مورد نظر خود را مانند شناسنامه، دانشنامه و ریزنمرات از لیست اسناد انتخاب کنید. سپس، اطلاعات موردنیاز دارالترجمه مانند تعداد نسخه‌ها، اسپل اسامی و تاییدات درخواستی را وارد کنید.

تماس دارالترجمه با شما

در اسرع وقت از دارالترجمه با شما تماس گرفته می‌شود و پیک موتوری رایگان دارالترجمه در تهرانپارس جهت دریافت مدارک به سمت شما اعزام خواهد شد.

انجام و تحویل ترجمه رسمی

بعد از دریافت مدارک، شما را به صورت آنلاین از طریق پیامک ، ایمیل و سایت دارالترجمه در جریان پیشرفت پروژه می‌گذاریم و در زمان مقرر ترجمه های شما را تحویل می‌دهیم.

با ساترا امکانات بیشتری داشته باشید

برای ترجمه مدارک دانشگاهیم به این مرکز رجوع کردم. برخورد کارکنان مناسب بود. مدارک رو از شما تحویل می گیرند و در همون ابتدا بهتون زمان تحویل رو اعلام می کنند. قیمت ها بر طبق تعرفه است. در طول انجام کار شما از طریق ایمیل و یا پیامک در جریان پیشرفت کارتون قرار می گیرید. نسخه اولیه ترجمه برای شما ارسال میشه، تا چک کنید و در صورت وجود اشکال اصلاح بشه که در مورد کار من یک مورد اشکال جزیی وجود داشت، که از طریق لینک فراهم شده توسط ساترا اعلام شد و نهایتا توسط آنها برطرف شد. کلام آخر اینکه سرعت عمل خوبی دارند. من راضی هستم..
محمد طاهری
مشتری ساترا
من بسیار راضی بودم.به موقع مدارک رو تحویل میگیرن و به موقع تحویل می‌دهند. رفتارشون عالی و کارشون بسیار حرفه ای است.
هما اثنی عشری
مشتری ساترا
از نظر تعرفه با جاهای دیگه مقایسه نکردم. چون من به دلیل مشغله زیاد دنبال ترجمه رسمی آنلاین بودم در جستجوی گوگل با ساترا آشنا شدم و کاملاً هم راضی بودم. هم اظ نظر کیفیت هم از نظر راهنمایی و اخلاق پرسنل. پیک هم به موقع هم برای گرفتن مدارک اومد و هم برای تحویل مدارک. حتماً پیشنهاد میکنم.
آروین صارمی
مشتری ساترا

پیک فوری و رایگان دارالترجمه ساترا برای ارسال و دریافت مدارک در تهرانپارس آماده است!

افراد به دلایل مختلف از جمله مهاجرت به ترجمه ی اسناد و مدارک خود نیاز دارند . دارالترجمه های رسمی مراکزی هستند که اغلب افراد برای ترجمه ی اسناد و مدارک خود به آن مراجعه می کنند . این ترجمه ترجمه ی عادی نیست و با مهر مترجم رسمی و تاییدیه ی دادگستری همراه خواهد بود . امروزه برای رفع نیاز افراد دارالترجمه های رسمی مختلف در سراسر تهران به وجود آمده اند تا بتوانند در سریع ترین زمان ممکن اسناد و مدارک افراد را به زبان مقصد آن ها ترجمه کنند . از دارالترجمه های رسمی می توان به دارالترجمه ی رسمی محدوده ی تهران پارس اشاره کرد . مراجعه کنندگان به شعب دارالترجمه رسمی در تهران پارس معمولا ساکنان محدوده ی شرق تهران هستند . دارالترجمه رسمی تهران پارس و اطراف آن همه روزه شاهد حجم زیادی از مراجعه کنندگان بوده و گاه به دلیل حجم زیاد آن ها نمی توانند به موقع پاسخگوی این افراد باشند . به همین دلیل ممکن است گاه افراد نتوانند به موقع مدارک و اسناد ترجمه شده ی خود را از دارالترجمه رسمی در تهران پارس یا هر دارالترجمه دیگر دریافت کنند . از جمله دیگر مشکلات مراجعه ی حضوری به دارالترجمه رسمی در تهران پارس و اطراف آن می توان به هزینه های رفت و آمد و اتلاف وقت اشاره کرد . همچنین ممکن است دارالترجمه رسمی محدوده تهران پارس قادر به ترجمه ی اسناد و مدارک شما به زبان مقصد مورد نظر شما نباشد . تمام این عوامل به اضافه ی سایر مشکلاتی که مراجعه ی حضوری به دارالترجمه رسمی در تهران پارس و اطراف آن دارد ، اغلب افراد به دنبال پیدا کردن راه حلی بهتر و آسان تر برای ترجمه ی اسناد و مدارک خود هستند تا بتوانند در کمترین زمان و به ساده ترین شکل ممکن آن ها را ترجمه کنند . اما آیا چنین راه حلی وجود دارد ؟ آیا می توان بدون مراجعه ی حضوری به دارالترجمه های رسمی در تهرانپارس یا هر جای دیگر اسناد و مدارک را به صورت رسمی ترجمه کرد ؟

دارالترجمه ی رسمی ساترا سازمانی است که سال ها است تمام مشکلات مراجعه ی حضوری به دارالترجمه های رسمی را پیش بینی کرده و آن ها را حل کرده است . با ساترا دیگر نیازی به مراجعه ی حضوری به دارالترجمه های رسمی در تهران پارس یا جای دیگر را نخواهید داشت . اما شاید برای شما نیز سوال باشد که چطور ترجمه ی رسمی غیر حضوری امکان پذیر است ؟ کافی است به سایت دارالترجمه ی رسمی ساترا مراجعه کنید ، در قسمت اسناد و مدارک ، سند مورد نظر خود برای ترجمه را انتخاب کرده و بقیه ی روند ترجمه را به دارالترجمه رسمی ساترا بسپارید . در کمترین زمان ممکن پیک ساترا مدارک را از شما تحویل گرفته و به دست مترجمان خبره ی دارالترجمه رسمی ساترا می رساند . سند مورد نظر شما در کمترین زمان ممکن به زبان دلخواهتان ترجمه خواهد شد و می توانید با درخواست مجدد پیک ساترا آن را درب منرل تحویل بگیرید . فرقی نمی کند ساکن کدام منطقه در تهران هستید . با این روش دیگر به مراجعه ی حضوری به دارالترجمه رسمی در تهران پارس یا هر دارالترجمه ی دیگر در هر نقطه از تهران را نیاز نخواهید داشت . برای اطلاعات بیشتر به سایت دارالترجمه رسمی ساترا مراجعه کنید و یا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید .

بستن