دسته‌بندی نشده

بهترین کشور برای مهاجرت آرایشگران کدام کشور است؟

تصمیم‌گیری برای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت آرایشگران می‌تواند یکی از مهم‌ترین تصمیمات هر فرد آرایشگری باشد. اما قبل از اینکه برای مهاجرت اقدام کنید باید با همه شرایط مهاجرت آرایشگران آشنا باشید و با شناخت کشورهایی که آرایشگران در آنها زندگی راحت‌تری دارند تصمیم نهایی را بگیرید. کانادا یکی از کشورهایی است که بیشترین تقاضای آرایشگران را دارد و از این رو درآمد آرایشگران در این کشور نیز بالا است. همچنین می‌توانید به کمک شغل آرایشگری ویزای اقامت دائمی کانادا را دریافت کنید. لازم به ذکر است که شما برای مهاجرت به کشور کاندا، نیاز دارید تا اسناد و مدارک خود را به زبان انگلیسی ترجمه کنید. دارالترجمه ساترا، خدمات ترجمۀ رسمی فارسی به انگلیسی را با بهترین کیفیت و بدون نیاز به مراجعۀ حضوری، به شما ارائه می‌دهد.

 

کانادا به‌عنوان بهترین کشور برای مهاجرت آرایشگران

کانادا به‌عنوان بهترین کشور برای مهاجرت آرایشگران، شغل آرایشگری را به‌عنوان یک حرفه رسمی در فهرست کد مشاغل ملی در نظر گرفته است. بنابراین با مهاجرت به کانادا به‌عنوان یک آرایشگر می‌توانید در موقعیت شغلی خوبی مشغول به کار شوید که در هیچ کجای جهان نمی‌توانید چنین موقعیتی را پیدا کنید. خبر خوب این است که همه آرایشگران از سراسر دنیا واجد شرایط دریافت ویزای اقامت دائم کانادا هستند البته به شرطی که دارای مهارت‌های مناسب، تجربه کافی و گواهی معتبر در کشور خود باشند.

 

نحوه مهاجرت به کانادا به‌عنوان آرایشگر

آرایشگرانی که کانادا را به خاطر بهترین کشور برای مهاجرت آرایشگران انتخاب می‌کنند باید بتوانند شرایط مهاجرت کاری آرایشگران به کانادا را برآورده کنند. این شرایط به دو قسمت تقسیم می‌شوند: شرایط کلی و شرایط خاص.

شرایط کلی برای مهاجرت به کانادا به‌عنوان آرایشگر

برخی از شرایط مهاجرت به کانادا به صورت کلی است و همه افرادی که قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارند باید دارای این شرایط باشند:

 زبان

برای مهاجرت به بهترین کشور برای مهاجرت آرایشگران باید بتوانید به زبان رسمی کانادا (انگلیسی یا فرانسه) صحبت کنید. برای اثبات مهارت زبانی باید نتایج آزمون زبانی خود را ارائه کنید. این آزمون‌ها عبارتند از:

آیلتس

تافل

آزمون CAEL

آزمون TEF (ارزیابی مهارت‌های زبان فرانسه)

آزمون TCF (آزمون مهارت زبان برای فرانسوی زبانان غیر بومی)

 

سن

سن یکی از شرایط مهاجرت به کانادا است. در واقع، افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند به بهترین کشور برای مهاجرت آرایشگران یعنی کانادا اقدام کنند.

 

مدارک تحصیلی

معمولاً در کانادا هر مهاجری که به دنبال کار است باید دارای مدرک تحصیلی مانند دیپلم و یا گواهی معتبر باشد. بنابراین برای وارد شدن به بهترین کشور برای مهاجرت آرایشگران باید مدارک تحصیلی‌تان را هم ارائه کنید.

تجربه کاری

تجربه کاری یکی از مهم‌ترین شرایط برای ورود به بهترین کشور برای مهاجرت آرایشگران است. اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید، باید بتوانید تجربه کاری‌تان را به این کشور ثابت کنید.  

 

شرایط ویژه برای مهاجرت به کانادا به‌عنوان آرایشگر

برای مهاجرت به کانادا به‌عنوان بهترین کشور برای مهاجرت آرایشگران باید شرایط ویژه این کشور را برآورده کنید. برخی از این شرایط عبارتند از:

  • تحصیلات دوران دبیرستان ضروری است.
  • باید در حین کار در کانادا در برنامه‌های آموزشی دو یا سه ساله شرکت کنید و آموزش‌های لازم را ببینید.
  • اگر سابقه چندین ساله در آرایشگری داشته باشید ممکن است نیازی به آموزش رسمی در کانادا نداشته باشید.
  • ممکن است کارفرمایان قبل از استخدام شما بخواهند که یک مدل از نوع آرایش و مدل مو ارائه کنید.

برنامه‌های مهاجرت به کانادا به‌عنوان آرایشگر

برنامه‌های زیادی برای مهاجرت آرایشگران به کانادا ایجاد شده است که عبارتند از:

برنامه اکسپرس اینتری

برنامه اکسپرس اینتری رایج‌ترین برنامه مهاجرتی برای مهاجرانی است که می‌خواهند به‌عنوان آرایشگر به کانادا مهاجرت کنند. اگر می‌خواهید از این برنامه برای مهاجرت استفاده کنید، باید در سیستم اکسپرس اینتری ثبت‌نام کنید.

برنامه نامزدی استانی

برنامه نامزدی استانی کانادا یکی از روش‌هایی است که می‌توانید از آن برای مهاجرت به بهترین کشور برای مهاجرت آرایشگران استفاده کنید. در این برنامه باید تقاضای مهاجرت به یک استان خاصی از کانادا را داشته باشید و در همان استان مشغول به کار شوید.

 

برنامه استانی ساسکاچوان

طبقه‌بندی مشاغل ملی (NOC) در کانادا لیستی در مورد مشاغلی ارائه کرده است که مردم کانادا در آن مشغول به کار هستند. طبق این برنامه می‌توانید به عنوان آرایشگر به بهترین کشور برای مهاجرت ارایشگران مهاجرت کنید.

 

مراحل مهاجرت به کانادا به‌عنوان آرایشگر

مراحل مهاجرت به کانادا به‌عنوان آرایشگر به‌صورت زیر است:

مرحله اول

اولین کاری که باید بکنید این است که برای اکسپرس اینتری ثبت‌نام کنید. اگر به وب سایت رسمی IRCC بروید، می‌توانید بدون پرداخت هزینه اکانت باز کنید. تنها هزینه‌ای که باید پرداخت کنید، نامه درخواست است.

 انتخاب برنامه

دومین مرحله، انتخاب برنامه‌ای است که به شما کمک می‌کند تا به‌عنوان آرایشگر به کانادا مهاجرت کنید.

مرحله سوم: دریافت جاب آفر

اگر می‌خواهید به‌طور موفقیت‌آمیزی به بهترین کشور برای مهاجرت آرایشگران یعنی کانادا مهاجرت کنید، باید از سمت یک کارفرمای کانادایی جاب آفر دریافت کنید.

 

مرحله چهارم: دریافت دعوتنامه

وقتی واجد شرایط یکی از برنامه‌های مهاجرتی باشید، به شما دعوتنامه ارسال خواهید شد.

 

مرحله پنجم: ارسال مدارک همراه با نامه درخواست

مرحله بعدی برای مهاجرت به کانادا، ارسال مدارک و نامه درخواست است. نامه درخواست باید طی مدت ۶۰ روز از تاریخ دعوتنامه ارسال شود. هزینه ارسال نامه درخواست، ۱۵۰ دلار است.

 

مرحله شش: دریافت مجوز کاری

مرحله بعدی این است که برای دریافت مجوز کاری تقاضا ارسال کنید. ممکن است این کار ۳۰ روز زمان نیاز داشته باشید. بعد از دریافت مجوز کاری می‌توانید وارد بهترین کشور برای مهاجرت آرایشگران شوید.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن